Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:Ymke schreef:En hoe zit het met de pijn als je een tragus laat zetten (schieten of piercern?)?
schieten deed helemaal geen zeer, piercen schijnt pijnlijk te kunnen zijn.
ik heb hem laten schieten, maar piercen is beter m.bt. rondvliegend kraakbeen
sorro1 schreef:ik vond een ringetje ook niets, maar mijn piercer heeft me aan geraden, omdat je het makkelijker kan schoonmaken dan een staafje, omdat je hem kunt draaien en het valt best mee hoor dat ringetje en het is voor maar 6 weken.
Maar er zijn ook shops die wel gelijk een staafje zetten.
Na 6 weken kon ik het ringetje omwisselen voor een staafje. Dit was gratis.
Het zetten zelf, het ik eigenlijk weinig van gevoelt. Het steld niets voor hoor!
Dookie schreef:Duhelo, als je hem op een vrijdagavond-namiddag laat zetten? Of moet je in het weekend ook werken?
nikkiej_86 schreef:Ik zie dit topic nu pas !!!!
En heb zelf met oren mee gerekend 10 piercings:D
En dat zijn in men oorlel beide kante 2 en in men linkeroor 2.
In men neus wenkbrauw kin(labret heet die geloof ik) en in men tong
sorro1 schreef:ik vond het hem exact het zelfde als een montoux prik voelen (op te checken of je tbc hebt) Maar ja die heb je nog nooit gehad.
Die tang is het vervelenst al helemaal op je wenkbrauw. Dan voel een scherpe prik en een brandend gevoel. daarna deed mijn piercer er een verkoelende spray op en was het branderige gevoel weg.
Mar die scherpe prik duurt echt nog geen seconde!
sorro1 schreef:nee, je kan hem alleen in het midden zetten, anders komt hij tegen je tanden als je praat en gaat hij door je spier heen en dat kan niet.
Het is vaak niet zo dat je helemaal niet kan praten hoor, alleen kan het een paar dagen zeer doen, maar ik geloof dat als ik jou zou ik wachten tot ik een weekje vakantie hebt.
sorro1 schreef:ik vond een ringetje ook niets, maar mijn piercer heeft me aan geraden, omdat je het makkelijker kan schoonmaken dan een staafje, omdat je hem kunt draaien en het valt best mee hoor dat ringetje en het is voor maar 6 weken.
Maar er zijn ook shops die wel gelijk een staafje zetten.
Na 6 weken kon ik het ringetje omwisselen voor een staafje. Dit was gratis.
Het zetten zelf, het ik eigenlijk weinig van gevoelt. Het steld niets voor hoor!