Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nachocheese schreef:Kimmie, dat is het probleem een beetje bij mij.
Ik kan heel gezond eten, en weet ook precies hoe het moet. Maar als ik dan 1 koekje heb gehad, dan sla ik om en heeft het voor mij geen zin meer. En 'moet' ik min of meer van mijzelf allemaal slechte dingen eten omdat het toch is mislukt. Klinkt heel slecht dit haha.
Maar misschien is het slim om vanaf 1 januari jullie te joinen, dan heb ik wel houvast..
Nachocheese schreef:Hallo dames.
Zou ik een vraag in jullie topic mogen stellen? Jullie zijn namelijk allemaal zo goed bezig!
Ik zit namelijk een klein beetje met mijn gewicht, maar daar zit ik al iets van 3 jaar mee![]()
Sinds 3 jaar woon ik samen met m'n vriend, en sinsdien is het een beetje verkeerd gegaan.. Ik ben iets van 10/12 kilo aangekomen. Nu ben ik al deze 3 jaar ook al bezig met het eraf te krijgen maar het lukt mij gewoon niet! Ik weet alles over gezond eten zo onderhand, maar ik heb geen doorzettingsvermogen en wilskracht ervoor..
Heeft iemand hier tips voor? Iemand die ook 0,0 doorzettingsvermogen heeft? Ik word er een beetje moedeloos van namelijk dat ik constant er mee stop onder het motto 'begin morgen of volgende week wel weer'..
Ik ben heel erg zwart/wit. Of ik eet super gezond, of ik moet mijzelf volproppen tot ik misselijk ben. Dit is ook iets wat wel meespeelt. Het kan bij mij niet 'normaal'.
Voor de beeldvorming , ik ben 175 woog altijd rond de 56/57 kilo. Nu was dit natuurlijk wat aan de magere kant. Maar ik ben oneerlijk verdeelden heb een magere bovenkant, en brede heupen en dikke kont. Dus het viel niet op dat ik eigenlijk te licht was voor m'n gewicht.
Nu weeg ik rond de 67/68. Het is niet te zwaar, maar het zit er wel aan te komen als ik zo door ga! En ik wil dit voor zijn. Ik wil rond de 5 kilo eraf, dus richting de 62.
Ik hoop echt dat iemand de tip heeft, ik sta overal wel voor open
k_m schreef:@nachocheese,
Wat ik doe en mij heel erg helpt! Ik spreek met mijn vriend af dat ik elke dat hem vertel wat ik eet, en hij schrijft dit op. Je hebt echt geen zin om dan te zeggen dat je een koekje of chips hebt gegeten. Dus misschien kan je ook iemand zoeken waar tegen je je eten verteld, dit motiveert mij echt! Hier lijstjes plaatsen kan misschien een motivatie zijn, dit helpt voor mij dan weer niet erg omdat een forum redelijk onpersoonlijk is.