3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:25

Zeker waar Abbyblues :D

Uhmm Marlinde ik ben ook een emotie eter... maar ik kan mij soms gewoon niet inhouden en als jij echt zin hebt in chips zou ik dat gewoon kopen en eten. Ik pak meestal gewoon een kleiner zakje dan..

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:27

MarlindeRooz schreef:
Hoe gaan jullie om met heftige emoties en eten. Moet echt gaan opletten de aankomende tijd en ga echt door een rot tijd heen nu. Ben zo bang dat ik vanavond een zak chips leeg vreet. En dat gaat dan echt in 10 minuten erdoor. :n

Heel stom maar gewoon zorgen dat ik het niet in huis heb. Ik kan er ook niet van af blijven. Als een verpakking open is moet. het. op.

Je hebt af en toe van die momenten dat je gewoon soulfood nodig hebt. Daar mag je gerust aan toegeven, maar spreek met jezelf af dat je het maar 1 dag in de week mag doen. Dus je hebt vandaag een poedersuiker dag en je wil heel graag aan die zak chips beginnen. Maar je weet dat je morgen ook weer een poedersuiker dag gaat hebben. En je hebt maar één zak.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:33

Ik fiets uit werk langs de supermarkt, dat is het lastige. :P

Maar net weer uit een broek gescheurd dus weer even motivatie. :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:05

Ik probeer er op te letten door te denken: is dit wat je echt wil? Wat zou je kunnen doen zodat je je beter voelt? Zul je je beter voelen als je dit of dat eet? Nee, laat het dan en eet iets gezonds of drink wat.

Hier ook een rot dag, examen resultaten zijn binnen en ze zijn niet positief, ondanks het harde werk. Ik ga nu een work out doen zodat ik iets heb om me goed over te voelen en na de middag even een ijsje eten, omdat het kan en ik er zin in heb.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:17

Aria_zz schreef:
Hier ook een rot dag, examen resultaten zijn binnen en ze zijn niet positief, ondanks het harde werk. Ik ga nu een work out doen zodat ik iets heb om me goed over te voelen en na de middag even een ijsje eten, omdat het kan en ik er zin in heb.

Super manier om er mee om te gaan! Even lekker boos worden tijdens de work out en alles eruit gooien.
poedersuiker van je resultaten zeg. -O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 12:26

Aria, in je hoeveelste jaar zit je? Kop op, het komt goed en overkomt echt elke student!

Marlinde, ik heb geen vreetbuien maar eet wel gestructureerd, dus vijf voedzame eetmomenten per dag. Dat helpt echt!

Yonker, nu zal het sporten lekker dubbel aanslaan door de pauze!

Hier geen echte bijlees, even druk heen en weer aan het rennen, maar... Het hypergezonde eten werkt, -1 kg op een week én een veeeel plattere buik, hoera!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 13:19

Balen Aria. :(:) Komt wel weer goed!

Marlinde: Ik heb het simpelweg niet in huis, want anders (vr)eet ik echt álles op. Lastig met een supermarkt om de hoek, maar ik doe thuis altijd meteen mijn pyjama/huispak aan zodat de drempel groter is om naar de supermarkt te rennen. :')

Yonker: Hej! :wave: Goede inzet weer! Gaat je helemaal lukken.
--

Ik ben terug van vakantie. Helemaal uitgerust en mooie heldere inzichten gehad, dus daar ga ik mee aan de slag. :) (Kom altijd helemaal tot rust in de stilte van de bergen).

Op vakantie veel pizza gegeten en wijn gedronken, maar elke dag flinke wandel/klimtochten gemaakt dus niets aangekomen gelukkig.

Vandaag weer op kantoor en pfoe dat valt me zwaar hoor. -O-

Lijstje vandaag:
O: Alpro blauwe bes met weetabix + een gekookt eitje erbij
T: banaan
L: sla met mais, tomaat, komkommer, wortel en een eetlepel yoghurt + kruiden en balsamico.
T: 3 rijstwafels met pindakaas + koffie
A: Surinaamse kippastei met madam janet chutney :9 (left over van een verjaardag gisteren)
T: kwark met rode bessen

B: 40 min fietsen (retour werk), 1 uur krachttraining, 30 min cardio en 30 min grondwerk met pony.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 13:45

Ahh Aria wat rot :(:)

Marlinde: als ik er achter ben wat t geheim is, hoor je t :') ik ben ook een ontzettende emotie eter. Niet in huis halen werkt hier zelden helaas, supermarkt aan de overkant en er is maar weinig wat me tegenhoudt om daarheen te gaan :+ soms lukt het me om mn gedachten om te buigen, maar soms geef ik er ook gewoon aan toe...
Het maakt bij mij trouwens ook niets uit hoe ik de rest van de dag gegeten heb, ik kan ook rustig een kwartier na een gezonde vullende maaltijd helemaal los gaan.

Frummels: top dat je niet aangekomen bent en gewoon lekker van pizza en wijn hebt kunnen genieten.

Hier baaldagen, mn lijf wil echt niet meewerken, nu barst ik weer van de rugpijn. Donderdag naar de fysio.
Weekend vol feestjes en etentjes, maar ik heb t voor mijn doen wel netjes gehouden. Nu weer ff streng, woensdag weer naar de dietiste, moet vast met de billen bloot :+
Vandaag:
O: 2 vk boterhammen met kaas
T: 1/4 meloen
L: salade met tomaat, kipfilet en kikkererwten
T: 2 kiwi's
A: snijbonen, tartaartje en aardappelen
T: high protein kwark
B: zo'n 12000 stappen gok ik

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:36

AbbyBlues: je maaltijden klinken lekker, en wat gaaf dat je gaat trouwen en emigreren naar Amerika. Ik heb ook zo'n aantrekkingskracht tot het land, maar ben er nog nooit geweest staat wel op de planning in de komende jaren.

_Ilsee_: fijn dat je in ieder geval binnen je kcaldoel blijft, en als je meeste maaltijden gezond zijn is wat minders gezond als tussendoortje of maaltijd helemaal niet erg. Ben je tenminste al bewust bezig!

Yonker: goed begonnen weer, wat klinken die bietenwraps zalig zeg <3

MarlindeRooz: ik besef me dat eten niet daadwerkelijk het probleem verhelpt, ik goed voor me lijf wil zorgen en een bulk suiker en/of vet dit absoluut niet bijdraagt, en het zonde is van al mijn goede dagen, en laat mijn emoties er daadwerkelijk even zijn. Bij mij is dit nogal een proces, en het gaat nu 1,5 week heel goed. Maar daarvoor ook wel goede periodes gehad en dan toch weer terug gevallen, denk dat niemand emotie eten over 1 nacht ijs heeft opgelost :o

Aria_zz: wat ontzettend balen zeg van je examen! Goed van je om nu even lekker te gaan sporten. Kun je nog herkansen?

Bhriseis: mooi resultaat *\o/*

Frummels: fijn dat je lekker tot rust bent gekomen op vakantie! En mooi dat je ook niks aan bent gekomen.

Laura82: vervelend zeg van je lijf! Hopelijk kan de fysio wat helpen. Netjes dat je meer maat hebt gehouden bij de feestjes en etentjes mooi begin!

Mijn lijstje:
O: havermoutpap van sojamelk met lijnzaad en no sugar
L: 2vk boterhammen, één met kipfilet en een gebakken ei en ééntje met pindakaas plus glas optimel
T: choco stickijsje en kiwi
A: macaroni met geraspte kaas
T: bakje magere perzikyoghurt.

Hier gaat het eten nog steeds goed gelukkig, ben ik blij mee. Zaterdag trouwringen uitgezocht, we zijn geslaagd maar vond het toch lastig kiezen :') Ben ook geen ringenmens. Voor de rest zakt de rugpijn ook niet echt verder af. Gelukkig is de afspraak met de neuroloog al snel!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:38

Fijn dat je niet aangekomen bent Frummels! Lekker genieten hoor op vakantie, je dieet even los laten. Ook fijn dat je tot rust bent gekomen :)

Echt zo balen van je lichaam Laura, hoop echt dat je, je snel weer beter voelt :(:)

@urosa, die bietenwraps zijn idd heel lekker O:) Heb er ook echt zin in, geen idee of het zo kcal arm is zal wel niet met die zalm erop maar voor mij idee is het best gezond :j Kcal tellen heb ik vandaag niet gedaan ga ik denk ik woensdag wel weer even doen.

Ow en heb weer een hello fresh box besteld na lange tijd! Merk dat ik moeite heb met boodschappen doen en dan wat gezonds te kiezen.... dit is voor nu lekker even de oplossing in een drukke periode :)

Nette lijstjes :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:53

Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, heb de OP doorgelezen, maar kon daar niets over vinden.

Ik wil graag gaan beginnen met koolhydraatarm eten, maar kan nu niet echt een goede site vinden waar ik kan berekenen hoeveel ik moet hebben van alles. Iemand tips?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:24

Waarom wil je koolhydraatarm gaan eten? Wil je dat heel je leven doen?? Zo niet dan is het niet aan te raden, je zal vast afvallen als je het gaat doen maar als je dan weer terugvalt in je oude gewoonte is alles voor niks want kom je gewoon weer vrolijk aan. Als je langdurig op een goed gewicht wil zitten en wil afvallen zal je toch echt je eetpatroon moeten aanpassen :)

Gisteren wel redelijk dagje gehad.... toch savonds meer gegeten dan ik wou, nou ja vandaag weer er tegen aan...

O: skyr met ontbijtgranen
T: goed bezig reep (rauwkost is op en nog geen tijd gehad om naar supermarkt te gan)
L: 3vk boterhammen met gezond beleg
T: 2 kleine appeltjes
A: ??? eet bij mijn ouders
T: eiwitshake denk ik.
B: kickfun in de sportschool

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:34

De eerste kilo's die je afvalt met KH arm zijn gewoon vocht, omdat kh vocht vasthouden. Tenzij je een medische reden hebt, zou ik het echt niet doen.

Yonker, kickfun, wat houdt dat in?

Oh Urosa, gefeliciteerd! Wat is het behandelingsplan van je rug? En bedankt :)

Net lijstje hoor Laura!

Frummels, ik mis mijn kantoorbaan ook echt niet := Dat drama om niks altijd...

Ik ben goed geluimd :):) Uitgerust opgestaan, mijn behaalde rijbewijs oppikken, knallen met een workout, werken, en dan samen met vriendlief en pupper een nieuw tuigje uitkiezen <3 Ik weet niet waarom maar dat maakt me zo blij haha

O: koffie, havermout met havermelk, kokosmelk, amandel
L: grof ovenbroodje geroosterd met zelfgemaakte komkommer dip en tomaat
A: curry met kikkererwten en quorn, rijstnoedels
T: ijshoorntje, watermeloen, ananas
B: uur wandelen, 30 min hiit KT en kwartier extra KT

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:45

Barbabientje schreef:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, heb de OP doorgelezen, maar kon daar niets over vinden.

Ik wil graag gaan beginnen met koolhydraatarm eten, maar kan nu niet echt een goede site vinden waar ik kan berekenen hoeveel ik moet hebben van alles. Iemand tips?

Om antwoord op je vraag te geven...

Google even op LCHF, daar is veel te vinden over de omschakeling van koolhydraat verbranding naar vet verbranding in je lijf. Op Facebook zijn er verschillende LCHF groepen die ook veel recepten uitwisselen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 09:45

Geluimd?? Dat is vast iets Vlaams haha :D

Kickfun is eigenlijk kickboksen in groepsles vorm, tegenover elkaar aan 1 paal en dan cardio in combinatie met kickboksen. Combinaties die je samen doet, tegelijk maar ook om en om. En het leukste op het einde een freestyle O:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:17

Laura: Wat balen dat je lijf niet mee wil werken :(:) Rustig aan doen hoor. Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen donderdag.

urosa: Wat leuk dat jullie ringen hebben uitgezocht! Wij moeten ze nog laten maken. :+ Mogen nu wel opschieten, haha.

Yonker: ik heb nog nooit zo een box besteld, ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar.. Misschien ook maar eens proberen. :)

Barbabientje: Ik heb een paar weken/maanden khd arm gegeten en viel daar erg goed en veel mee af. In de eerste 3 weken ruim 6 kg maar dat was echt vooral vocht. Uiteindelijk 10 kg afgevallen, en toen weer langzaam gaan opbouwen naar wat khd bij het avondeten en ontbijt (rijst, havermout etc. geen gekke dingen) en binnen 2 maanden zat alles er weer aan en een beetje extra := Zonder dat ik slecht gegeten had.. Ik ben er zelf dus echt niet over te spreken, tenzij je dit voor altijd wil volhouden. Mij lukt dat niet want ik hou te veel van pasta, rijst, noodles, kwark, fruit etc.

Bhriseis: Nu ik eenmaal weer zit, vind ik het wel oké. Maar eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat ik dit heel mijn leven moet gaan doen := Wil heel graag voor mijzelf gaan werken, dus ben me aan het verdiepen in cursussen die ik daarvoor moet volgen, zodat ik dat hopelijk aan het eind van dit jaar in gang kan gaan zetten!
Wat fijn dat je vrolijk bent! Heerlijk als je zo in je dag kunt staan. :) Geniet ervan!

---

Lijstje voor vandaag:

O: Alpro blauwe bes + cappuccino
T: 2 gekookte eitjes met 2 theelepels madame jeanette chutney
L: restant Surinaamse kippastei met kip, ui en doperwtjes + 3 theelepels madame jeanette chutney en een kleine salade met tomaat en eikenbladsla + balsamico
T: 4 rijstwafels met avocado
T: 1 banaan
A: weet ik nog niet.

B: 30 min wandelen met paard + 40 min fietsen (retour werk) + 30 min yoga via youtube

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:02

Yonker: klinkt mij zo als netjes voor een avond maaltijd, zonder de gerookte zalm is het wel heel kcal arm plus gerookte zalm is ontzettend gezond! Leuk van de hello fresh box, lekker gevarieerd!

Barbabientje, welkom! Mijn keuze zou ook niet kharm zijn tenzij er een medische reden voor is.

Bhriseis, geen idee nog, dat hoor ik vrijdag bij de neuroloog! Ga wel vragen om serieuze pijnmedicatie want het is niet echt meer te doen. Lekker dat je zo positief bent opgestaan, heerlijk! Geluimd ken ik ook hoor, dus niet perse iets Vlaams dan :')

Frummels: wilden jullie nu ringen van hout laten maken of was dat iemand anders? :+ Leuk zulke plannen, wat wil je gaan doen voor jezelf?

Vanochtend in het ziekenhuis gesprek gehad met medisch maatschappelijk werker en dat was wel even fijn, kun je gewoon echt even zeggen hoe het gaat zonder rekening te houden met het groot blijven voor naasten. Verder moest ik hondenvoer (we voeren Lotgering) kratten naar de vriezer verplaatsen, maar dat is nu eigenlijk veel te zwaar, dus toen schoot het extra in de rug. Aan de ene kant beetje dom, maar aan de andere kant kon ik ook niet al die kratten de hele dag buiten laten staan tot mijn vriend thuis kwam. Dus voor de rest van de dag maar even niks meer doen want extra pijn nu #irritant

Lijstje:
O: Banaan/ei pannenkoek met lijnzaad en kaneel (lekker!)
L: kaas croissant en vk boterham met pindakaas met glas nepoptimel
T: appel
A: vega pizza
T: bakje magere perzikyoghurt

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:36

urosa: dat was denk ik iemand anders :D De onze worden gemaakt door een goede vriend van mijn vriend welke edelsmid is.
Ik wil graag mentale coaching/begeleiding gaan geven aan (jonge) topsporters. Ben zelf jaren lang topsporter geweest en heb toen heel erg behoefte gehad aan mentale coaching, maar helaas was dat toen nog lastig te vinden en realiseren. Lijkt me heel leuk om mensen daarin te begeleiden en mee te helpen. :)

Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Lijkt me heel fijn als je gewoon even kunt zeggen hoe het echt gaat. En niet meer tillen hoor! :oo Pas op jezelf alsjeblieft..

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:47

Wauw wat een gaaf idee frummels! Denk dat je daar echt een hoop mensen mee kan gaan helpen :j

Urosa, wat fijn zo'n goed gesprek. Oei, denk om je rug meis :(:) Maar snap ook wel dat je het niet kan laten staan.

Koolhydraatarm is mij ook niet erg goed bevallen. Op zich ben ik er prima mee afgevallen, maar voelde me vaak slecht (iedere keer de overgang naar ketose, lukte me niet om daar goed in te blijven) en na een paar weken gewoon gezond eten zat al het gewicht er weer aan.
Ik hou me nu dus ook bij "gewoon gezond maar een beetje minder", bevalt veel beter, al gaat het wel minder hard.

Bhriseis: wat heerlijk dat je zo'n goede bui hebt!

Gisteren een goed gesprek gehad met mn man over het afvallen, en eens echt mn kaarten op tafel gelegd. Ik heb steeds de neiging om te doen alsof het allemaal wel gaat en me groot te houden, maar daar help ik mezelf ook niet echt mee. Morgen wil ik dat ook bij de diëtiste doen, eens heel eerlijk zijn over waarom het afvallen niet zo lukt op het moment (emotie eten en ontzettende vreetbuien, áltijd een hongergevoel etc), dan kan ze me tenminste gericht helpen.
Merk wel dat het opgelucht heeft, voel me wat beter vandaag. Als die stomme rug nu ook eens mee zou werken... :roll:

Mn lijstje:
O: Havermout met halfvolle melk
T: 1/4 meloen
L: 2 sneden volkorenbrood met filet americain en ei, kom kippensoep
T: 2 kiwi's
A: weet ik nog niet, iig aardappelen, (veeeeel) groenten en vlees
B: ik probeer zoveel mogelijk te lopen, maar sporten durf ik even niet aan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:54

Laura: Ik hoop het echt! Lijkt me zo geweldig leuk om te doen :) Heb alvast wat lijntjes uitgezet binnen mijn netwerk (mensen die ik nog ken van vroeger in de topsportwereld) om te vragen of er vraag naar is en op welke manier dan etc. zodat ik het wat beter vorm kan geven en kan peilen welke kant ik op moet zoeken. Ben echt heel enthousiast en hoop dat het wat wordt. :j

Wat knap van je dat je zo eerlijk bent geweest! Het is vaak veel makkelijker om de schijn op te houden, maar het geeft vaak inderdaad zoveel opluchting als je gewoon eerlijk kunt zijn tegen iemand. En als je dat ook zo aan je diëtiste uitlegt, kan ze je vast nog beter helpen! Goede instelling :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:01

Zal niet meer tillen meiden, ook wel afgeleerd na vanochtend nog steeds extra last van. Hopelijk morgen weer klaar :o Ben nu bijna door de serie Lie To Me heen op Netflix, zo maar even een filmpje kijken denk ik.

Frummels: nu je het zegt weet ik het weer! Dat was het stel die onze vorige auto gekocht hebben haha. Wel leuk! Worden het dan ook nog echt persoonlijke/speciale ringen?
Wat een goed plan, helemaal met je eigen ervaring erbij en al mooie stappen gemaakt om het wat concreter te krijgen!

Laura82: knap van je dat je zo open bent geweest, en het is moeilijk maar ze kunnen je dan vast nog beter helpen! Verstandig om even niet te sporten als je zo last hebt van je rug!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:14

Urosa, als je een nieuwe serie zoekt... Something in the rain (Netflix), echt de mooiste die ik in jaren zag <3
Mijn moeder heeft ook heel ernstige rugproblemen (op 3 plaatsen met zes vijzen vastgezet door een hernia), en die moest altijd haar buik goed trainen. Op dagen dat ze het zwaar heeft, doet ze wel eens een corset aan.

Knap Laura, wedden dat je nu beter geholpen kan worden?

Frummels, klinkt erg gaaf! Ik werkte ook als jurist voor een bedrijf (nou ja, overheid) en dan echt ook in dé branche waar ik mijn twee masters kon combineren. Maar het is echt gewoon niets voor mij. :o Dan maar mijn contract van onbepaalde duur opgezegd om te gaan doctoreren, en dankzij deze baan weet ik tenminste eindelijk wat ik wil: iets op mezelf doen. In september begin ik met avondschool daarvoor *\o/* Ik duim heel hard dat je gauw de juiste mensen en cursussen tegenkomt om zelf iets op te starten, het klinkt in elk geval als iets heel interessants!

Yonker, klinkt als een heel gave en pittige les!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 15:28

Bhriseis: bedankt voor de tip, die neem ik zeker mee! Jeetje wat heftig zeg van je moeder :oo Geloof direct dat die extra steun dan even fijn is van het korset maar vast zetten doen ze alleen als het echt niet anders kan las ik al ergens, heftig!

Stoer dat je zo zonder zekerheid hebt gekozen voor iets wat je echt leuk vind, wat wil jij voor jezelf gaan doen?

Ik vergeet trouwens leuk nieuws te melden, wij gaan met kerst naar het kerstconcert van Og3ne en blijven dan ook een nachtje slapen in Scheveningen, zin in!
En voor na het huwelijk hebben we 2 nachtjes weg gepland in Rotterdam, wel fijn even andere omgeving. Gaan we 4-6 september, had expres niet direct na het trouwen gedaan kan ik nog paar daagjes bijkomen, en verder geen grote reis oid omdat het nu toch geen zin heeft met mijn klachten.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 16:24

Bhriseis schreef:
Frummels, klinkt erg gaaf! Ik werkte ook als jurist voor een bedrijf (nou ja, overheid) en dan echt ook in dé branche waar ik mijn twee masters kon combineren. Maar het is echt gewoon niets voor mij. :o Dan maar mijn contract van onbepaalde duur opgezegd om te gaan doctoreren, en dankzij deze baan weet ik tenminste eindelijk wat ik wil: iets op mezelf doen. In september begin ik met avondschool daarvoor *\o/* Ik duim heel hard dat je gauw de juiste mensen en cursussen tegenkomt om zelf iets op te starten, het klinkt in elk geval als iets heel interessants!

Wat grappig. Ik ben ook jurist, maar het is ook echt totaal niets voor mij.. Voorheen als juridisch adviseur gewerkt maar het cliëntcontact en de zittingen vond ik echt heel stom om te doen. Nu bij een bedrijf dat chemische patenten schrijft. Wel wat leuker, maar ook niet echt iets voor mij. Wil toch echt graag voor mezelf :j Ik hoop ook dat het lukt, heel lief van je! De juiste cursussen heb ik denk ik wel gevonden, nu nog kijken wanneer ik kan starten en in welke volgorde etc.
Weet jij al concreet wat je zou willen? :)

En wat heftig zeg van je moeder.. :(:)

Urosa: Wat leuk, ik heb net een huis gekocht in Scheveningen :D
Wel slim inderdaad om je nachtjes Rotterdam niet direct erna te doen zodat jullie nog kunnen bijkomen. Wij gaan 2 dagen na de bruiloft op huwelijksreis, maar weet nou niet of dat zo handig/relaxed is, haha.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:48

Urosa, heerlijke plannen hoor <3
Mijn moeder is er enorm mee geholpen, door de hernia was een zenuw gekneld en begon ze te verlammen. Nu is ze beter dan ervoor!

Urosa en Frummels, ik wil het vastgoed in. Het is echt mijn droom om projectontwikkelaar te worden. Dus in september start ik een (facultatieve) opleiding. Het juridische was op de unief boeiend maar echt saai in de praktijk... En voor de advocatuur ben ik dan weer veel te soft haha.

Lijkt me ook best technisch Frummels, patentrechten!