[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 11:41

White labelling / private labelling noemen ze dat. Is niks mis mee, gebeurd overal, zelfs in je supermarkten (huismerkproducten). Grote kans dat je AH merk boter gewoon van Unilever komt. Maar dan met het huismerk erop.

Morphe kan je dan ook bestellen als Crown cosmetics, exact gelijk op Ali gezien het in china geproduceerd wordt, en wel meer. Zal mij niks verbazen als die link eerder deze pagina ook daar gefabriceerd wordt.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:35

@melanie0906: Gaaf dat paarse! Goed gelukt

Bedankt voor de complimenten. Ik ben eindelijk blij met mijn wenkbrauw routine. Het is niet perfect en strak, maar dat heb ik liever. Wat natuurlijker.

Ik heb morphe nooit uitgeprobeerd maar juist vanwege de rare business erachter zou ik het niet kopen. Net zoals JS of Nikkitutorials.

Maar aan de andere kant koop ik soms dingen van merken waar ik eigenlijk niks vanaf weet. Dus ben niet heel erg geïnvesteerd in make up 'afkomst'.

Vandaag :D

Ik dacht, laat ik het palette van Max factor eens weer gebruiken. Mooie kleuren, waarom gebruik ik die eigenlijk nooit. Ohja, hierom

Afbeelding

Poederige rotbende zonder pigment. Laatste drie kleuren zijn gewoon een grijs bruine waas die compleet weg zijn als je blend. Eigenlijk word alles kleurloos met blinden. Ding was 20,- en het was 20,- teveel. Ik denk dat ik hem maar de vuilnis in gooi.

Mijn andere roze tinten maar gepakt en de look afgemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

melanie0906

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 15:20

Tja dat van morphe maakt mij ook niet zo veel uit. Ik heb ook totaal niks met jeffree maar z'n lipsticks blijf ik de fijnste vinden. Dus die blijf ik aanschaffen. Al moet ik eerlijk zijn dat ik de collab met manny de highlighter eclipse wel echt een miskoop vind. Heb m veel pogingen gegeven maar hij blijft teleurstellen.

Haha Eline dat ken ik! Je look is nog goed gesaved!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:50

Haha Eline wat slecht, maar wat herkenbaar. Wat een geld nog trouwens voor zo'n crappie palette. Maar goed, dat zal met de naam te maken hebben. Ik vond het L'Oréal summer glam en rose palettes ook heel leuk ogen, totdat ik ze in de winkel probeerde. Wat een waardeloze bende ook _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 18:49

Ik vind het palette met bruine kleuren van Maybelline nog best redelijk voor drogist spul :j niet vergelijkbaar met betere merken als UD maar ik moet eerlijk zeggen dat de pigmentatie van bijvoorbeeld Chanel beroerder is :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 18:57

Chanel koop je dan ook een groot deel voor de verpakking en de naam. Een Max Factor heeft die 'luxe' gewoon niet en vind het dan ook schandalig dat ze zoveel voor hun palettes (en andere producten aangezien de prijzen echt stijgen) vragen terwijl er andere drugstore merken zijn die het beter doen en voor minder.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:17

Wat een berg geld voor zulke troep... en alsof Max Factor nou zo'n geweldige 'naam' is dat dat in je collectie moet voor die prijs inderdaad, nou nee :') Schandalig bijna, balen van je aankoop zeg. Gelukkig is je look uiteindelijk nog mooi gelukt :j

Maybelline vind ik van de 'duurdere' drogisterijmerken nog een van de betere ja, die hebben er behoorlijke goeie dingen tussen zitten. Heb er een primer van waar ik echt he-le-maal lyrisch over ben, die oogschaduw palettes zijn inderdaad ook goed te doen :j

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:31

Jammer Eline :( je look is wel goed gelukt!

Ik heb de bruine variant van dat palette en die vind ik wel prima

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:42

Niniane, toch zou het wel fijn zijn als de kwaliteit ook prettig zou zijn :) moet te realiseren zijn zou je zeggen! Yves saint laurent vind ik namelijk wel heel erg fijne makeup

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:52

Maar er wordt ook getwijfeld aan Morphe's CF status EN het feit dat alle BGs keihard hun spullen pushen en Sigma bv niet meer mogen aanprijzen in hun contract met Morphe. Dus ze adverteren op een valse manier want let's be honest alsoooof Jacklyn Hill met haar dure spullen werkelijk 20 euro palletjes geweldig vindt :+

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:20

Dat is een aanname :) dus omdat iemand van dure spullen houdt wil je alleen extreem high end? Sorry maar nee, wat ontzettend kort door de bocht. Tenzij je met haar gaat shoppen of irl kent mag je daar niets over zeggen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:49

Vind ik niet kort door de bocht. Als jij luxe gurus ziet die alleen maar dure producten gebruiken dik zitten pushen zodat je hun affiliate code gebruikt en zij betaald krijgen snap je dat dat voor mij nogal twijfelachtig overkomt.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:07

Eight schreef:
Niniane, toch zou het wel fijn zijn als de kwaliteit ook prettig zou zijn :) moet te realiseren zijn zou je zeggen! Yves saint laurent vind ik namelijk wel heel erg fijne makeup

Klopt, maar daarbij moet je wel bedenken dat Chanel weinig tot geen moeite doet om hun profiel te vergroten omdat dat niet bij het merk past en de gemiddelde gebruiker die wel bijvoorbeeld Juvia's koopt, niet snel naar Chanel zal grijpen. Ze hebben het als bedrijf niet nodig omdat ze niet strict make-up zijn.

Wat je vaak ziet bij echte luxe merken is dat ze een enkele paradepaardje(s) hebben en daarop kunnen teren.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:12

Dat is waar, Le volume vind ik namelijk wel heel erg prettig en velen met mij :j juvias kleuren zijn mij te fel, maar echt prachtige pigmentatie :)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:30

Morphe market wel vrij agressief maar ach... ergens kan ik er gewoon niet mee zitten. Het is niks illegaals wat ze aan het doen zijn (bij mijn weten), en een Morphe-prijsje spreekt nou eenmaal een veeeeeeeeel groter publiek aan dan, let's say, een Tom Ford prijs... Het is ook gewoon business waar geld in verdiend moet worden en mensen kunnen zelf ook eens leren kritisch na te denken en zichzelf te informeren ipv klakkeloos alles te kopen wat een beautyguru aanprijst.
Maar dat is hoe ik erover denk, veel te makkelijk waarschijnlijk :D En iedereen moet het zelf weten natuurlijk, niemand gaat iemand dwingen om merk x te kopen. :j

De echte luxe merken sla ik dan ook over om de reden die Niniane noemt :j
Mijn nieuwe Juvia's wordt ik dus echt even heel erg blij van <3 pigmentatie van het blush palette sloeg ik van achterover. Hoefde echt alleen 1x de pan aan te raken (letterlijk alleen aanraken) met m'n kwast en dat was genoeg, meer en ik ga eruit zien als een clown :+

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:39

Hallo make up meisjes, wat zijn jullie stil... Ik lees al enige tijd met veel plezier mee, het leukst was toen ik nog 100 pagina's te gaan had, maar nu ben ik bijgelezen helaas. Vind de foto's erg leuk, en jullie mooie meiden. Velvetblack, Suus, Drunksheep, Melati en iedereen waar ik niet op kan komen, gorgeous ! Zelf doe ik niks met oogschaduw maar ik vind het erg leuk om te zien.

Door jullie op beautybay terecht gekomen, en ook besteld:

Afbeelding

Afbeelding

Ben erg benieuwd naar die mascara, goeie reviews, maar in het topic gezocht maar kom hem niet tegen.
Ook de illuminator heeft super reviews maar kom ik in dit topic niet tegen.

Kopen jullie ook andere dingen zoals crèmes of haarspul daar? Heb al weer dingen in mijn mandje gestopt...

Ik heb mijn wenkbrauwen getatoeëerd, maar is erg vervaagt, en dat werk ik bij met Chanel wenkbrauw potlood plus poeder, maar dat smudged nog wel eens. Zag hier die gel van anastasia voorbij komen, is dat vooral voor wanneer je op wilt vullen met eigen haartjes of kan je die ook gebruiken wanneer je getatoeëerd bent?

Dit ben ik trouwens, zit het selfie dinges filter overheen, vergeef me, ik ben 50 :')

Afbeelding

Wil mijn wenkbrauwen weer laten doen, maar denk dat ik dat in Nederland ga laten doen, ik woon in Frankrijk. Heb ook al een keer wat fillers gedaan, maar dat is weg, ook volgende keer in Nederland, had velvetblack haar adresje al opgeschreven, hier was echt gruwelijk, deed echt pijn, en las dat dat bij haar adres niet was...

Hoop dat jullie weer wat actiever worden *\o/* :*

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 14:35

50? Waaauuuw mag ik ergens tekenen dat ik er dan nog zo uitzie?
Welkom in ons topicje :)
Leuk dat je zo enthousiast bent!
Ik koop mn osis dust it powder altijd bij bb verder niet echt qua haarspullen en geen ervaring met de twee producten die je noemt dus erg nieuwsgierig, laat je je mening weten? :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:42

Welkom Luxx! :)
Die RMS luminizer is echt geweldig, daar ga je ongetwijfeld veel plezier van hebben! Ik bestel mijn haarspulletjes vaak van Hqhair, dat is eigenlijk een soort BeautyBay maar dan meer gefocust op haar! :j

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:01

Oeeeh m'n shade and light van Friemel is binnen! Morgen maar een lookje maken!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 18:25

Luxx welkom! Je ziet er top uit!
Veel plezier alvast met je nieuwe aanwinsten :)

Zwaait vanaf Curaçao :wave:
Op Schiphol zonder btw en met 5 euro kortingsbon wat MAC Snowball ingeslagen. 2 lipsticks (Belle en Holiday Crush) en de facepowder Here comes Joy :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:46

Becca is trouwens nu wel leverbaar zie ik. En Douglas heeft vandaag korting maar heb geen moeite gedaan om te checken of Becca is uitgesloten van korting. Zou me niks verbazen in ieder geval. :+ Ik twijfel of ik Opal of Moonstone wil hebben.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:46

Niniane schreef:
Becca is trouwens nu wel leverbaar zie ik. En Douglas heeft vandaag korting maar heb geen moeite gedaan om te checken of Becca is uitgesloten van korting. Zou me niks verbazen in ieder geval. :+ Ik twijfel of ik Opal of Moonstone wil hebben.

Becca is uitgesloten :+ Zoals verwacht.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:49

Typisch. Dan krijgen ze vandaag ook niet mijn centen. :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:31

Zoeva tegenwoordig ook zag ik :( Uitgesloten van korting dus. Worden steeds meer merken.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:08

50??!! Ik moest even 2x lezen. Wauw wat zie jij er nog goed uit. En dit laat wel weer te zien dat make up junkies geen leeftijd kennen *\o/*

Oja trouwens, dit gaat niet over make up maar ik wil het toch even kwijt. Ik heb bij de Primark een hele dunne krultang gekocht waarmee je hele dunne krullen kunt maken. €11 en dat ding werkt!! Heb nu al 2 dagen een flinke krullenbos
Afbeelding