Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik denk dat het niet verkeerd zou zijn om het op te gaan schroeven naar 1400. Hoeven maar kleine aanpassingen te zijn, gewoon producten die laag in calorieën zijn gaan vervangen voor producten die wat hoger in calorieën zijn. Weet dat secricible het op een gegeven moment ook gedaan heeft, en die is toen ook blijven afvallen
Linsey1998 schreef:Mijn dagje vandaag:
O: 2 wasa lichtgewicht crackers met kiprollade, 2x rosbief
T: pakje melba toastjes, 1 cracker met kiprollade
L: 3 crackers met kiprollade, 1x rosbief
T: pakje melba toastjes, 1 snoepje
T: Appel, 5 rozijntjes(had even zin in zoet) (voor het werk) nog 4 crackers met kipfilet
A: 200 gram bloemkool, 100 gram kipfilet schnitzel, 2 crackers met rosbief
T: 150 gram melkan magere aardbeien kwark nog een pakje volkoren melba toastjes![]()
B: 3 uur zittend/staan gewerkt, 20 min fietsen, 2 uur bezig geweest met fotoshoot,
xJitskee schreef:Weer een heleboel nieuwe mensen, welkom!
Imandra, volgens mfp moet ik ook 1200 kcal per dag eten. Mijn bmr is 1526. Ik probeer de 1200 als richtlijn aan te houden maar merk dat het voor mij vaak te weinig is. Vooral op werkdagen (ik loop en til veel op mijn werk) kan ik echt aan mijn lijf merken dat 1200 te weinig is. Vaak neem ik op werkdagen dus 1 of 2 tussendoortjes, op 'gewone' dagen doe ik dit in principe niet. Hoe deel jij je dag in qua eten? Drie maaltijden of ook nog tussendoortjes? zo ja, hoe doe jij dat met zo weinig calorieën?
Anniek22, ik weet niet wat je 's avonds eet, maar misschien eens groenten dubbel opscheppen en je aardappels/vlees enkel. Kan al een begin zijn, wat jij weegt is bijna mijn streefgewicht, en ik ben nog een stukje kleiner![]()
Ruby1995: Misschien je broodbeleg vervangen door mager beleg. Cervelaat en filet americain zijn behoorlijk vet. Als je bijvoorbeeld een broodje met casselerrib of kipfilet eet heb je al een stuk minder calorieën. Eventueel 's middags een lekkere salade of iets in plaats van brood. Ik zie ook geen fruit in je schema, is dat bewust? Anders misschien (een van) je tussendoortjes vervangen door een stuk fruit?
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 150 gr. griekse yoghurt + 1 cracker met aardbeienjam
L: volkoren boterham met pindakaas, volkoren boterham met gekookt ei
T: 2 beschuitjes met zalm
A: gehaktbal (rund) + rauwkost
B: Hele dag werken.
Linsey1998 schreef:@imandra! Leuk, veel plezier alvast![]()
Hoe gaat dat insanity eigenlijk?
Linsey1998 schreef:Ik ga er zeker is naar kijken, lijkt me wel wat