Uhmm Marlinde ik ben ook een emotie eter... maar ik kan mij soms gewoon niet inhouden en als jij echt zin hebt in chips zou ik dat gewoon kopen en eten. Ik pak meestal gewoon een kleiner zakje dan..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Hoe gaan jullie om met heftige emoties en eten. Moet echt gaan opletten de aankomende tijd en ga echt door een rot tijd heen nu. Ben zo bang dat ik vanavond een zak chips leeg vreet. En dat gaat dan echt in 10 minuten erdoor.

Aria_zz schreef:Hier ook een rot dag, examen resultaten zijn binnen en ze zijn niet positief, ondanks het harde werk. Ik ga nu een work out doen zodat ik iets heb om me goed over te voelen en na de middag even een ijsje eten, omdat het kan en ik er zin in heb.
Komt wel weer goed!
Goede inzet weer! Gaat je helemaal lukken.
(Kom altijd helemaal tot rust in de stilte van de bergen).
(left over van een verjaardag gisteren)
ik ben ook een ontzettende emotie eter. Niet in huis halen werkt hier zelden helaas, supermarkt aan de overkant en er is maar weinig wat me tegenhoudt om daarheen te gaan
soms lukt het me om mn gedachten om te buigen, maar soms geef ik er ook gewoon aan toe...
Ben ook geen ringenmens. Voor de rest zakt de rugpijn ook niet echt verder af. Gelukkig is de afspraak met de neuroloog al snel!
Heb er ook echt zin in, geen idee of het zo kcal arm is zal wel niet met die zalm erop maar voor mij idee is het best gezond
Kcal tellen heb ik vandaag niet gedaan ga ik denk ik woensdag wel weer even doen.
Dat drama om niks altijd...
Uitgerust opgestaan, mijn behaalde rijbewijs oppikken, knallen met een workout, werken, en dan samen met vriendlief en pupper een nieuw tuigje uitkiezen
Ik weet niet waarom maar dat maakt me zo blij haha Barbabientje schreef:Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, heb de OP doorgelezen, maar kon daar niets over vinden.
Ik wil graag gaan beginnen met koolhydraatarm eten, maar kan nu niet echt een goede site vinden waar ik kan berekenen hoeveel ik moet hebben van alles. Iemand tips?
Rustig aan doen hoor. Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen donderdag.
Mogen nu wel opschieten, haha.
Zonder dat ik slecht gegeten had.. Ik ben er zelf dus echt niet over te spreken, tenzij je dit voor altijd wil volhouden. Mij lukt dat niet want ik hou te veel van pasta, rijst, noodles, kwark, fruit etc.
Wil heel graag voor mijzelf gaan werken, dus ben me aan het verdiepen in cursussen die ik daarvoor moet volgen, zodat ik dat hopelijk aan het eind van dit jaar in gang kan gaan zetten!
Geniet ervan!
Leuk zulke plannen, wat wil je gaan doen voor jezelf?
De onze worden gemaakt door een goede vriend van mijn vriend welke edelsmid is.
Pas op jezelf alsjeblieft..
Maar snap ook wel dat je het niet kan laten staan.
Heb alvast wat lijntjes uitgezet binnen mijn netwerk (mensen die ik nog ken van vroeger in de topsportwereld) om te vragen of er vraag naar is en op welke manier dan etc. zodat ik het wat beter vorm kan geven en kan peilen welke kant ik op moet zoeken. Ben echt heel enthousiast en hoop dat het wat wordt. 
Ben nu bijna door de serie Lie To Me heen op Netflix, zo maar even een filmpje kijken denk ik.
Dan maar mijn contract van onbepaalde duur opgezegd om te gaan doctoreren, en dankzij deze baan weet ik tenminste eindelijk wat ik wil: iets op mezelf doen. In september begin ik met avondschool daarvoor
Ik duim heel hard dat je gauw de juiste mensen en cursussen tegenkomt om zelf iets op te starten, het klinkt in elk geval als iets heel interessants!
Geloof direct dat die extra steun dan even fijn is van het korset maar vast zetten doen ze alleen als het echt niet anders kan las ik al ergens, heftig!Bhriseis schreef:Frummels, klinkt erg gaaf! Ik werkte ook als jurist voor een bedrijf (nou ja, overheid) en dan echt ook in dé branche waar ik mijn twee masters kon combineren. Maar het is echt gewoon niets voor mij.Dan maar mijn contract van onbepaalde duur opgezegd om te gaan doctoreren, en dankzij deze baan weet ik tenminste eindelijk wat ik wil: iets op mezelf doen. In september begin ik met avondschool daarvoor
Ik duim heel hard dat je gauw de juiste mensen en cursussen tegenkomt om zelf iets op te starten, het klinkt in elk geval als iets heel interessants!
Ik hoop ook dat het lukt, heel lief van je! De juiste cursussen heb ik denk ik wel gevonden, nu nog kijken wanneer ik kan starten en in welke volgorde etc.