Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Namira542 schreef:Het wordt hier nu langzaam echt serieus!
Gisteren ''eindelijk'' geïnformeerd bij een paar docenten van mijn zorgopleiding.
En zorginstellingen mogen me officieel niet afwijzen door alleen mijn zichtbare tattoo's.
Helaas gebeurt het nog wel, ik doe een brede opleiding (gehandicapten, ouderen en kraam in 1) en ze zeggen wel dat bij de ouderen en gehandicapten moeilijker is aangezien sommige mensen dan de tattoo's eng kunnen vinden. Maar in de kraam doen ze er eigenlijk niet heel moeilijk over. Alleen heb je dus dan wel weer mensen die liever geen kraamhulp willen hebben met tatoeages maar goed dat hou je toch. Het zou mij er om gaan dat de zorg goed is en niet hoe iemand er uit ziet.
Dus binnenkort even gaan informeren bij High Voltage!![]()
Ik wou het kort houden.. Mislukt
Emmaa_ schreef:Ik denk dat het ook wel heel erg ligt aan het type tattoo dat je hebt. Een bloemetje op je arm zal door heel weinig mensen als echt aanstootgevend of zelfs eng gezien worden, maar ik kan me voorstellen dat als je een heel realistisch doodshoofd op je arm hebt dat dat misschien wel een afknapper is.
Iejoorr schreef:Hebben jullie ook dat je je tattoo voelt? Alsin; met je vinger eroverheen glijden en dan duidelijk de tattoo voelen?
Die op mn pols voel ik absoluut niet, die op mn enkel lijkt wel brailleschrift