Uhmm Marlinde ik ben ook een emotie eter... maar ik kan mij soms gewoon niet inhouden en als jij echt zin hebt in chips zou ik dat gewoon kopen en eten. Ik pak meestal gewoon een kleiner zakje dan..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Hoe gaan jullie om met heftige emoties en eten. Moet echt gaan opletten de aankomende tijd en ga echt door een rot tijd heen nu. Ben zo bang dat ik vanavond een zak chips leeg vreet. En dat gaat dan echt in 10 minuten erdoor.
Aria_zz schreef:Hier ook een rot dag, examen resultaten zijn binnen en ze zijn niet positief, ondanks het harde werk. Ik ga nu een work out doen zodat ik iets heb om me goed over te voelen en na de middag even een ijsje eten, omdat het kan en ik er zin in heb.
Barbabientje schreef:Sorry dat ik zo even binnen kom vallen, heb de OP doorgelezen, maar kon daar niets over vinden.
Ik wil graag gaan beginnen met koolhydraatarm eten, maar kan nu niet echt een goede site vinden waar ik kan berekenen hoeveel ik moet hebben van alles. Iemand tips?
Bhriseis schreef:Frummels, klinkt erg gaaf! Ik werkte ook als jurist voor een bedrijf (nou ja, overheid) en dan echt ook in dé branche waar ik mijn twee masters kon combineren. Maar het is echt gewoon niets voor mij.Dan maar mijn contract van onbepaalde duur opgezegd om te gaan doctoreren, en dankzij deze baan weet ik tenminste eindelijk wat ik wil: iets op mezelf doen. In september begin ik met avondschool daarvoor
Ik duim heel hard dat je gauw de juiste mensen en cursussen tegenkomt om zelf iets op te starten, het klinkt in elk geval als iets heel interessants!