Oooooh die is zo mooi! Zie hem heel vaak voorbij komen, lijkt me inderdaad een super handig ding
NYC2B
Geplaatst: 19-06-14 16:21
GRWM vind ik persoonlijk echt niets aan, net zoals OOTD enzo
Ik kijk ook vooral veel halloween makeup tutorials
Oh gelukkig ben ik niet de enige met de verpakkingen tic
@loose Oeeh die heb ik vaak in filmpjes voorbij zien komen
_Nelleke_
Geplaatst: 19-06-14 16:22
Huh wauw wat een coole kwast!
Als ik shape zet ik aan met een eigenlijk net iets te grove blendingkwast voor oogschaduw (en ik gebruik vaak ook urban decay nakend basics oogschaduw ipv bronzer ivm mijn superbleke huid. Naked 2 kan ik goed mee shapen). Blenden doe ik met mijn mac blushkwast die ik een beetje 'plat' knijp.
Ja, altijd met een matte bronzer. Afhankelijk van de ondertoon van je huid kan je ook beter een iets meer assige bronzer gebruiken dan een "echte" bronzer, die zijn vaak erg oranje en dat ziet er iets minder uit als een schaduw
Ik heb een bronzer van L'oreal geloof ik, bevalt helemaal prima. Bourjois heeft ook een fijne, en Gosh ook. Assig kan je zien aan dat hij iets meer richting de blauwe kant gaat dan richting de oranje. Hoeft niet super erg, maar een oranje streep op je wang kan toch wat apart staan.
Voor de rest is shapen echt experimenteren. De eerste twee keer dat je het doet zal je in de spiegel kijken en denken, wow, het is net alsof ik een streep op mijn wang heb gezet. Blend hem dus altijd goed uit, en breng sowieso blush en het liefst nog wat highlighter erbij aan. Dan staat het al een stuk natuurlijker!
Tipje, hier: http://nl.strawberrynet.com/main.aspx kan je Anna Sui, Aveda, BareMinerals, Benefit, Biotherm, Bobbi Brown, Bourjois, Burberry, Calvin Klein, Chanel, Dolce & Gabbana, Ellis Faas, Fushion Beauty, Giorgio Armani, Jane Iredale, Korres, Laura Mercier, MAC, Make Up For Ever, NARS, Nina Ricci, Paul & Joe, Pupa, Smashbox, Stila, The Balm, Too Faced, Tom Ford en Urban Decay kopen
Hmm, zit een beetje te speuren en van alle bekende merken hebben ze wel net alleen de producten die niemand wilt hebben NARS Sheer Glow alleen maar in de donkerste tinten, wel blushes maar geen Orgasm of Deepthroat, ze hebben van Too Faced niet de leuke paletjes die ik graag zou willen. Meh.
Die site valt idd een beetje tegen Emma! Hebben voor mij ook niet de kleuren die ik wil hebben helaas.
Shapen doe ik eigenlijk niet echt, wel wat bronzer omdat ik anders zo bleek ben.
Mooie doosjes moet ik ook meteen weggooien, anders is het einde zoek Maar toch, als ik mooie verpakkingen heb en de inhoud is op kan ik hem moeilijk weggooien... En foto's kan ik naar blijven kijken, terwijl ik echt geen geduld heb om filmpjes te kijken.
hahaha ik zal ze sowieso hier anders wel plaatsen Mobiel uploadt ze nu naar mijn computer
xNavatu
Geplaatst: 19-06-14 23:13
Loose schreef:
[ Afbeelding ] Ik heb deze van Nars voor shapen, werkt echt super handig!
Dat lijkt me zo'n fantastisch ding! Jammer dat ie zo duur is
Loose
Geplaatst: 19-06-14 23:20
Deijs schreef:
Hoe kun je checken of het een assige bronzer is? welke merken bevelen jullie aan?
Bij Douglas hebben ze NYX en die heeft een blush die taupe heet, echt perfect voor shapen. Hij is ook heel populair, staat heel veel over op google. Hij is ook niet duur. Verder heb ik een bronzer van Givenchy die wel aardig taupe/as kleurig is. Ik heb ook een Guerlain en Chanel bronzer die wat bruiner zijn, die gebruik ik ook wel een beetje om te shapen maar dan met een andere kwast, gewoon meer als zweempje kleur ondet mn jukbeen dan als echt hardcore shapen.
Echt hardcore doe ik het nooit echt, gewoon een zweempje onder mn jukbeen vind ik meestal wel genoeg, want anders word t bij mij snel te veel -met een klein zweempje worden mn jukbeenderen al best obvious haha-, maar dat doe ik altijd gewoon met Nars Laguna of met Hoola van Benefit.. maar dat zijn ook echt gewoon mijn grote liefdes haha.