Zal verder niet meer spammen

Het uiltje is van mijn zoontje zijn geboortekaartje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loetie84 schreef:Booooo schreef:Hallo!
Ik kom hier even om inspiratie vragen.. Ik heb inmiddels 3 tattoo's weet dus wel waar ik over praat en dat ik niet zomaar iets laat zetten
Ik zou graag met sierlijke letters een tekst/zin tussen mijn schouderbladen willen. Iets wat te maken heeft met ons gezin, dus papa mama en broertje, iets met familie. Bijvoorbeeld je familie is er altijd voor je, of iets dergelijks. Iemand een paar mooie zinnen? Of hebben jullie weleens iets voorbij zien komen? Ook twijfel ik nog of ik in het Engels of Latijns wil.
Dat zegt niet zo veel hoork had er ook al twee voordat ik een paar weken geleden om 11 uur uit mn bed kwam op vakantie, wist wat ik wilde, vriendin even een schets liet maken op mn lijf en naar een shop vertrok... lief gelachen om er even tussendoor te kunnen en half 5 stond ie er op!
Citaat:Meld je aan!
In een nieuw dagelijks RTL5 programma worden verschillende tattoo-artiesten tijdens hun werkzaamheden gevolgd.
Via hun shops leren we de kleurrijke wereld van het tatoeëren kennen. Naast de boeiende persoonlijkheden van de tatoeëerders, draait de serie om de verhalen die de tatoeages van hun klanten symboliseren.
Heb jij een tattoo met een bijzonder verhaal? Laat je er binnenkort eentje zetten? Of heb je spijt van je tattoo?
Geef je dan op voor dit nieuw RTL 5 programma.
De beste tattoo-artiesten van Nederland staan klaar om de mooiste, opmerkelijkste en boeiendste verhalen te vereeuwigen.
Meld je aan en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
NB. wij betalen niet voor de tatoeages, maar zorgen wel dat de verhalen op een bijzondere en mooie manier verteld en vereeuwigd worden.