Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

yarkayunda schreef:Hoe maak je eigenlijk een bolling? En wanneer is die goed? Soms heb ik wel een bolling zonder dat ik er echt moeite voor deed maar soms ook niet.

Britt_Sisi schreef:Ook op Ali flink wat kleurtjes van VenAlisa besteld en van victoria vynn een topcoat. Ik heb steeds stukjes in de topcoat die ik nu gebruik..
Meavey schreef:Of wat ik ook wel eens had toch nog stukjes stof van het vijlen die erin komen.
dat worden dan klontjes. Ik ga denk ik van t weekend weer mijn nagels doen. Ik twijfel of ik misschien een kleurtje pak, normaal heb ik gewoon cover pink met glitter top en dan m’n normale top er nog overheen omdat die zo lang mooi shiney blijft. Kleurtjes gaan me zo snel vervelen.
Het is niet zo makkelijk als het eruit ziet haha. Voor het verwijderen van gellak kun je gewoon pure aceton van de KV kopen. Sommige gebruiken die met paarse dop maar die werkte bij mij niet.
Mijn nagels waren ook helemaal slap door het soaken met aceton. Tijdens mijn opleiding werd me ook geleerd nooit aceton te gebruiken. Ze raad het aan om altijd te vijlen. Ik denk niet dat een gekleurde rubber het makkelijker maakt om te zien tot hoe ver je kunt. Misschien kun je beter de rubber wat dikker zetten? Of electrisch vijlen oefenen op een nep hand. Heb je geen cursus gevolgd? Zo niet, staat je toerental wel goed? (Meest voorkomende fout is een te laag toerental omdat er dan gedacht word dat hij scherper word, maar juist mer hoger toerental gaat hij ‘smooth’ over je gellak. Dus mocht je hem laag hebben, doe hem eens op de juiste toerental. Je hoeft niet bang te zijn om hem hoog te zetten)
(Ik vind French alleen verschrikkelijk, hoe mooi het ook gezet word haha)
vooral die paars vind ik mooi. Ik denk dat ik ook paars op ga doen de volgende keer (tenzij mijn mood me iets anders verteld haha)