[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 09:07

Beide erg mooi gezet dames!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 09:38

Wat leuk zo die palmbomen.

Ik heb vannacht echt wakker gelegen van de jeuk....
Bij m'n eerste tattoo niet gehad eigenlijk zo erg...

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 12:51

Het wordt hier nu langzaam echt serieus!
Gisteren ''eindelijk'' geïnformeerd bij een paar docenten van mijn zorgopleiding.
En zorginstellingen mogen me officieel niet afwijzen door alleen mijn zichtbare tattoo's.
Helaas gebeurt het nog wel, ik doe een brede opleiding (gehandicapten, ouderen en kraam in 1) en ze zeggen wel dat bij de ouderen en gehandicapten moeilijker is aangezien sommige mensen dan de tattoo's eng kunnen vinden. Maar in de kraam doen ze er eigenlijk niet heel moeilijk over. Alleen heb je dus dan wel weer mensen die liever geen kraamhulp willen hebben met tatoeages maar goed dat hou je toch. Het zou mij er om gaan dat de zorg goed is en niet hoe iemand er uit ziet.

Dus binnenkort even gaan informeren bij High Voltage! *\o/*

Ik wou het kort houden.. Mislukt _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:05

Ik lig ook weer *\o/*

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:30

Namira542 schreef:
Het wordt hier nu langzaam echt serieus!
Gisteren ''eindelijk'' geïnformeerd bij een paar docenten van mijn zorgopleiding.
En zorginstellingen mogen me officieel niet afwijzen door alleen mijn zichtbare tattoo's.
Helaas gebeurt het nog wel, ik doe een brede opleiding (gehandicapten, ouderen en kraam in 1) en ze zeggen wel dat bij de ouderen en gehandicapten moeilijker is aangezien sommige mensen dan de tattoo's eng kunnen vinden. Maar in de kraam doen ze er eigenlijk niet heel moeilijk over. Alleen heb je dus dan wel weer mensen die liever geen kraamhulp willen hebben met tatoeages maar goed dat hou je toch. Het zou mij er om gaan dat de zorg goed is en niet hoe iemand er uit ziet.

Dus binnenkort even gaan informeren bij High Voltage! *\o/*

Ik wou het kort houden.. Mislukt _O-

Ik kruip effe met dit heerlijke weer onder de meelees en -kijk steen vandaan, maar ik verbaas mij over het stukje van de gehandicapten zorg. Zelf heb ik geen tattoo’s, maar heel veel collega’s hebben dat wel. Directe collega’s van mijn lokatie, maar ook collega’s met andere doelgroepen (probleemgedrag, hoog niveau, laag niveau, bedlegerig...) en de collega’s van het hoofdgebouw, die administratie doen.

Hup, terug in de schaduw van mijn meeleessteen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:38

Ik werk ook in de gehandicaptenzorg en omdat ik ook inval op de nachtdienst kom ik op het hele terrein, maar ik heb zelf ook een tattoo op mn arm.. is nooit moeilijk over gedaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:40

Ik denk dat het ook wel heel erg ligt aan het type tattoo dat je hebt. Een bloemetje op je arm zal door heel weinig mensen als echt aanstootgevend of zelfs eng gezien worden, maar ik kan me voorstellen dat als je een heel realistisch doodshoofd op je arm hebt dat dat misschien wel een afknapper is.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:50

Mijn vriend heeft een doodshoofd met demonische tekens op zijn onderarm en een bovenarm vol met de duivel en andere hekserij. Daarvan kan ik me nog wel voorstellen dat het niet zo wenselijk is :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 13:54

Ik denk dat het wel reëel is om te bedenken dat mensen je af kunnen wijzen vanwege je tattoos. Al is het een lief bloemetje. Zou het niet je werkgever zijn, dan wel sommige van je cliënten.
Voor mij een reden om mijn tattoos dan ook op plekken te laten zetten die ik kan bedekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 14:17

Het kán, maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt. Niet toen ik een zomer in het ziekenhuis werkte (met minimaal patientencontact behalve af en toe mensen op bed leggen in de pijnpoli) en ook niet toen ik een zomer in de thuiszorg werkte. Hooguit interesse en dat was het ook wel weer. Natuurlijk is het een mogelijkheid en iets waar je rekening mee moet houden als je een tattoo laat zetten, maar het is tegenwoordig echt niet meer zo dat je voor bepaalde werkvelden geen tattoos kan laten zetten.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 15:13

Hangt denk ik ook van je omgeving af, hier zijn ze helaas best anti-piercings/tattoos in verscheidene werkvelden. Als ik in de winkel sta moet ik al mijn piercings uit en al mijn tattoos bedekt bijvoorbeeld.

Maar ik heb er dus weer eentje bij *\o/* ze knalde er echt doorheen, hij stond met 1,5 uur. Ben er superblij mee! Het zal ongetwijfeld niet een ieders smaak zijn, maar het past helemaal bij mij(n wensen). Ik was in ieder geval al jaren fan van de artiest.
Afbeelding

Foto even van haar IG stories gepikt :)

Het is trouwens een draak van een game die ik speel (World of Warcraft), maar dan een schattige versie haha.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 15:16

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat het ook wel heel erg ligt aan het type tattoo dat je hebt. Een bloemetje op je arm zal door heel weinig mensen als echt aanstootgevend of zelfs eng gezien worden, maar ik kan me voorstellen dat als je een heel realistisch doodshoofd op je arm hebt dat dat misschien wel een afknapper is.

Leuk dat je dit zegt, kwam net een collega tegen met een 1-op-1 client en een doodshoofd opz’n arm.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 15:42

Wij hebben een gedragscode gekregen van onze baas (onderwijs) en daar staat in dat tattoo's mogen, mits ze niet aanstootgevend zijn.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 17:11

Supervixen schreef:
Wij hebben een gedragscode gekregen van onze baas (onderwijs) en daar staat in dat tattoo's mogen, mits ze niet aanstootgevend zijn.

Lekker vaag. -O-
Ik ken mensen die tattoo’s op zich al aanstootgevend vinden

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 17:39

Iejoorr schreef:
Hebben jullie ook dat je je tattoo voelt? Alsin; met je vinger eroverheen glijden en dan duidelijk de tattoo voelen?
Die op mn pols voel ik absoluut niet, die op mn enkel lijkt wel brailleschrift :')

Jep, die op mijn rug voel ik heel duidelijk! De andere twee niet. Die op mijn rug is gezet door een thuisprikker, véél te diep. Tijdens het zetten lag ik af en toe te jodelen := Heb er ook regelmatig enorme jeuk aan. Als ik de klok toch eens terug kon draaien...wijze les geweest |o
De andere twee zijn gezet door Shennaki en Mandy. Nooit problemen mee!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 18:54

Ik heb er 3 en voel ze allemaal niet.

Heerlijk al die nieuwe tattoo's.
Ik geniet lekker mee. Aangezien ik zelf nog even moet wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 20:30

Ik heb vandaag de hele dag door de stad geslenterd, suuuuper fanatiek de hele dag door m'n tattoo ingesmeerd, helemaal geen last van nu!
Alleen... De rest van m'n lijf vergeten, dat kleurt dus lekker bij m'n roosjes nu _O-

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 20:36

Heel gaaf Drunksheep! :D *kruipt weer onder steen*

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 21:21

Anoniem schreef:
Ik heb vandaag de hele dag door de stad geslenterd, suuuuper fanatiek de hele dag door m'n tattoo ingesmeerd, helemaal geen last van nu!
Alleen... De rest van m'n lijf vergeten, dat kleurt dus lekker bij m'n roosjes nu _O-

Heb je een dubbele sleeve haha

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 21:24

Ohh mijn rug zit lekker onder de vellen en losse stukjes inkt.
Vandaar die jeuk afgelopen nacht dus.
M'n andere tattoo ging pas na ruim 1,5 week vervellen en jeukte niet.
Over 2,5 á 3 weken even een foto maken en naar de artist sturen.
Dan kan hij even oordelen of hij bijgewerkt moet worden.

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 21:38

Naja, dit was het antwoord wat ik van mijn docenten kreeg. En zolang het niet iets van een schedel ofzoiets is mogen ze je daar eigenlijk niet op afwijzen maargoed.
Ik blijf het toch lastig vinden. Maar aan de andere kant ik wil deze tattoo al zo lang en om hem dan te zetten op een plek waar ik niet echt achtersta..

Hahaha, goed bezig Dreamer!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:24

Drunksheep, die is leuk!! Ik volg haar ook op Instagram, je ziet zo aan het plaatje dat het van haar is. Echt een unieke stijl.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 23:28

Mag ik hier een vraag stellen over het coveren van een tattoo?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 23:29

Mijn rug zit in de jeukende fase |o

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 09:29

Ik heb gisteren mijn ontwerp van Blackbear ontvangen. Helemaal blij mee! Morgen in het zo ver. Ik heb er zin in!