Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Gefeliciteerd Nicje!
Heeft iemand hier trouwens al iets qua sparen of beleggen voor hun kleine? Ik twijfel over wat voor product en hoe te regelen. Ik ben benieuwd of anderen gelijk op het naam van hun kindje een bedrag opbouwen, of dat ze het willen schenken wanneer hun kindje volwassen is (en je misschien ook zeker weet dat ze er geen domme dingen mee doen).
HappyBuddha schreef:Ik ben inmiddels ook bevallen van onze zoon Jari! Ik heb zondagavond een ballonnetje gekregen, gisterochtend had ik 3cm ontsluiting. Het ballonnetje plaatsen ging al niet heel super, na 3 pogingen heeft de gynaecoloog hem er in gekregen maar dat ging gepaard met best wat bloedverlies.
Nou gisteren dus het ballonnetje eruit, vliezen gebroken maar helaas pakte mijn lichaam niet zelf de weeën op. Dus aan de weeënopwekkers. Ik vond het erg goed te doen waardoor ze elke 20 minuten werden opgehoogd, helaas ging dat te snel en kwam ik in een weeënstorm terecht. Dat vond ik heel heftig! Hierna heb ik wel de ruggenprik gekregen, alleen kreeg ik toen meteen persweeën. Ik bleek toen al 10 cm ontsluiting te hebben en mocht voorzichtig mee persen maar nog niet volop omdat de baby nog wat moest zakken. Uiteindelijk toen ik eindelijk mocht persen leek het eeuwen te duren. Op een gegeven moment is de gynaecoloog erbij gehaald en is de verdoving geplaatst om hem met de pomp te halen. Ik had 3 pogingen en anders werd het een spoed keizersnede. Blijkbaar had ik daar echt geen zin in want de perswee erna heb ik hem er uitgeperst.
Alleen toen kwamen de hechtingen… ik had geen grote rupturen maar wel vrij diep en het hechten deed zo veel pijn dat het gewoon echt niet lukte. Omdat ik ondertussen ook al een liter bloed was verloren ging ik met spoed naar de ok. Hoewel ik super goed terug kijk op m’n bevalling vond ik het laatste stukje wel erg lastig .
Charlotte446 schreef:Boris is dan zeker een grote jongen! Jammer dat gisteren niks goed was bij hem. Dat lijkt me zo slopend zulke dagenHopelijk heeft hij het vandaag wat meer naar zijn zin!
Baby blijven zitten Ballard?
Freekie, ik kom graag in de app wanneer de baby geboren is![]()
Hier weer mwa geslapen en vanmorgen tijdens de storm bij de hond gebleven. Er zijn hier op de kwekerij flink wat bomen omgewaaid maar het huis en de kas lijken er goed doorheen te zijn gekomenVorige week is de schade van februari vorig jaar toevallig hersteld
Deur van de kas was toen eruit gevlogen tegen het huis/kozijn aan. Ik zag het gebeuren hoe dat gevaarte van 3x3m werd losgerukt en ‘wegvloog’
[ [url=m/mCdJ2H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ballard_L schreef:Tjonge dat is behoorlijke schade van vorige keer! Gelukkig valt het nu nog mee![]()
Hier valt de storm mee, we zitten er net boven en het lijkt bijna allemaal onder ons door te gaan, dus gelukje maar weer. Al hebben we de regen wel nodig.
Baby is blijven zitten, ik ben vandaag uitgerekend, dus dat is wel apart. Nog even een foto gemaakt van de buik en nu maar weer wachten
[ [url=m/flYoQl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ballard_L schreef:Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warmkan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.
Morgen ben ik 41 weken, dus gaan ze strippen. Vandaag al wel wat krampen gehad, maar heel onregelmatig (elk uur/half uur), dus ik hoop dat door het strippen alles op gang komt.
Ballard_L schreef:Gelukkig is het vanaf morgen weer minder warmkan je weer in het ritme komen. Ik dacht trouwens dat jullie airco hadden gekregen op Boris zijn kamer? Hier waait het behoorlijk, dus ik vind het eigenlijk nog niet echt warm.
Morgen ben ik 41 weken, dus gaan ze strippen. Vandaag al wel wat krampen gehad, maar heel onregelmatig (elk uur/half uur), dus ik hoop dat door het strippen alles op gang komt.