[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:46

Bovenste oké. Simpel, maar oké. Onderste niet mijn ding.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:46

Ik vind dat je er erg grauw van word

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:49

Ik zie ook liever die van gisteren :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 20:16

Als deze kleur meer warmte had, (de onderste foto) dan was ie mooi geweest. Nu doet die weinig voor je gezicht. Op die bovenste foto zie ik niks qua kleur, maar je hebt daar dus wel een lipstick op? Ik vond dat rode je heel erg leuk staan :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 20:45

_Friemel schreef:
Ja het is 1 en al promotie bij elkaar dus als ze een kant kiest gooit ze ramen in. Alleen zie je duidelijk in de laatste video hoe ongemakkelijk nikkie is in die limo, je ziet dat het allemaal heel geforceerd en awkward is. Daaraan weet je al dat het gewoon een business deal is.

Dat inderdaad ja. zu me niks verbazen als ze er uit eindelijk dik voor betaald krijgt.., blijf me ook steeds afvragen waar nikkie geen kortingscodes voor heeft :')

Bienotje, vond die van gister ook iets meer doen voor je gehele gezicht, dit is een beetje grauw wel.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:14

Wie heeft de electric pressed palette van Ud, zit zwaar over na te denken om te sparen voor 1tje.
Of zouden jullie eerder gaan voor het vice pallet?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:22

Mijn ali velvetines ook binnen, 2 lijken er zoveel op elkaar dat ik er perongeluk geen foto meer van heb want dacht dat ze dezelfde waren. (Faded en buffy)
Verder geen make up op :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze droogt heel ongelijk op.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:23

Wow... gewoon wow... maar ze zegt een aantal dingen die mij ook enorm opvielen, dat ie zo loopt te pronken met alles, echt extreem en dat ie enorm veranderd is..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:33

ja, vind t wel 1 van de echste videos over hem, enige is wel, dat als die gozer niet betaald had gekregen, waarom dan nu naar haar stappen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:42

Twilight schreef:
ja, vind t wel 1 van de echste videos over hem, enige is wel, dat als die gozer niet betaald had gekregen, waarom dan nu naar haar stappen?

Uit nood.. jeffree zegt dat er nog een video komt van zijn kant... grappig want hij maakte zich er niet druk om zei hij. Wel grappig want hij snapte dus dat hij nu niet kon upgraden want geen service en geen wifi waar hij nu zat maar wel snappen :')

Met andere woorden, even iets in elkaar zetten... nou ben benieuwd..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:46

_Friemel schreef:
Twilight schreef:

Uit nood.. jeffree zegt dat er nog een video komt van zijn kant... grappig want hij maakte zich er niet druk om zei hij. Wel grappig want hij snapte dus dat hij nu niet kon upgraden want geen service en geen wifi waar hij nu zat maar wel snappen :')

Met andere woorden, even iets in elkaar zetten... nou ben benieuwd..

Ik denk omdat er nu wel meer mensen durven spreken, vroeger had ik het idee dat iedereen gewoon bang was :=
Mensen die iets negatief zeiden werden dan ook aangevallen door hem en zijn minions

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:50

Ja kijk maar naar het highlighter drama... hij heeft ook al meerdere dingen gepost en weer verwijderd.. ben benieuwd waar hij mee aankomt. Uiteraard zal het wel weer aan de ander liggen.. net als met de highlighters, heel veel waren gebroken, gebeurde net na zijn bash op kylie haar makeup maar nee dit was de man van de post geweest. Punt.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:54

Ik ga dat filmpje niet kijken, want mij boeit dat drama rond hun allemaal niet zo. Wel vind ik Kat von d enorm knap :D

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:58

zou mij nou rcht niet uitmaken van wie ik wat moet kopen. Ik koop gewoon wat ik mooi vind :o
Ook al is het Geen aardige vent.
Iedereen heeft wel wat toch.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 21:59

Hij pest, hij valt mensen fysiek aan, hij is een racist en een sexist

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:00

vind t grappig te volgen, vrdr tja.., ze krijgen nog meer publiciteit.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:02

Ik hou ook wel van het drama :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 22:45

Ik vind Jeffree sowieso een rotkop hebben, sorry sorry grof taalgebruik maar ik kan er geen ander woord voor vinden.. Ik heb nog niets van hem gekocht, ben wel echt verliefd op androgyny maar ik zoek daar wel een dupe van :)!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 23:01

Ik vind het wel interessant om te lezen, hoe mensen zo kunnen liegen en bedriegen en doen alsof er alleen maar unicorns en regenbogen zijn. En z'n subscribers op YouTube gaat echt hard naar beneden :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 23:19

hahah, ja op de dag dat hij zijn twee miljoen aan het vieren was :(:)

Niemand ervaring met het electric pallet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 23:47

marlonFloris schreef:
Mijn ali velvetines ook binnen, 2 lijken er zoveel op elkaar dat ik er perongeluk geen foto meer van heb want dacht dat ze dezelfde waren. (Faded en buffy)
Verder geen make up op :')

[ [url=m/nNFEZc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4DpEM2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RqqEp7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xSh5Ry.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze droogt heel ongelijk op.
[ [url=m/wvyiGc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UPgOqt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kaesJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze allemaal mooi, behalve 2 tweede. Die maakt je grauw. Vind de eerste je het mooist staan!

Dat Jeffree gedoe volg ik alleen hier :')

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 00:51

Grappig dat Kat een probleem maakt van Jeffree's racisme terwijl haar afgelopen 2 vriendjes allebei problemen hebben gehad voor het gebruik van "the N-word" in filmpjes enz. En Jesse James zelfs een Neo-nazi was :') Jeffree is geen lieverdje, maar Kat is zelf ook niet heilig... Lijkt me gewoon een pr-stunt.

Furrow schreef:
hahah, ja op de dag dat hij zijn twee miljoen aan het vieren was :(:)

Niemand ervaring met het electric pallet?

Ik heb Electric! (Van UD bedoel je hoop ik haha) Dolblij mee, gebruik de paarse kleurtjes soms op een gewone dag als "liner" de rest eigenlijk alleen op feestjes, ze zijn best heftig. Wil morgen wel wat swatches voor je maken als je wil.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 00:58

Heel graag! *\o/*

Was het niet tijdens haar druggie periode dat gedoe met die vriendjes?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 02:17

Ik lig wakker door de hitte en was wat make-up drama aan het lezen en kwam deze link tegen. Een live feed van JS zijn subs. Hij had er over 2 miljoen en al een video gepost om het te vieren. Hij zit nu sinds Kat von D video weer onder de 2.

http://socialblade.com/youtube/user/jef ... r/realtime

De sunscribers van Jeffree Star gaan nu soms wel per 10 omlaag in een paar seconden.

@jessdaniels: Ze is geen heilig nee, maar ik heb het idee dat ze wel probeert en leert van haar fouten, zoals drug use en racistische partners. Ze heeft, voor zover ik weet behoorlijk oprecht haar excuses aangeboden voor een groot aantal van die dingen. Ze groeit als een persoon. Jeffree is nog dezelfde eikel als 10 jaar terug, maar nu met geld en fans. Een gevaarlijke combi.

Kat komt altijd aardig 'collected' en redelijk slim over. In ieder geval is ze niet de bully zoals Jeffree en vind ik op misschien een paar zinnen na, haar video netjes en ze wenst hem echt geen kwaadwil toe, maar ze heeft zelf ook een bedrijf. Die moet ze beschermen. JS zijn schip begon te zinken en ze was wel genoodzaakt om zich van hem te distantiëren. Iets wat al een jaar eerder of nog verder terug had kunnen doen, toen ze al geen vrienden meer waren. Maar dat deed ze niet, want het gaat jaar niet om bashen, maar om haar eigen bedrijf.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 08:38

Ik ben wat dat betreft nogal principieel ...
Ik ga idd niets van JS kopen. :n
Ja nobody's perfect
Maar ik wil geen sponsor zijn van iemand die zo fake is en zo ontzettend naar qua persoonlijkheid en gewoon liegt en bedriegt om zijn ego te strelen over de ruggen van een ander.
Ik ben mijn make up aan het vervangen voor eerlijke producten die niet op dieren zijn getest
Maar ik wil ook dat de rest een beetje ethisch is.
Jeffree valt wat dat betreft keihard af.
Kat is misschien. Ook niet perfect maar ze probeert het tenminste ;)

Helaas valt er heel veel af . Maar goed dat doet deze
Principiële muts zichzelf aan.

Mijn zoektocht naar een Unicorn blood dupe gaat verder
Zo ook mijn zoektocht naar een mascara die blijft zitten waar hij hoort