[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:20

perdjes schreef:
Bedankt voor jullie berichtjes en openheid in de prijzen!

Needje heeft gelijk, ik kan het hier ook gewoon in het topic zetten.

Het gaat om de naam van mijn zoontje (5 letters)
In een mooi handschrift.

En deze vlinder.
[ [url=m/oDXpyh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kosten 750 euro. Sessie duurt ongeveer 3,5 uur werd me verteld.

:') :') :') :') :')

Ik doe t voor de helft! Haha!
Maar zonder dollen, ik reken hier zo’n 180/200 voor.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:51

perdjes schreef:

In een mooi handschrift.

En deze vlinder.

Euhh ja dat vind ik wel heel veel...
Ik heb er niet veel verstand van... maar dat vind zelfs ik heel veel

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:54

Ik vind het ook belachelijk veel geld.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:40

perdjes schreef:

In een mooi handschrift.

En deze vlinder.

Wauw. K heb 10 aug 2 klokken laten zetten, staan ook hier in het topic. Geschat op 350. Hij is 2 uur bezig geweest k reken af en werd 250.

Heb mn hartslag op mn arm,, geschat op 150, hij zegt is wel veel he, maken er 80 van.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:43

750?! Dat is wel bizar veel. Is het niet gewoon een expres hoge prijs opgegeven? Dat de artiest dit liever niet doet qua stijl bijvoorbeeld, maar als jij zo gek bent om dit ervoor te betalen..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:54

perdjes schreef:

In een mooi handschrift.

En deze vlinder.

En dan voor over je hele rug? :')
Ik zou even zoeken naar een andere artiest dit kan echt wel goedkoper.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:14

Ik vind dat ook echt enorm veel geld en zou ik er ook zeker niet voor betalen. Er zijn echt meer dan voldoende goede shops/artiesten die daar een stuk minder voor vragen.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:22

Als je het zo groot wil dan snap ik t nog :')
Afbeelding

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:50

Earth schreef:
[ Afbeelding ]

Hahaha precies. Ik was ook al aan het kijken of ik niet een paar nullen achter die 5 cm had gezet :')

linoleum schreef:
750?! Dat is wel bizar veel. Is het niet gewoon een expres hoge prijs opgegeven? Dat de artiest dit liever niet doet qua stijl bijvoorbeeld, maar als jij zo gek bent om dit ervoor te betalen..

Het is eigenlijk precies de stijl van de artiest. De voorbeelden kwamen ook van haar eigen werk af.
Vandaar dat ik dacht ik contacteer haar.

Maar heb inmiddels ook contact gehad met een bokker die dezelfde ervaring gehad heeft bij deze artiest.

Heel erg bedankt voor jullie feedback!

flavlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:47

Stille meelezer hier, vind vooral 't plaatjes kijken erg leuk, dus tijd om zelf m'n nieuwste even te showen :)

Afbeelding
Is een goudpapaver, wordt ook wel slaapmutsje genoemd en dat is ons nieuwe dametje wel.

Deze tattoo al eerder gezet, nu voor 't eerst even vastgelegd met pony er bij.
Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 11:56

Heel leuk! :D

Ik heb zojuist ook een mailtje gestuurd naar Roald voor een nieuwe sticker :=
Toch wel spannend altijd weer... maar moet eigenlijk ook eerst nog effe sparen wel haha

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:00

Oh help ik heb eindelijk mn mailtje verstuurd naar Zeist... Ben zo ongelooflijk zenuwachtig, nu al :o
Het wordt een bootje op mn ribbenkast, mijn eerste tattoo.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 16:29

Ook langs de zijkant onder je BHbandje? Daar heb ik een poos geleden ook een mailtje voor gestuurd, andere artiest dan wel, en ook mijn eerste. Maar ik heb nog steeds de knoop niet definitief doorgehakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 16:37

perdjes schreef:
Earth schreef:
[ Afbeelding ]

Hahaha precies. Ik was ook al aan het kijken of ik niet een paar nullen achter die 5 cm had gezet :')

linoleum schreef:

Het is eigenlijk precies de stijl van de artiest. De voorbeelden kwamen ook van haar eigen werk af.
Vandaar dat ik dacht ik contacteer haar.

Maar heb inmiddels ook contact gehad met een bokker die dezelfde ervaring gehad heeft bij deze artiest.

Heel erg bedankt voor jullie feedback!
Ik heb voor mijn tattoo 700 euro betaald, maar dat was inclusief een kennismakingsgesprek van een half uur, het tattooëren zelf (ongeveer 4 uur feitelijk in de stoel zitten, maar daar komt dus ook de voorbereiding nog bij) en met een gedetailleerde tattoo die echt speciaal voor mij ontworpen is, dus daar gaat uiteraard ook nog tijd in zitten voor de artiest.

Voor iets waar eigenlijk vrij weinig meer aan ontworpen hoeft te worden, maar wat in feite alleen gezet hoeft te worden, vind ik 750 euro bizar veel. :=

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:05

Lukasje schreef:
Ook langs de zijkant onder je BHbandje? Daar heb ik een poos geleden ook een mailtje voor gestuurd, andere artiest dan wel, en ook mijn eerste. Maar ik heb nog steeds de knoop niet definitief doorgehakt.

Ja ik denk dat hij onder mijn BH bandje komt inderdaad. Ik hoop eerlijk gezegd dat het nog heel lang duurt voor ze reageren & plek hebben :Y)

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:57

Els1984 schreef:
Is dit een normale genezing? Tattoo is 3 weken geleden gezet en was aan het vervellen, maar nu ziet het er zo uit:
[ [url=m/RUk4DJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VrdfAI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben wel benieuwd hoe het met deze is! Ziet er vervelend uit, kan aan de foto liggen maar lijkt wel een beetje littekenvorming ook?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 11:02

ElSea schreef:
Oh help ik heb eindelijk mn mailtje verstuurd naar Zeist... Ben zo ongelooflijk zenuwachtig, nu al :o
Het wordt een bootje op mn ribbenkast, mijn eerste tattoo.

Artcastle? Fijne shop!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 14:19

ElSea schreef:
Lukasje schreef:

Ja ik denk dat hij onder mijn BH bandje komt inderdaad. Ik hoop eerlijk gezegd dat het nog heel lang duurt voor ze reageren & plek hebben :Y)

Moet je dan wel überhaupt informeren voor of denken over een tattoo als je er zo instaat? ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 14:25

Hoe langer het duurt hoe meer je kan gaan twijfelen. Niet teveel over nadenken, je wilt iets en dat is dan toch prima? :+

Ik mag over 2 weekjes weer.. m'n vriend ook, ga echt lachen als ie gaat piepen tijdens het zetten :')

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 17:36

Little_Gift schreef:
ElSea schreef:

Moet je dan wel überhaupt informeren voor of denken over een tattoo als je er zo instaat? ;(

Haha nou ik loop al 3/4 jaar met hetzelfde idee rond, wil het wel heel graag maar ben gewoon heel slecht in knopen doorhakken die 'voor altijd' zijn. En aangezien zelfs een huis kopen minder definitief is dan een tattoo vind ik het niet gek dat ik tot het laatste moment gespannen ben, ik ken mijzelf inmiddels een beetje :+ als hij er op staat ben ik vast blij.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:14

Niks mis mee! Ik heb er goed tien jaar over gedaan en toen alsnog alleen de outline laten zetten, ooit moet ie nog af maar ik ben er nog steeds niet over uit hoe := (en eigenlijk wil ik 'm nog uitgebreid hebben ook, ben benieuwd over hoeveel tientallen jaren het zover is _O- )

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:20

Ja voila, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik pieker al 14 maanden of ik er wel eentje zal laten zetten of niet. Mocht de artiest tijd hebben gehad tijdens mijn vakantiedagen, had ik waarschijnlijk een afspraak gemaakt. Nu schuif ik het weer voor me uit.

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:56

Bij mij begon het een tijdje geleden ook weer te jeuken.
Mijn vriend en ik zijn een maand in Canada geweest en we hebben besloten om daar een tattoo te laten zetten. Dat vonden wij wel een mooi souvenir aan onszelf :P

Mijn vriend wist meteen wat hij wilde. Ik had al veel inspiratie opgedaan maar was er nog steeds niet aan uit.
Uiteindelijk besloten om een overkoepelend thema te doen samen met mijn vriend. Beide hele andere stijl maar wel een zelfde thema.
In Canada had ik enkele shops aangeschreven, ik wist namelijk niet of ze daar ook altijd zo vol zitten.
Maar daar hebben ze meer ruimte voor walk-ins. We hadden een shop uitgekozen welke ons aansprak en waarbij de communicatie ook soepel verliep.

Beide super blij met het resultaat!!

Afbeelding
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 21:09

Wat een leuke souvenir!! Heel origineel. :j Ook beren in het echt gezien in Canada?

Ik krijg volgende week weer een tattoo, maar ik vergeet het steeds. :') Zal echt even een alarm moeten zetten. Moet ook nog een lettertype uitkiezen.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-22 21:55

Hahah hoe kan je vergeten dat je getatoeëerd gaat worden :+ ik kan nu al niet wachten tot december! *\o/*

Die beren zijn gaaf! Vind de bovenste het mooiste, dat is die van jou Hanneke?