Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmoorM schreef:Voor de mensen die gestopt zijn met de pil: Hadden jullie ook rare bijwerkingen?
Yasmijntje schreef:Hoe lang had je hem nu extra doorgeslikt Ruby, als ik het mag vragen?
Ruby1995 schreef:Yasmijntje schreef:Hoe lang had je hem nu extra doorgeslikt Ruby, als ik het mag vragen?
Pff weet het echt niet... Best lang. Ik denk vanaf vorig jaar oktober...
Meestal doe ik een stopweek wanneer het me uit komt, vaak in vakantie enzovoorts. Want ik ben er altijd best naar van.
Het komt deze week eigenlijk helemaal niet uit maarja, het is niet anders.
Gucci_ schreef:Ik heb even een vraag over tussentijdse bloedingen. Aanstaande dinsdag is het 3 weken geleden dat ik met mijn stopweek ben begonnen. Ruim een week later ben ik weer begonnen (niet die dinsdag, maar vrijdag pas, dus na 10 dagen ipv 7). Daarvoor was ik de pil een paar keer vergeten door een verhuizing.
Maar gisteren verloor ik een beetje bruinig bloed. Nu weer gewone afscheiding. Heb ook telkens lage rugpijn en buikpijn terwijl ik pas ruim 1 week weer de pil slik. Heb ook een beetje het gevoel dat ik vaker moet plassen. Is dit gewoon een doorbraakbloeding of wat anders?
Emmaa_ schreef:Ik werd met microgynon eigenlijk altijd pas helemaal aan het einde van mijn stopweek ongesteld. Echt pas op de 5e dag vaak (wat ook weer stress met zich meebrengt). Wordt het later in je ongesteldheid nog heviger of blijft het zo weinig?
Casarell schreef:Zit zelf al jaren aan de microgynon 30 en heb eigenlijk altijd zeer weinig vloeiing.
Ik slik em 3 maanden achter elkaar en stop dan een week.. en meestal is het zeer weinig.
Verder geen last van krampen, maar wel gigantische hoofdpijn (gelukkig maar 1 dag hoor, de 'ergste' dag).