[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Priscilla_90

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:16

Erg leuk dat paarse haar !

Even terug te komen op Henna . Met henna als je weer verf erover heen doet of je blondeert het je haar pakt het niet. Er zit een soort laagje eromheen door henna waar het niet doorheen kan komen

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:25

Dat blauwe stond je echt gaaaf! Dat wil ik ook!

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 03:46

Ik zet even een stipje hier, kan wel van pas komen als ik mijn haar ga verven en het is altijd leuk om te zien hoe anderen hun haar doen :D Helaas moet ik nog een jaartje wachten en ervoor zorgen dat ik op dit niveau blijf van school, maar dat laatste is geen probleem gelukkig :P

Even tussendoor: CuteApplePie; Jaloeerss!!m Zou ik ook wel willen dat al die felle kleuren mij zó goed staan! :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 07:43

Gaaf dat paars! Alleen lijkt het bij de aanzet niet helemaal goed gepakt te hebben.. Of is het uitgroei? :)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:37

Bedankt! :

Is inderdaad uitgroei, had een maandje geleden mn haar geblondeerd zodat ik t paars kan verven, en mn haar is in de tussentijd natuurlijk een stuk gegroeid, en paars pakt natuurlijk niet op bruin! Haha

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:38

Ben van roze naar turquoise gegaan! :D

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:30

Gaaaf! Staat je erg leuk. Ik zei, toen je vroeg welke kleur je zou doen, dat je blauw of groen moest doen. Het is precies geworden zoals ik dacht dat het jou zou staan. Leuker als dat roze zelfs :j

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:36

Staat je goed!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:53

Dankje!
Ben echt gek op roze (lees; zo'n beetje alles wat ik heb is roze), maar vind dit kleurtje ook erg gaaf :j

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:58

Haha is het zo erg ja? :P
Welke verf heb je trouwens gebruikt?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:22

Hoi allemaal! Mag ik me even melden?

Vandaag een afspraak gemaakt voor de kapper voor oktober samen met een vriendin. Zij gaat haar lange haren laten afknippen tot boven de schouders en ik heb besloten om m'n haren te laten kleuren. Ik vind het doodeng! Heb speciaal gezocht naar een kapper die met biologische haarverf werkt zodat m'n haar niet beschadigd wordt. M'n haar is me heilig en knip het al zo'n 2-3 jaar zelf omdat ik kappers niet vertrouw :=

Nou twijfel ik nog enorm wat ik ga doen... Ik wou eigenlijk 'standaard' bruin, een aantal tinten donkerder dan mijn huidige haarkleur (bruinblond, iets tussenin dus). Maar nu zei een vriendin dat een bruin-blonde ombre (dit dus) erg leuk zou staan bij mij. Nou ben ik nogal huiverig omdat ze dan wel erg veel verf gaan gebruiken vrees ik. Eerst bruin verven en dan de dip dye erin onderaan? Of hoe werkt dat? Bovendien heb ik ook van nature krullen, dus weet niet of het wel een leuk effect gaat geven... Help :')

Dit is m'n natuurlijke haarkleur:
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 8221_n.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:26

Ik denk dat het met krullen juist een leuk effect geeft, maar als ze je haar lichter willen maken zullen ze het toch echt moeten blonderen. En als je echt zo begaan bent met de gezondheid van je haar kan je dat misschien beter niet doen. Ik weet dat er meiden zijn die hun haar wel nog gezond vinden na het bleken, maar dat van mij is echt een hoopje ellende geworden. Ik ben nu weer bezig met het laten uitgroeien zodat ik het gedeelte wat eerst gebleekt was eraf kan laten knippen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 07:43

Krulhaar is van nature ook al wat droger dus als dat gebleekt wordt (wat nodig is als je het wil zoals het plaatje) dan zal het wel nog droger/pluiziger worden
Misschien zijn highlights een optie voor je?

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 08:52

CuteApplePie schreef:
Haha is het zo erg ja? :P
Welke verf heb je trouwens gebruikt?

Eerst ontkleurd met zo'n simpel pakje die ik bij kruidvat heb gehaald, kleurtjes heb ik heel veel verschillende potjes van Directions.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 14:08

Ah oke! Hoe lang blijft directions er ongeveer in zitten bij jou?
Ik las overal dat het er na 3 weken helemaal uit was, maar ik heb mijn haar onderhand al een paar keer gewassen en het is nogsteeds dezelfde kleur, maar ik zou het wel fijn vinden als het ietsje minder fel werd haha :=

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:25

Ughh krultang issues! Ik vroeg paar dagen geleden om advies om te kiezen tussen Babyliss of Remington, toen voor de Remington gegaan, maar deze is weer retour gestuurd (wat normaal niet mag, haha). Het was er een van 38 mm en het lukte voor geen meter om krullen mee te krijgen in mijn bob/lob lengte haar. De diameter is denk ik te groot. Dus mijn zoektocht ging verder en nu twijfel ik tussen de Remington Pearl Pro (32 mm) of de Remington Pearl CI95 (loopt af van 25 mm naar 13 mm). Ik wil eigenlijk niet iets met een klep dus deze leken me ideaal, maar ik heb het idee dat ik voor de haarstijl die ik wil maken een diameter van 25 mm nodig heb. Wat ze allebei dus niet zijn. Ik wil deze haarstijl maken:

http://2.bp.blogspot.com/-8dM396AFwJU/U ... aed5a1.jpg

Iemand die verstand heeft van krultangen en kan zien met wat voor diameter dat gemaakt zou kunnen zijn? Ik denk dat die Pearl CI95 te klein is, maar die pearl Pro misschien weer te groot… Mmmpf

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:50

Ik zou voor de CI95 gaan, je kan grotere plukken haar pakken en die krullen, ik denk dat je dan wel dat effect krijgt wat je wilt!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:50

Ik heb een vraagje, voor een feestje wil ik een knalroze pruik aanschaffen. Nu twijfel ik of ik een pruik met of zonder pony wil :P
Wat zal mij het beste staan?

Afbeelding

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:43

Ik zou met pony doen. Je hebt een vrij lang voorhoofd (en dat is niet banketstaaf bedoeld), en dan staat een pony altijd heel mooi!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:29

Ik denk ook een pruik met een pony :j.

Heb via light in the box wat nieuwe extensions gekocht, ben benieuwd of het was is. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten :+

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 19:30

CuteApplePie schreef:
Ah oke! Hoe lang blijft directions er ongeveer in zitten bij jou?
Ik las overal dat het er na 3 weken helemaal uit was, maar ik heb mijn haar onderhand al een paar keer gewassen en het is nogsteeds dezelfde kleur, maar ik zou het wel fijn vinden als het ietsje minder fel werd haha :=

Scheelt heel erg per kleur, dat roze moest ik zeker 1x in de 2 weken bijwerken, om m'n echt mooi roze te houden dan, zo'n halve bak kleurtje vind ik niet mooi..
Maar dit turquoise hoef je veel minder vaak bij te werken.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 00:54

Hmm. Hoe lang denk je dat het gaat duren tot het paarse wat ik heb gaat vervagen? Want bij blauw was het na 2x wassen al best licht, en met dit paarse heb ik nog geen verschil na 2x wassen.. :=
Vind het echt heel leuk, maar wil graag met de zitcompetitie wel een lichtere kleur paars of gewoon weer blond, haha

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:17

Als je 'm echt een flink stuk lichter wil, wassen met head and shoulders, of even laten zitten voor een half uurtje, trekt er dan snel uit :j

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:56

Ah ja oke dankje! Ik had wel gehoord dat het met de h&s anti roos er sneller uit ging, maar het werkt dus echt? Fijn om te weten, haha!

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:23

Miss ook wat voor jullie:ik heb ook super geblondeerd haar en heb nu mooi spul Voor de puntjes! Kokosolie 100% te koop bij de x.enos!