Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jester_ schreef:Het vervelende is, ondanks dat ik het weekend gilde dit nooit meer, werkt de mounjaro nu top en ben ik ook afgevallen![]()
Maarja zo ziek zijn na het spuiten is ook niks, maar het doet nu wel wat ik er van verwacht.. eetrust en sneller voldaan. Dus nu ben ik toch enigsinds in dubio
Ik gebruikte altijd mfp, dat werkte fijn!
tirzasarah10 schreef:opisop_shop schreef:![]()
Drink je voldoende?
Voldoende eiwitten ook?
4-5 liter(heb veel dorst, hoge cortisol) en mijn voeding met wat ik tot mij neem is redelijk eiwitrijk![]()
Ik heb wel veel moeite met zo drinken maar de hele dag zoveel dorst, lijkt op de foodnoise zoals vele hier omschrijven.
tirzasarah10 schreef:opisop_shop schreef:![]()
Drink je voldoende?
Voldoende eiwitten ook?
4-5 liter(heb veel dorst, hoge cortisol) en mijn voeding met wat ik tot mij neem is redelijk eiwitrijk![]()
Ik heb wel veel moeite met zo drinken maar de hele dag zoveel dorst, lijkt op de foodnoise zoals vele hier omschrijven.
manic schreef:Mijn neefje dronk zo veel op een dag en bleek diabetes (type 1) te hebben, maar neem aan dat dat wel gecheckt is.
Als je zoveel drinkt kun je ook in de problemen komen met electrolyten (natrium, kalium, magnesium, calcium) omdat je die dan gewoonweg je lichaam uit spoelt. Hoofdpijn, dorst en vermoeidheid zijn daar allemaal symptomen van.
Jacquelinee_ schreef:Ik drink ook met gemak 4-5 liter water per dag. Huisarts is hier van op de hoogte en vindt het prima. Maar mijn bloeduitslagen zijn altijd gewoon goed. Sommige mensen hebben gewoon een grote vocht behoefte en daar hoeft echt niks mis mee te zijn.
Maar mensen schrikken altijd zo als je zegt dat je zoveel drinkt, maar dat hoeft echt geen probleem te zijn hoor. Ik voel me juist echt mega beroerd als ik minder vocht binnen krijg.
cissy schreef:Ik sta al een paar wkn stil qua afvallen, durf eigenlijk niet op te hogen qua dosering omdat ik al zo weinig eet en drink.
Wel balen maar ik kijk het nog even aan.
Ik wil wat spuitjes halen voor de golden dose maar hoef geen hele doos, waar halen jullie de spuiten?
cissy schreef:Ik sta al een paar wkn stil qua afvallen, durf eigenlijk niet op te hogen qua dosering omdat ik al zo weinig eet en drink.
Wel balen maar ik kijk het nog even aan.