Maar ben vanochtend hardlopend naar kantoor (2.2km).
En dan vanmiddag weer hardlopen naar huis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:Succes met de verhuizing Callucino
Mountainbiken ...heb er pas weer 1 X opgezeten![]()
Het is niet helemaal mijn ding ...en ik wil ook altijd andere dingen .
Een keer extra hardlopen of zwemmen ...de week heeft niet genoeg dagen .
Ik heb dit jaar 3.289,6 km ( +/- april t/m oktober )gefietst ...dit is exclusief de
spinning km .
Wel grappig ..de Zwift km worden wel mee geteld zag ik net![]()
Zo , 1 dagje werken nog ...dan alweer weekend
Susan88 schreef:Zo, hier eventjes niet geweest. Fietsen lag ook een beetje stil met alle andere activiteiten in december. Vandaag het jaar goed begonnen met een MTB rit over de zuid veluwe (Dieren - Rheden). Flink afzien bij klimmen en ultiem genieten van de snelle afdalingen. Ja ja, ik ben zo'n fietser die zegt ''klimmen is het noodzakelijk kwaad voor de afdaling''. Wel fijn dat ze bezig zijn met een grote renovatie van de MTB route op de Veluwezoom. Route was iig goed te volgen door de nieuwe bordjes. Komende week waarschijnlijk ook het nieuwe singletrack parcours bij Laag Soeren uitproberen. Goede voorbereiding voor de MTB Hardewijk wedstrijd as zaterdag.
Ik heb in 2018 zo'n 3000+ km gemaakt (GPS/Strava fouten). Aangezien ik de helft van de tijd op de MTB zit, zeggen kilometers niet zo super veel. Op de racefiets maak je toch meer meters dan met de MTB in dezelfde tijd. Doel voor komend jaar is toch wel om richting de 4000 a 5000 km te gaan.
@MichieldeM, gaaf filmpje! Waar ligt de route bij Ede ongeveer? Die route ga ik ook maar proberen als ik in Wageningen zit. Ziet er uit als een lekker stukje singletrack.
@MuSLi, leuke foto's op de baan! Jammer dat je maar de helft van het volgende blok kan volgen. Maar ja, beter iets dan helemaal niets. Zeker als het baanwielrennen zo goed bevalt