Saleisha schreef:Er lagen kaartjes in de winkel, je kon wrijven en ruiken. Hij doet me idd wel een beetje denken aan anahata maar iets "warmer" nog.
Vanaf 5 oktober ligt ie in de winkel!
Zal eens kijken morgen dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Saleisha schreef:Er lagen kaartjes in de winkel, je kon wrijven en ruiken. Hij doet me idd wel een beetje denken aan anahata maar iets "warmer" nog.
Vanaf 5 oktober ligt ie in de winkel!
30 september toch?
Ashleytjuhh schreef:Voor de gene die punten sparen bij Hudson bay zag ik dat je tot Maandag je punten kunt verzilveren en 20 of 50 euro korting krijgen ook op Rituals. Wel alleen in het warenhuis zelf
Dallista schreef:Ashleytjuhh schreef:Voor de gene die punten sparen bij Hudson bay zag ik dat je tot Maandag je punten kunt verzilveren en 20 of 50 euro korting krijgen ook op Rituals. Wel alleen in het warenhuis zelf
Zijn er echt mensen op deze aardbol die genoeg geshopt hebben bij de Hudson Bay om genoeg spaarpunten te hebben om in te wisselen voor goodies?
Neroo schreef:Ik heb ook al een kleine sneak gezien van de douchefoam. Even een spoiler, voor degene die misschien verrast willen blijven.Spoiler:
Hij ruikt naar dennen, beetje zoals in het bos. Echt een aardegeur, niet heel kruidig. Geur is wel heel subtiel, je ruikt hem niet zo heftig als je anahata ofzo ruikt. Leuk feitje
De douchegel is goud, en laat gouden glittertjes achter op je huid
Ashleytjuhh schreef:Erg fijne winkel hoor zonde dat hij weg gaat.
Matheno schreef:Hm, laatst kreeg ik ook geen bevestiging van mijn bestelling. Meteen bericht gedaan en krijg vrij vlot reactie terug. Bestelling was wel goed in het systeem gekomen en kwam de dag erop ook gewoon binnen ..
Ik zoek trouwens altijd contact via Facebook Messenger. Daar zijn ze het snelst.