Marcella schreef:Gisteren was ik flink beroerd, duizelig, koppijn en veel pijn. Hele dag thuis geweest met gordijnen dicht tegen de zon anders krijg ik nog meer koppijn.
Word echt horendol van dat suizen. Krijg bijna neiging om van de flat af te springen. Gelukkig alleen bij wijze van spreken, want mijn kattendames, 7 kippen en moestuin kunnen niet zonder mij.
Iemand tips om die volumeknop naar beneden te krijgen.
Ik heb 4 dagen met de rolluiken dicht in bed gelegen. Werd ook gek van de suizen. Bij mij hielp het ietsje om met mijn vingers mijn neus dicht te knijpen en mijn oren ‘op te blazen’ tot ze allebei ploppen. Heeft te maken met een verstopping ofzo. Hoe lastig het ook is, probeer rustig te blijven en probeer je gedachten te verzetten en niet aan die suizen te denken (en dat is lastig!). Probeer zo veel mogelijk met je ogen dicht te liggen in rust (ook al slaap je niet). Hoe meer je je in spant (en druk maakt), hoe erger het wordt.. en hoe meer je ontspant en je gedachten verzet, hoe minder hard het wordt uiteindelijk, heel veel sterkte! Het is echt naar!!