Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:20

:wave:
Terug van vakantie en mijn huid is zo'n 5 tinten donkerder :P

Ik hoef trouwens ook niet te shapen, heb al opvallende jukbeenderen. En mijn kleurtype is neutraal tot warm. Als ik dus ook te lang in de zon zou liggen word ik letterlijk zwart :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 18:49

Meiden, tips voor goede kwasten om te

Shapen
En voor blusher ?

Mac is hier niet goed te krijgen...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 19:04

Ik heb gewoon het 1 en ander van Ebay, bevalt mij prima :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 20:26

Ik vind de RT kwasten heel fijn darkchrystal, maar die bestel ik wel altijd via internet.

Ik ben ook vrij neutraal geloof ik, gebruik ook warme en koele tinten. Licht soms ook wel een beetje aan mijn stemming welke tinten ik gebruik. Wordt alleen niet bruin :Y) Hoef als ik gewoon in NL ben zelfs neit mijn foundation aan te passen. Australië wordt ik wel iets bruin, dan heb ik soms wel eens een tintje donkerder.

Oooh xnavatu, kaptafelllll :))
Ik ben ook echt een sucker voor mooie verpakking, en als ze dan ook nog eens van die mooie LE's gaan maken... :~

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:27

Hoe zijn die namaak RT kwasten van eBay? Iemand ervaringen mee?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 21:28

Ik vind ze echt super!!

Kan morgen wel paar foto's maken van de kwasten die ik er vandaan heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:36

Dat zou nog een idee zijn dan

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 00:09

Anoniem schreef:
Meiden, tips voor goede kwasten om te

Shapen
En voor blusher ?

Mac is hier niet goed te krijgen...

Hele goeie kwasten? hakuhodousa.com Word snel verzonden, alle keren dat ik er besteld heb waren ze binnen een week hier. Je kunt ze ook om tips vragen als je twijfelt tussen bepaalde kwasten. De kwaliteit is fantastisch, ze zijn beter dan MAC (en zachter, veel zachter)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 00:39

Ik vind die neppe real techniques van ebay echt waardeloos.. heb, of athans, had 2 neppe maar na een paar wasbeurten gaan die echt als een gek uitharen en dat houd niet meer op. Heb nu een hele zooi echte RT kwasten maar daar is niks van te merken na wat wasbeurten. Plus ze zijn ietsje zachter dan de neppert :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:15

Ik vind de RT kwasten echt heerlijk, zijn de kwasten die ik het meeste gebruik, met name voor gezicht. Voor mijn ogen gebruik ik vooral Zoeva (aangezien ik die al had en ze goed genoeg zijn voor wat ik er mee wil) en wenkbrauwen MAC. Heb al hele tijd geen nieuwe gekocht en mis ook niet echt iets op het moment, dat komt vast wel weer binnenkort :P Wil graag mijn MAC collectie nog een keer uitbreiden voor ogen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:35

xNavatu schreef:
Ik vind die neppe real techniques van ebay echt waardeloos.. heb, of athans, had 2 neppe maar na een paar wasbeurten gaan die echt als een gek uitharen en dat houd niet meer op. Heb nu een hele zooi echte RT kwasten maar daar is niks van te merken na wat wasbeurten. Plus ze zijn ietsje zachter dan de neppert :j

Oh daar heb ik nog niets van gemerkt. Ik vind ze wel erg fijn :) (en ze kosten geen drol)

Ik ben benieuwd wanneer mijn NARS blush en real techniques kwasten binnenkomen. Heb ze vrijdag besteld bij HQhair.
Iemand enige ervaring met de verzendtijd van hun?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:39

Deijs schreef:
Ik heb gewoon het 1 en ander van Ebay, bevalt mij prima :)

Ook hier een set van Ebay. Ge-wel-dig-e kwasten. :+:

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:45

IK HEB ME BLUSH BINNEN GEKREGEN!!! wat super snel zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:52

Wat een geluk dat het bij jou dan wel goed is gegaan :D Als de positieve ervaringen zo door blijven gaan ga ik binnenkort ook HQHair maar eens een bezoekje brengen :=

Ik heb een expert face brush van RT, verder een hele zooi kwasten van de Hema (de gene met de witte handvaten zijn errrrug zacht!), oogschaduwkwasten zijn van ELF en Sleek, en van Sleek heb ik ook nog wat gezichtskwasten omdat ik daar ooit een grote set van besteld heb. Vind de kwasten van Sleek heel erg fijn, heel erg zacht, maar ik gebruik de grootste (waarvan ze zeggen dat het een poederkwast is) om mee te contouren. Vind hem namelijk echt veel en veel te klein voor poeder :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:57

Ja ik was zo zenuwachtig! heb wat foto's gemaakt!

Durf hem bijna niet te swatchen :') ik had het alleen wel wat groter verwacht!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:10

Heel herkenbaar Emma met die poederkwasten. Zeker nu ik ook de RT poederkwast en blushkwast heb, zijn alle andere poederkwasten in vergelijking zo ontzettend klein :')
Gebruik voor contouren ook een Zoeva poederkwast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:16

Ik wil het Zoeva rose gold setje volgende week gaan bestellen, vind niet alleen de kwasten erg mooi maar lees er hele goede dingen over en het tasje waar ze in komen is zo mooi :')

Hij is idd niet zo groot Deijs, maar als je kijkt naar andere blushes... Die zijn vaak ook niet zo gigantisch. Mijn MAC blush heeft geloof ik dezelfde inhoud. Wel swatchen! Hij is zo mooi <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:19

<3 <3 <3 <3

Afbeelding

Kreeg helaas het middelste gedeelte niet scherp, had het pas later door! maar zo zie je hem alsnog goed :D

Afbeelding

Nog meer mensen die de ''doosjes verzamel tic'' hebben?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:22

Ik wil mijn mooie verpakkingen ook altijd bewaren _O- En mooi is hij hé <3 Ik vind Orgasm echt dé draagbare kleur voor iedereen. Of je nou koel of warm bent. In de zomer staat hij lekker fris en in de winter staat hij gewoon erg gezond, het is echt zo'n glow over je gezicht

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:53

Die blush is echt prachtig, echt een mooie warme kleur! Zou je foto's willen maken van de kwasten? Ben daar ook erg benieuwd naar!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:55

Van de ebay kwasten? :D of de real techniques? (die komen denk ik morgen of overmorgen binnen)

ughh ik kan echt de hele dag naar stash foto's en filmpjes kijken, stom he? vind ik echt leuk om te zien _O-

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:06

Van de eBay kwasten inderdaad! En misschien dat je een vergelijking kunt maken met de echte? Dat is ook altijd leuk om te zien :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:08

Ja prima :D ik heb de echte nog niet binnen maar zodra die binnen zijn zal ik dat doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:11

Ben bijna jarig dus kan wat kwasten voor mn verjaardag vragen, iig een kwast voor shapen/blusher.
Zag wel tips voorbij komen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:13

Mooie blush! Die verpakking tic ken ik, maar alleen met mooie parfum doosjes. Ik probeer mn doosjes collectie altijd ook binnen de perken te houden, uiteindelijk doe je er toch nooit wat mee. Heb er nu maar 3. Het zou trouwens wel leuk zijn voor je kinderen later, om winkeltje mee te spelen. :)) :D

Stash filmpjes vind ik altijd saai, maar stash foto's vind ik wel heerlijk om naar te kijken. :)