Pure ellende hier. Nasi met een klein eitje (en dan bedoel ik echt mini ) en een klein beetje satésaus. Heb de kroepoek en saté maar laten staan Daar gaat mijn succesvolle suikervrije dag.
Inmiddels lees ik meer mee dan dat ik post, ben gestopt met calorieën tellen. Heb nu gewoon bepaalde voedingsmiddelen die ik wel en niet mag eten, en ik weet heus wel wanneer ik de fout in ga en teveel slechte dingen eet.
Vanavond heb ik een stukje vis gegeten, linzen, veldsla met komkommer en omdat ik nog honger had ook nog een halve rauwe broccoli.
KarinW86
Geplaatst: 06-03-13 20:49
loveidefix schreef:
KarinW86 schreef:
@loveidefix ik zou graag in de buurt van jou gewicht komen met mijn 1.64
Hoeveel wil je nog graag verliezen dan aan gewicht?
Liefst nog wel 10 kg maar of dat realistisch is? Minimaal 5
ik probeer nu 2 keer in de week, en dan steeds minder, dus naar 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken. Het gaat als steeds beter, in het begin had ik die bevestiging nog echt nodig, nu merk ik het vanzelf aan mn kleren en in de spiegel. Dat er soms wat gewicht bij zit kan ook net zijn dat je wat vocht vasthoud of iets dergelijks (of misschien nog geen grote boodschap gedaan?), daarom kan elke dag wegen wat frustrerend zijn, maar ik snap het wel hoor!
@ Wollie, ik heb nog nooit iets van/aan yoga gedaan, dus geen idee of je het kunt vergelijken. Je hebt wel rustige muziek en moet op je ademhaling letten, maar ik ga persoonlijk gewoon voor mijn buikspieren want daar hebben ze echt geniale oefeningen voor En verder is het veel balans en evenwicht, veel ook met een bal. Ik vind het leuk en voor de ochtend ook niet te heftig Ik zou veel liever bodypump oid gaan doen, maar denk niet dat dat er komend jaar nog in zit voor mij ivm mijn schouder.
Denice, goed bezig haha.
Ik weeg me sinds kort elke dag. Ik was de controle kwijt, nu weet ik beter welk effect eten op mij heeft. Ik merk zelf dat zout een enorme boosdoener is en probeer dat zoveel mogelijk te vermijden.
Ik weeg eigenlijk bijna nooit! Ik meet alleen maar. Zo weet ik dat ik best wel wat afgevallen ben in centimeters, terwijl het in kilo's toch best meevalt.
hannahaapje
Geplaatst: 07-03-13 10:38
Goedemorgen. Ik ga vandaag zwemmen en naar mn knollie. Gaan jullie nog leuke dingen doen?
oh ja en heb gisteren tweedehands ( ) een shirtje van de h&m gekregen in xs. zit niet bepaald los hoor. ik kijk even of ik een foto kan maken.
Ik ben vanochtend om 6:40 vertrokken naar Rotterdam voor school, en als het meezit ben ik vanavond om 23:15 thuis uit R'dam.. Dus geen tijd om wat leuks te doen behalve school helaas.
wollie2004
Geplaatst: 07-03-13 10:41
Poeh lange dag Warbling!
Edit: zwem ze Hannaaapje! ik ga vanavond even de stad in, eerst werken en dan rennen, douchen, stad in en dan eten en op de bank. (mijn lieve bijrijdster doet vandaag mn lieve paardemeisje!)
Mja ik heb maar school tot 13:35, maar ik moet om 18:00 hier op de kunstacademie zijn voor cursus. Ga niet tussendoor naar huis, want dat is 2 uur reizen enkele reis