Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 13:55

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:28

Ah Tazzey, ik zie net dat ik door jouw foto's op de Facebook van Djasa verliefd ben geworden op de Metal Sense lakken van Layla :))

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:25

Skessa_ schreef:
Ik kan niks met glasvijlen, vind het pleuris dingen :=

http://www.action.nl/100-nieuwste/max-m ... iv-kleuren

Action verkoopt ook al gellak :oo :oo

Ben wel benieuwd naar reviews

Wow, ik ren even naar de action vandaag:D Wil ik wel testen !
Zouden ze dan ook de led lamp verkopen of alleen de lakjes? En de prep middelen?
Ik heb al genoeg lampen en shizzle daar niet van, maar als ze alleen de lakjes verkopen is het dus meer extra kleurtjes voor mensen die al gellak gebruiken.

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:49

Voor dat geld kán toch geen kwaliteit zijn.... :?

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:50

Het is 5 ml, dus kleine flesjes. Het is geen merk, dus geen marketingkosten etc. Dus je weet het niet;)

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 13:28

Owh beter ook lampen <3 moet nog steeds een hebben,maarja geld eh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 13:47

Tja, daar ga je alleen maar achter komen door het te proberen ;)
Maar omdat het goedkoop is, hoeft het niet gelijk slecht te zijn natuurlijk.

De normale lakjes van Action kosten ook geen drol en die schijnen ook best fijn te zijn.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 13:53

Of de rest is gewoon zwaar overprized _O-

Er zullen wel hier en daar wat blog reviews volgen denk ik zo. Die wacht ik wel even af :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 19:51

Iemand nog iets van de OPI starlight collectie gekocht of wensen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 21:07

Het schijnt een mini lamp van 5.50 te zijn waar je 1 vinger tegelijk in kan doen.

Zit topic van action te volgen vandaar. Iemand zou snel laten weten wat ze er van vond.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 02:07

Kon nog nergens een review vinden van die gellak van de action, ben wel benieuwd maar kan me ook slecht voorstellen dat t iets is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 13:57

Mochten mensen het nog interessant vinden; alle Rimmel nagellakken zijn nu een euro bij Kruidvat tot en met zaterdag.

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:03

Drunksheep schreef:
Mochten mensen het nog interessant vinden; alle Rimmel nagellakken zijn nu een euro bij Kruidvat tot en met zaterdag.

*\o/* <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 14:05

Ik vind Rimmel helaas niet zo fijn, maar wel een mooie aanbieding!

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 19:58

Vandaag een gellak bij de action weggegrist. Ze hebben idd van die USB 1-2 vinger led lampjes, heb al zo'n dingetje op batterijtjes als ik een keer een nail art dingetje wil toevoegen. Staat ook op2-4 min uitharden. Als je daar een hele set mee zet dan ben je dus echt wel minstens 40 min aan het uitharden, met twee laagjes.
Er zijn alleen kleurtjes, geen base en top coat. Instructies zijn wel lachwekkend, schoonmaken met aceton. Eventueel basecoat aanbrengen voor makkelijk verwijderen ( gewone base coat neem ik dus aan) etc. Dan kleur aanbrengen en 2-4 min uitharden.

Heb de nude kleur meegenomen, pigmentatie is netjes, maar de geur !! Heb ooit een setje gellak gekocht op eBay, die stonken ook zo, waren vijf kleurtjes, hele zooi weggegooid. Deze doet me daar aan denken. Bestel bijna alle kleuren op eBay van ms keiko of gelpolish en dat is top kwaliteit, zeker met base en top van gelish blijft dat 3 weken zitten.

Ik heb nu net nieuwe gellak op dus ik kan het pas over 3 weken testen, maar met die geur weet ik niet of ik dat ga doen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:20

Ik heb ook 2 kleurtjes meegenomen, ik vind ze qua stank en gebruik juist hetzelfde als die Miss Keiko..

Ik heb trouwens de kleuren "koraal" en "rood". Koraal is niet boeiend, rood is soortgelijk als Snap My Dragon van China Glaze, heel leuk kleurtje.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:34

Hey yv wat apart, ms keiko is hier geurloos, blue sky ruikt erger.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:39

Ik heb wel mini's ervan, weet niet of dat uitmaakt? Al lijkt me van niet, omdat het vast allemaal uit dezelfde machine komt.

Heb de kleur rood nu op, dekt netjes in 2 laagjes, al zijn mijn nagels nu extreem kort en denk ik dat lange(re) nagels wel drie laagjes nodig hebben. Wederom ook met deze heel erg last van een brandend gevoel, bij de eerste twee laagjes (1e laag bluesky basecoat, 2e laag was 1e laag van de action lak). Maar ik weet dat ik erg dunne en gevoelige nagels heb, want heb het met elk merk, ook met Gelish en OPI. De substantie is overigens prima, niet te dik en niet te dun, werkt fijn. Trekt alleen gigantisch terug op de nagels, dus zeker goed de randen mee lakken. Ben benieuwd hoe lang het blijft zitten, heb bewust geen primer gebruikt.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:44

Gewone nagellak topcoat overheen gedaan?
Die minis heb ik er ook wel eens 1 gehad met glitter, die stonk ook, maar de andere 40(ahum) geen enkel probleem. Heb je een led lamp trouwens? Met zelf nl dat die soms zo snel gaat hier dat ook een gelish idd kan branden, terwijl in een 4*9 lamp er geen probleem is.
Heb je foto?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:48

Voel jij gelpolush al joh?
Niet fijn :n

Bluesky ruikt hier trouwens echt compleet niet. Alleen de non stick top iétsje

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:49

Nog geen topcoat gelakt, maar lak gewoon die van Bluesky denk ik.

Oh echt, zou dat zoveel verschil kunnen maken? Best raar, want je zou zeggen dat het gewoon allemaal hetzelfde vat van de machine komt, alleen dat er dan onderscheid wordt gemaakt tussen grote en kleine flesjes.

Ja, heb inderdaad een LED lamp. Die van Sensational. Maar "vroegah" met gelnagels zetten deed het ook altijd zo'n pijn. Vooral de eerste laag, het liefst zou ik mijn handen eronder uit willen trekken! Maar ach, het is iets van 10 seconden, daarna is het over. En met het tweede laagje dan ook weer 10 seconden en weer klaar. Derde laagje voel ik nauwelijks. Maar toen in mijn gelnagel tijdperk waren er volgens mij nog geen LED lampen en toen deed het dus ook pijn? Misschien een stofje ofzo waar ik gevoelig op ben dan? Zou echt niet weten wat het moet zijn..

Ja Stef, en niet zo'n beetje ook. En ik vijl/ruw bewust niet op van tevoren en stiekem denk ik dat de angst voor dat gevoel ook de reden is waarom ik primer vrijwel altijd oversla.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 20:58

Yv_ schreef:
Nog geen topcoat gelakt, maar lak gewoon die van Bluesky denk ik.

Oh echt, zou dat zoveel verschil kunnen maken? Best raar, want je zou zeggen dat het gewoon allemaal hetzelfde vat van de machine komt, alleen dat er dan onderscheid wordt gemaakt tussen grote en kleine flesjes.

Ja, heb inderdaad een LED lamp. Die van Sensational. Maar "vroegah" met gelnagels zetten deed het ook altijd zo'n pijn. Vooral de eerste laag, het liefst zou ik mijn handen eronder uit willen trekken! Maar ach, het is iets van 10 seconden, daarna is het over. En met het tweede laagje dan ook weer 10 seconden en weer klaar. Derde laagje voel ik nauwelijks. Maar toen in mijn gelnagel tijdperk waren er volgens mij nog geen LED lampen en toen deed het dus ook pijn? Misschien een stofje ofzo waar ik gevoelig op ben dan? Zou echt niet weten wat het moet zijn..

Ja Stef, en niet zo'n beetje ook. En ik vijl/ruw bewust niet op van tevoren en stiekem denk ik dat de angst voor dat gevoel ook de reden is waarom ik primer vrijwel altijd oversla.

Harde gel heeft sowieso meer verbindingen , daardoor krijg je sneller hitte met uitharden. De gellak is een zachte gel en zou dan minder moeten branden, tenzij je dunne nagels hebt en het vrij snel uithardt, met led merk ik die warmte dus okk wel. Gellak heeft sowieso geen primer nodig toch? Alleen een pH bond/dehydrator. En merk dat je met gelish ook niet hoeft te buffen, blijft ook perfect zitten.
Benieuwd hoe de action gellak blijft zitten:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:05

Ah okee, misschien dat het dan toch inderdaad de lamp icm met de gellak is.

Ja sorry, pH bond bedoel ik. Flesje heet volgens mij ook nog pH bond ook :'). Anyway, dat bedoelde ik met primer _O-. Maar die sla ik dus meestal al over.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:07

PH bond zou geen effect moeten hebben op hitte vorming hoor, heeft echt met het uirhardingsproces in de gel zelf te maken. Wat je wel kan doen is in en uit de lamp. Dus twee sec in, 3 sec uit, weer in, weer uit, daarna gewoon in de lamp doen. Of 10 seconden voor de lamp leggen ipv gelijk hand erin, dan vertraag je dus het uitharden iets waardoor je geen hitte ervaart.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 21:30

Ik voelde mijn builder gel altijd ontzettend... Nu overgestapt op light gel, en dat gaat goed