Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_Orumster schreef:Jane_ schreef:Hi! Sorry dat ik zo binnenval, maar denk dat jullie me wel kunnen helpen!
Ik maak mijzelf nooit op met oogschaduw maar nu wil ik dat gaan proberen, alleen wil eerst beetje kijken of ik het wat vind...
Nu had ik een setje van Etos gekocht oogschaduw maar de kwaliteit valt tegen en je ziet eigenlijk niks op m'n ogen hoeveel ik ook doe.
Weten jullie nog budget oogschaduw die mooi pakt en leuk is om te oefenen?? Voordat ik dure oogschaduw ga aanschaffen!
Bedankt in ieder geval!
W7 palettes bij de op= op shop voor €8
[ [url=m/gzehwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of een essence setje van kruidvat
[ [url=m/bqPXAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oyeru schreef:Ik heb de luna minibevalt tot nu toe goed! Niet per se op t gebied van onzuiverheden (worden in ieder geval niet erger), maar wel dat mijn huid veel frisser oogt en minder losse velletjes!
Gianti schreef:Mijn ogen beginnen in 1x behoorlijk te branden.. Iemand idee wat ik hier tegen kan doen?
Nou ze had gewoon veel goede ervaringen en voelde ook echt niet als beginner, herkende ook gelijk aan m'n wimpers mijn afkomst etc
SuSem schreef:Ik heb de 29ste soar besteld bij Mac. Geld is wel afgeschreven maar zie nu dat ik helemaal geen bevestiging heb gehad?