De tattoo van mn collega, ik vind hem zo leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Floor_x schreef:Hey ik kom me ook even melden!
Ik ga as dinsdag een leeuw laten zetten op m'n binnenkant bovenarm
Enige probleem is, er is vorige week maandag een kroket ontploft op m'n arm, heb nu dus aantal wondjes zitten waar de tattoo moet komen, dus fingers crossed dat dit dinsdag genezen is...
IrishCold schreef:Floor_x schreef:Hey ik kom me ook even melden!
Ik ga as dinsdag een leeuw laten zetten op m'n binnenkant bovenarm
Enige probleem is, er is vorige week maandag een kroket ontploft op m'n arm, heb nu dus aantal wondjes zitten waar de tattoo moet komen, dus fingers crossed dat dit dinsdag genezen is...
Heb je een foto? ik laat ook een leeuw zetten. Alleen dan leeuwinnen kop.
Supervixen schreef:Ik wil heel graag een tattoo van mo ganji, ik ben echt fan van zijn stijl! Alleen zit hij in Berlijn. Op zijn site zag ik dat je begin oktober kunt boeken voor december. Dan zou ik in de kerstvakantie kunnen gaan.. dan heb ik vrij. Het begint heel hard te kriebelen, ik moet dringend met mijn vriend gaan overleggen denk ik, want ik ga niet in mijn eentje. Je kunt ook een design door hem laten maken, die je kunt laten zetten door een artist van je keuze, maar dat wil ik niet.
Dit is zijn werk:
[ [url=m/A4NdjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/h20SaE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UG1YFf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cjkcXE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik vind een southern ground hornbill helemaal geweldig.
[ [url=m/aqKgUO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Wofyn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/utvsmb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of een wegrennend wrattenzwijn.
[ [url=m/qeuNDk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plek ben ik ook nog niet helemaal uit, maar mijn kuit is een kanshebber. Mijn linkerarm komt ook nog in aanmerking. Lastig!! Wat denken jullie??
Courses schreef:Ik wou er heel graag heen toen ik in Berlijn was, maar m'n vriend heeft me tegen gehouden
Supervixen schreef:Courses schreef:Ik wou er heel graag heen toen ik in Berlijn was, maar m'n vriend heeft me tegen gehouden
Hij tattoeert alleen op afspraak en die afspraak moet je via de site maken, een week of 8 van te voren. Dus had toch geen zin gehad om binnen te lopen.
Ik weet dat zijn tattoos maar één lijn hebben, dat minimalistische spreekt me erg aan. Heb al twee minimalistische tattoos. Ik hoop echt dat een afspraak maken gaat lukken.
Faelivrin schreef:Haha jeetje. Ineens sneller dan verwacht, maar morgen een plekje bij Mandy Denise in Den Haag voor een tattoo van een veer. Ter ere van mijn opa en oma. Ben erg benieuwd. Neem een echte veer mee, van een kerkuil. Iemand hier ook plaatjes van Mandy al?