[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 10:18

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 10:30

sterreke98 schreef:
Ik heb in aug een afspraak gemaakt voor januari. Volgens mij was er een stop tot eind dit jaar. Maar je zou natuurlijk altijd een mailtje kunnen doen ;)

Oh thanks, ga ik proberen :D

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:18

Floor_x schreef:
Hey ik kom me ook even melden!
Ik ga as dinsdag een leeuw laten zetten op m'n binnenkant bovenarm :D
Enige probleem is, er is vorige week maandag een kroket ontploft op m'n arm, heb nu dus aantal wondjes zitten waar de tattoo moet komen, dus fingers crossed dat dit dinsdag genezen is... :=

Heb je een foto? ik laat ook een leeuw zetten. Alleen dan leeuwinnen kop.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:15

IrishCold schreef:
Floor_x schreef:
Hey ik kom me ook even melden!
Ik ga as dinsdag een leeuw laten zetten op m'n binnenkant bovenarm :D
Enige probleem is, er is vorige week maandag een kroket ontploft op m'n arm, heb nu dus aantal wondjes zitten waar de tattoo moet komen, dus fingers crossed dat dit dinsdag genezen is... :=

Heb je een foto? ik laat ook een leeuw zetten. Alleen dan leeuwinnen kop.

Voor wondjes > Bepanthen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:17

Supervixen schreef:
Ik wil heel graag een tattoo van mo ganji, ik ben echt fan van zijn stijl! Alleen zit hij in Berlijn -O- . Op zijn site zag ik dat je begin oktober kunt boeken voor december. Dan zou ik in de kerstvakantie kunnen gaan.. dan heb ik vrij. Het begint heel hard te kriebelen, ik moet dringend met mijn vriend gaan overleggen denk ik, want ik ga niet in mijn eentje. Je kunt ook een design door hem laten maken, die je kunt laten zetten door een artist van je keuze, maar dat wil ik niet.
Dit is zijn werk:
[ [url=m/A4NdjD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h20SaE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UG1YFf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cjkcXE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik vind een southern ground hornbill helemaal geweldig.

[ [url=m/aqKgUO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Wofyn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/utvsmb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Of een wegrennend wrattenzwijn.

[ [url=m/qeuNDk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Plek ben ik ook nog niet helemaal uit, maar mijn kuit is een kanshebber. Mijn linkerarm komt ook nog in aanmerking. Lastig!! Wat denken jullie??

Wat ook tof is, is dat hij zijn tatoeages allemaal in 1 lijn zet. Kijk maar goed naar de ontwerpen :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:20

Ik wou er heel graag heen toen ik in Berlijn was, maar m'n vriend heeft me tegen gehouden :+

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:34

Ik heb nu al besloten dat ik een tattoo van hem wil onder een tattoo die ik ook nog niet gezet is :+ (maar daar heb ik wel al een afspraak voor gelukkig, anders zou het wel een beetje raar worden, je helemaal onder de tattoos fantaseren zonder dat je ze hebt/krijgt :D )

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:52

Courses schreef:
Ik wou er heel graag heen toen ik in Berlijn was, maar m'n vriend heeft me tegen gehouden :+

Hij tattoeert alleen op afspraak en die afspraak moet je via de site maken, een week of 8 van te voren. Dus had toch geen zin gehad om binnen te lopen.

Ik weet dat zijn tattoos maar één lijn hebben, dat minimalistische spreekt me erg aan. Heb al twee minimalistische tattoos. Ik hoop echt dat een afspraak maken gaat lukken.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:19

Vanalles knaps komt hier weer voorbij :j

Hier is het vandaag 1 maand geleden dat ik bij Tattoo Joey langsging om mijn afspraak te maken bij Guus Mandigers...nu nog maar 9 maanden geduld :+ :+ :+

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:39

BlackBear heeft weer nieuwe serie online gegooid :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:40

Ja, die uil is zo mooi <3

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:44

Vind deze wat minder dan de vorige om eerlijk te zijn :) Maar dat is een kwestie van smaak uiteraard :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:44

Supervixen schreef:
Courses schreef:

Hij tattoeert alleen op afspraak en die afspraak moet je via de site maken, een week of 8 van te voren. Dus had toch geen zin gehad om binnen te lopen.

Ik weet dat zijn tattoos maar één lijn hebben, dat minimalistische spreekt me erg aan. Heb al twee minimalistische tattoos. Ik hoop echt dat een afspraak maken gaat lukken.

Eh ja, I know. Maar van te voren een afspraak maken is tegenwoordig erg normaal :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:49

Die vinvis <3

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:51

Die luchtballon <3

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:52

Ik vind de zandloper en luchtballon erg mooi :) maar beetje in dubio haha

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:02

Ik ben niet zo voor deze ontwerpen...de scarabee iets lager op het FB vind ik dan weer wel top!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:06

Vind ze echt bijna allemaal gaaf :D
Maar ik wil het niet op mn lijf :')

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 12:08

De scarabee zou ik nog wel durven zetten, de andere ook niet nee. Vind ze mooi getekend en het concept wel mooi, maar zou idd ook nooit zoiets laten zetten.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 16:09

Haha jeetje. Ineens sneller dan verwacht, maar morgen een plekje bij Mandy Denise in Den Haag voor een tattoo van een veer. Ter ere van mijn opa en oma. Ben erg benieuwd. Neem een echte veer mee, van een kerkuil. Iemand hier ook plaatjes van Mandy al? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 16:29

Faelivrin schreef:
Haha jeetje. Ineens sneller dan verwacht, maar morgen een plekje bij Mandy Denise in Den Haag voor een tattoo van een veer. Ter ere van mijn opa en oma. Ben erg benieuwd. Neem een echte veer mee, van een kerkuil. Iemand hier ook plaatjes van Mandy al? :)

Zag de spot, maar ga dat nu niet aan met dit weer :+ Mijn sternum en leg piece zijn van haar :)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 00:00

Ik meld me hier ook maar even.. eindelijk, na een jaar of 10, ga ik over een maand ook weer 2 laten zetten!! Ik heb er zin in.. Tenminste, dat ze staan, het zetten zelf ben ik nog niet over uit. :+

Had niet gedacht dat hij ze allebei in 1 keer wilde gaan zetten.. zal toch wel een uur of 4 à 5 zoet mee zijn denk ik. -O-

Amyxxdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 00:24

Misschien een beetje rare vraag maar misschien hebben jullie er ervaring mee :P

Ik ga dus donderdag mijn eerste tattooage zetten, alleen ik vroeg me af of het dan mogelijk is om erna gelijk naar stal te gaan of dat ik daar beter een dagje mee kan wachten vanwege eventuele zweet (warm weer) of vuil?

wat is jullie ervaring hiermee? Ik wil mijn eerste tattoo absoluut niet verpesten
(Ja ik vraag het die dag zelf nog even na maar ik was erg nieuwschierig)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 00:39

Ik zou sowieso de eerste 2 weken helemaal afdekken wanneer je naar stal gaat of wat dan ook. En vooral: uit de zon houden.

Zwoezie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 00:45

Ik kom hier ook maar is binnen vallen :D heb sinds enkele maanden een vos op mijn rug laten zetten. Nog steeds erg tevreden over :) Uiteraard heeft deze voor mij wel een betekenis.

Ik was 16 toen ik er een wou, maar nooit wat gevonden wat me echt aansprak. Tot ik op een dag de mijne tegen kwam en dacht, deze moet ik!

Ben dan nu ook een trotse eigenaar en stiekem ben ik al naar een 2de aan't kijken, hahaha