Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:
Sizzle schreef:Morrie schreef:
Met alle respect en natuurlijk moet het onderzocht worden, maar als man met 76/77 jaar inelkaar zakken klinkt meer als een toevallige hartaanval als ik heel eerlijk ben. Daar zijn er al vrij veel van geregistreerd en tot nu toe altijd niet terug te voeren op vaccin.
Dat vind ik toch anders als een 26 jarige student die dood valt aan een immuunreactie.
Sizzle schreef:Morrie schreef:
Met alle respect en natuurlijk moet het onderzocht worden, maar als man met 76/77 jaar inelkaar zakken klinkt meer als een toevallige hartaanval als ik heel eerlijk ben. Daar zijn er al vrij veel van geregistreerd en tot nu toe altijd niet terug te voeren op vaccin.
Dat vind ik toch anders als een 26 jarige student die dood valt aan een immuunreactie.
bigone schreef:Morrie schreef:
Morrie, wij blij dat we AZ krijgen deze week! Sarcastisch bedoeld natuurlijk maar eerst maar eens afwachten of dit door of na vaccinatie optreed.
Morrie schreef:bigone schreef:
Morrie, wij blij dat we AZ krijgen deze week! Sarcastisch bedoeld natuurlijk maar eerst maar eens afwachten of dit door of na vaccinatie optreed.
Ach ja, de dood moet toch een oorzaak hebben, zegt mijn man altijd. Of je nou aan corona of aan de prik dood gaat, wat maakt het uit
996981 schreef:sureido schreef:.. en belasting betalen?
Dat ligt eraan of je ouders je hebben ingeschreven bij de burgerlijke stand
pien_2010 schreef:Maandag krijg ik eerste vaccin (pfizer) waar ik een uur voor moet rijden. 3,5 week later 2de pfizer. Ik ben blij want manlief moet voor kleinigheid geopereerd worden en op tijd heb ik mijn vaccinatie gehad met 2 weken extra voor hij opgenomen wordt.
pien_2010 schreef:Maandag krijg ik eerste vaccin (pfizer) waar ik een uur voor moet rijden. 3,5 week later 2de pfizer. Ik ben blij want manlief moet voor kleinigheid geopereerd worden en op tijd heb ik mijn vaccinatie gehad met 2 weken extra voor hij opgenomen wordt.
PlukenKrul schreef:pien_2010 schreef:Maandag krijg ik eerste vaccin (pfizer) waar ik een uur voor moet rijden. 3,5 week later 2de pfizer. Ik ben blij want manlief moet voor kleinigheid geopereerd worden en op tijd heb ik mijn vaccinatie gehad met 2 weken extra voor hij opgenomen wordt.
Gefeliciteerd Pien! Ik ben oprecht zo blij voor je! En ook nog Pfizer!!!