Bedankt trouwens nog voor de tips op de vorige pagina, heb (nog) geen mail gestuurd, ga het gewoon even zo laten denk ik. Heb komende woensdag weer groepstherapie en dan zie ik wel hoe het gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Goed dat je aan hebt gegeven dat het niet ging Ikke. Je zult merken dat als je dat vaker gaat doen, het makkelijker wordt maar dat het je ook veel meer rust geeft
Joolien schreef:Medicatie gaat dus redelijk, enige nadeel is dat ik er niet zo top van slaap. Heb het snachts heel koud en rillerig, word ik ook wakker van en daarnaast droom ik heel levendig. Soms zo erg, dat herinnering in de war raken. I kga dan twijfelen of mijn dromen echt waren of een droom. Maar goed, ik koop het ervoor, als die poedersuiker maar weg blijft.
Oh en geen seks, dat is ook niet leukMijn libido is gedaald tot het vriespunt
ikkkke schreef:Joolien schreef:Goed dat je aan hebt gegeven dat het niet ging Ikke. Je zult merken dat als je dat vaker gaat doen, het makkelijker wordt maar dat het je ook veel meer rust geeft
Ja, net die rust heb ik nu even nodig.
Fijn dat je je momenteel beter voelt Joolien.Joolien schreef:Medicatie gaat dus redelijk, enige nadeel is dat ik er niet zo top van slaap. Heb het snachts heel koud en rillerig, word ik ook wakker van en daarnaast droom ik heel levendig. Soms zo erg, dat herinnering in de war raken. I kga dan twijfelen of mijn dromen echt waren of een droom. Maar goed, ik koop het ervoor, als die poedersuiker maar weg blijft.
Oh en geen seks, dat is ook niet leukMijn libido is gedaald tot het vriespunt
De effecten van je medicatie zou ik wel bespreken met je arts. Soms helpt het om over te schakelen op een ander medicijn of het te combineren met iets anders (waar je bv wel goed van kan slapen).
Het levendige dromen herken ik overigens wel. Ik heb nooit heel veel gedroomd, maar merk dat ik wel veel meer droom sinds ik de medicatie neem die ik moet nemen.
Succes met de EMDR. Als de klik met de therapeut er is, zal ook dat (hopelijk) wel loslopen.