[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 21:22

Geheel offtopic, maar wat is het nut van die punten? Zie het wel vaker staan op bokt :P

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:14

Dat wordt gedaan zodat het woord dan niet gevonden wordt door de zoekmachine.
"Paard" is bijvoorbeeld de zoekopdracht. Dan wordt alles wat gespeld is als "paard" gevonden. "Paa.rd" niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:26

'Helaas' worden die woorden wel zeker gevonden want de zoekmachines negeren interpunctie. Plus het is verboden op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:28

En het is bijzonder nutteloos.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:32

Hahaha complete onzin dus! Mmmmkay

Ik heb al kei veel tattoo's in m'n hoofd waarvan ik al weet op welke plek ik ze wil hebben straks.
Maar zijn jullie, net als ik, nooit bang dat je straks geen plek meer over heb en dan ineens iets tegen kom wat je eigenlijk ook wel heel graag zou willen hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:33

Al werkt het.. snap ik vooral niet waarom het in deze context moet. Maar goed lekker offtopic :+

Over de engeltattoo: is er een reden dat er telkens een hoofdletter gebruikt wordt? Verder heb ik zelf helemaal niks met engeltjes. Maar ik vind ondanks dat dit wel een mooi gezette engel.

De olifanttattoo: doodzonde van die afgrijselijk lelijke slagtanden :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:54

In deze context is het inderdaad niet helemaal nodig, maar ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld een negatieve ervaring met een bepaalde instructrice of stal hebt en je wilt dat delen op Bokt, je niet wilt dat diegene met een simpele Google search dat hele verhaal kan lezen. Daar doen mensen het over het algemeen ook voor geloof ik

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 06:44

Goed. Ik dacht dat ik eruit was. Weet de plaats, tekst, en lettertype.
Nu krijg ik van meerdere te horen dat deze plek niet aan te raden is vanwege uitzakken.. Zit nou ook niet echt te wachten om over 10 jaar met een verlepte tattoo rond te lopen.

Wat denken jullie? Blijf dit mooi, of ziet geen een tattoo er meer mooi uit na je 50e? :+

Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 07:58

Nogmaals, ik zei al eerder dat het atomatisme was, lekker belangrijk verder ook :+

Nee geen reden, mijn man heeft ( let op daaaaaaar komt tie weer ) Marsha de vrije hand gegeven en dit is wat eruit kwam.

Ik vind de slagtanden ook niet mooi gezet, zonde, de olifant zelf is prachtig :-)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:10

Ik ben ook wel benieuwd op antwoord op de vraag dan Resfeber. Vind het een prachtige plek voor mijn evt. tweede, maar twijfel zo.. Word binnen een paar jaar 30 en dan gaat toch wel alles hangen enzo :')

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:36

Wie zich zorgen maakt over tattoos op je 50e of later. Zie je er dan zelf nog appetijtelijk uit? :D
Meeste tattoos staan nog gewoon mooi hoor als je wat ouder bent.

Mooiste moment hierover vond ik een meisje wat ik eens sprak over tattoos. Zij maakte zich ook zorgen of het op latere leeftijd nog wel mooi zou staan. Ik vroeg haar wat ze wilde gaan zetten. Een tekst:
"Beauty is on the inside". *D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 09:52

:')

Ik heb er daar een, ik maak me daar eigenlijk totaal geen zorgen over later ben ik toch helemaal gerimpeld, maar dan met badass tattoo's :))
Maar mijn artiest heeft daar wel op gelet met plaatsen, dat ie niet te ver naar onder zat waar die flapjes als eerst gaan hangen.

Afbeelding

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:03

Weet je, bijna alles gaat ooit wel een keer rimpelen. Over 50 jaar ben ik een coole ouwe oma met vette tattoo's die in het bejaardenhuis herrie schopt. Met zo'n tattoo heb je(ik) veel herinneringen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:04

Nee, niet voor als ik 50 word. Maar dat gebeuren is al niet het strakste van mn lijf.. Nu al :')

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:25

Pas een tattoo nà je 50ste zetten! Helpt ook. Heb ik ook gedaan. Laat maar rimpelen, die zijn erin verwerkt! Haha

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 20:42

Dat is een goeie!!! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:31

Hoi,

Mijn zus en ik willen samen een tattoo laten zetten en zijn er over uit wat het gaat worden, het wordt de tekst: science & faith in de stijl van het cd hoesje van onze favoriete band. Nu vragen we ons alleen af waar we het beste de tattoos kunnen laten zetten. Het is niet echt een ingewikkelde tattoo, maar we willen wel graag mooie strakke tekst/lijnen. We wonen in midden Gelderland (Ede), maar willen er best een stukje voor reizen. Mijn zus heeft al een tattoo laten zetten bij ARToegage en is daar heel erg blij mee en ik heb goede verhalen gehoord over bodycult in Utrecht, maar aangezien hier zoveel mensen zitten met tattoos, zijn we wel benieuwd naar of iemand nog andere aanraders heeft :D

http://www.israbox.com/uploads/posts/20 ... folder.jpg
Dit moet het dus worden. :j (alleen de science & faith dus haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:36

Bodycult heb ik goede ervaring mee :) Rete strakke lijnen als je bij de goede artist gaat zitten. Zelf ben ik bij Botjana geweest (zo zal je haar naam wel niet schrijven maar je snapt het). Zij heeft de lijnen op mijn rug gezet en die zijn echt fantastisch, niks op aan te merken

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:39

Ik heb over bodycult veel slechte verhalen gehoord. Slordige lijnen, onaardige mensen en erg duur (denk omdat hij midden in het centrum zit). Tegenovergestelde dus van Emmaa_ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:40

Duur zijn ze wel, dat ben ik helemaal met je eens. Heb voor mijn tattoo best wat neer mogen leggen. Strakke lijnen zal dan echt aan de artist liggen, want dit staat op mijn rug en ik daag je echt uit om hem eens in het echt te komen bekijken en een bibberige of niet-strakke lijn te vinden :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:40

Hmmm, ik was laatst bij bodycult omdat een vriendinnetje een piercing liet zetten en vond het er toen wel fijn uitzien eigenlijk.. Ik zat net een paar pagina's terug te lezen en wij willen dus science & faith horizontaal op onze pols, in dezelfde grootte als op de afbeelding. Maar waarschijnlijk is er dus veel kans dat dat dan uit gaat lopen, omdat het te klein is?

vind jouw tattoo prachtig Em (liet hem net nog aan mijn zus zien, haha), dus heb er wel vertrouwen in dat de lijnen van de tekst dan mooi gezet worden. :)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:42

Mooie tattoo Emma, erg netjes inderdaad. Bij een vriendin van mij kon je helaas wel echt duidelijk zien dat hij niet strak was.

(offtopic: ga jij wel eens naar festivals in utrecht? Ik zou echt zweren dat ik vorig jaar iemand met precies die tattoo zag lopen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 23:45

Sky schreef:
Mooie tattoo [naam], erg netjes inderdaad. Bij een vriendin van mij kon je helaas wel echt duidelijk zien dat hij niet strak was.

(offtopic: ga jij wel eens naar festivals in utrecht? Ik zou echt zweren dat ik vorig jaar iemand met precies die tattoo zag lopen)

PB!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 00:06

Emmaa_ schreef:
Duur zijn ze wel, dat ben ik helemaal met je eens. Heb voor mijn tattoo best wat neer mogen leggen. Strakke lijnen zal dan echt aan de artist liggen, want dit staat op mijn rug en ik daag je echt uit om hem eens in het echt te komen bekijken en een bibberige of niet-strakke lijn te vinden :D

[ [url=m/4VXiem.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wów, súper tof!!

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 09:09

Ik zie hier vaak voorbij komen dat een bepaalde shop duur is. Wat is duur? Voor mijn eerste betaalde ik € 100,- per uur. Nu heb ik een eigen tattoo artiest en daar betaal ik iets minder, maar een kennis van mij zet ze niet voor minder dan € 150,- per uur (meestal meer).
En dat vind ik nog niet duur voor het werk wat hij zet.

Ik kan begrijpen als je weinig geld hebt dat het dan duur is, maar het blijft tenslotte een levenslange investering. Een tattoo van € 600,- die 30 jaar staat kost je 2 euro per jaar :D. En das dan weer niet duur.