Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 21:07

Saleisha schreef:
Er lagen kaartjes in de winkel, je kon wrijven en ruiken. Hij doet me idd wel een beetje denken aan anahata maar iets "warmer" nog.

Vanaf 5 oktober ligt ie in de winkel!

Zal eens kijken morgen dan :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 09:51

Saleisha schreef:
Er lagen kaartjes in de winkel, je kon wrijven en ruiken. Hij doet me idd wel een beetje denken aan anahata maar iets "warmer" nog.

30 september toch?

Dallista

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 10:59

Heb ook nog 1 oktober gehoord, om het leuk te maken. Het wordt er niet helderder op... ;-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:07

Dallista schreef:
Heb ook nog 1 oktober gehoord, om het leuk te maken. Het wordt er niet helderder op... ;-)

Maandag 30 september ben ik vrij, was van plan om meteen naar de winkel te rijden. ;-)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:44

Ik begreep ook de 30e hier??

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:48

Op Instagram reageren ze net op een reactie dat we nog 4 dagen moeten wachten.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:51

Ben zo benieuwd naar de geur! Ik zag net deze countdown op Instagram
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 11:56

_R_G_ schreef:
Ben zo benieuwd naar de geur! Ik zag net deze countdown op Instagram
[ [url=m/9M574D.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geen 5 oktober dus :D

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:03

Matheno schreef:
Saleisha schreef:

30 september toch?

Ah, in 'mijn' winkel zeiden ze 5 oktober. Dan is er een event, maar zou best kunnen dat ie er daarvoor ook al is ja.

Edit: zie nu de andere reacties, de 30e dus! Dan ga ik onderweg naar werk meteen even langs <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:22

Voor de gene die punten sparen bij Hudson bay zag ik dat je tot Maandag je punten kunt verzilveren en 20 of 50 euro korting krijgen ook op Rituals. Wel alleen in het warenhuis zelf

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:43

Ashleytjuhh schreef:
Voor de gene die punten sparen bij Hudson bay zag ik dat je tot Maandag je punten kunt verzilveren en 20 of 50 euro korting krijgen ook op Rituals. Wel alleen in het warenhuis zelf

Zijn er echt mensen op deze aardbol die genoeg geshopt hebben bij de Hudson Bay om genoeg spaarpunten te hebben om in te wisselen voor goodies?
:+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 12:46

Dallista schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Zijn er echt mensen op deze aardbol die genoeg geshopt hebben bij de Hudson Bay om genoeg spaarpunten te hebben om in te wisselen voor goodies?
:+

Ja hoor! Ik bijvoorbeeld. Erg fijne winkel hoor zonde dat hij weg gaat. Als mensen moeite namen om veder te kijken dan alleen hele dure dingen zie je ook dat er betaalbare kleding tussen hangt met prijzen van Zara enzo :j ( in den bosch tenmiste)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 17:25

Neroo schreef:
Ik heb ook al een kleine sneak gezien van de douchefoam. Even een spoiler, voor degene die misschien verrast willen blijven.
Spoiler:
Hij ruikt naar dennen, beetje zoals in het bos :'). Echt een aardegeur, niet heel kruidig. Geur is wel heel subtiel, je ruikt hem niet zo heftig als je anahata ofzo ruikt. Leuk feitje
De douchegel is goud, en laat gouden glittertjes achter op je huid

Spoiler:
Mijn bankrekening begint voorzichtig weer opgelucht adem te halen. Ik vond Anahata een wc geur en ik houd niet van subtielere geuren, daarbij gouden douchefoam leuk maar ik hoef geen glittertjes op mijn huid pfffff. Klinkt alsof het prima is voor mijn bankrekening die er toch al geen geld voor had :+

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 07:28

Heb ik toch ineens de advent kalender thuis liggen straks }:) :oo

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 08:03

Ashleytjuhh schreef:
Erg fijne winkel hoor zonde dat hij weg gaat.

De enige waar ik meer dan eens binnen ben geweest was na een aantal maanden alweer weg, geloof ik. :D
Er komt nu een TK Maxx in het pand, hoera (geen Rituals, wel veel geurkaarsen, yummy).

@little_birdy: yay! <3 En dan de verleiding weerstaan om hem niet te openen tot december?

Ik kijk erg uit naar de nieuwe winter lijn. Alleen al voor de verpakking, wat een plaatjes! En de geur ben ik niet bang voor, ik heb tot nu toe nog geen Rituals geur gevonden die ik niet lekker vind. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:38

Ik wel, vind de hammam al 3 jaar lang verschrikkelijk. Terwijl ik normaal een geur minder vind maar dan later toch wel lekker, zoals de happy buddha.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 09:40

Ik vond de anahata echt heerlijk, dus ik zit te stuiteren! :D

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 12:08

Ik ben wild van de happy buddha <3

Hammam vind ik heel af en toe lekker, heb er wel een aantal producten van, die gebruik ik dan wanneer ik daar zin in heb..

Happy buddha is altijd goed <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 12:14

DideH schreef:
Ik vond de anahata echt heerlijk, dus ik zit te stuiteren! :D

Same! Maandag ga ik meteen naar de winkel.
Vooral het feit dat de foam goud is vind ik helemaal gaaf!

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 14:15

Pff vinden jullie ook dat de service achteruit is gegaan bij Rituals? Ik had voor meer dan 20 euro aan spulletjes besteld via de app. Nooit een bevestiging van per mail gekregen, bedrag wel afgeschreven. Na een week nog steeds geen pakket. Ik heb via Messenger contact opgenomen. Ze gingen het na. Inderdaad hadden zij de bestelling 'ergens in een hoekje(?)' gevonden en was er iets mis gegaan, ze gingen het pakket gelijk versturen. Na een week nog niets ontvangen. Weer een bericht gestuurd. Hun reactie was dat het pakket wel was afgeleverd. Nou niet dus. Ik ben nog naar de buren gegaan die altijd netjes pakketjes aannemen mocht ik niet thuis zijn. Dit ook weer gemeld bij Rituals. Bericht is gelezen maar ik krijg nu gewoon nergens meer een reactie op. Nu maar via de website een klacht ingediend. Waardeloos

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 14:56

Hm, laatst kreeg ik ook geen bevestiging van mijn bestelling. Meteen bericht gedaan en krijg vrij vlot reactie terug. Bestelling was wel goed in het systeem gekomen en kwam de dag erop ook gewoon binnen ..

Ik zoek trouwens altijd contact via Facebook Messenger. Daar zijn ze het snelst.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 16:47

Voor wie goedkoop de hele Ayurveda set wilt scoren, voor 49,95 heb je een abbo op glamour en daarbij een complete set Ayurveda twv 104 euro.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 19:22

Matheno schreef:
Hm, laatst kreeg ik ook geen bevestiging van mijn bestelling. Meteen bericht gedaan en krijg vrij vlot reactie terug. Bestelling was wel goed in het systeem gekomen en kwam de dag erop ook gewoon binnen ..

Ik zoek trouwens altijd contact via Facebook Messenger. Daar zijn ze het snelst.

Normaal.wel inderdaad, deed ik ook. Maar laatste tijd is het ook heeeeel traag daar :+

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 13:54

Op Messenger reageren ze gewoon helemaal niet meer. Lezen wel mijn berichten maar ik krijg geen reactie. Ze krijgen nog een paar dagen dan ga ik openbaar op Facebook klagen. Kijken of ze dan wel reageren.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:08

Flowerbomb schreef:
Op Messenger reageren ze gewoon helemaal niet meer. Lezen wel mijn berichten maar ik krijg geen reactie. Ze krijgen nog een paar dagen dan ga ik openbaar op Facebook klagen. Kijken of ze dan wel reageren.

Dit dus!