Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wederhelft zit al 1,5 week met een flinke oorontsteking en alleen in het donker is niet een heel goed idee denk ik. Lauraennala schreef:Klinkt als een heerlijke dag! Zijn dat speciale veters die je gehaald hebt?
, het zijn elastische veters ,die hoef je niet te strikken
op fluitsignaal (bijvoorbeeld 3x) moest je groepjes van 3 maken. En degene die met teveel of te weinig waren, kregen een kruisje. Soort stoelendans.
Had je 's ochtends ook nog op de mountainbike gezeten? Je cursus klinkt weer superleuk; wat tof dat jullie elke week weer andere dingen doen! En tof dat je man foto's van je heeft gemaakt
Draag je kousen, zie ik dat goed?
Ga je nog fietsen vandaag? Hier zou ook een groepje een mooie toertocht maken, maar nu ligt er sneeuw!
culaccino schreef:Jeetje MuSLi, sportief weekend heb jijHad je 's ochtends ook nog op de mountainbike gezeten? Je cursus klinkt weer superleuk; wat tof dat jullie elke week weer andere dingen doen! En tof dat je man foto's van je heeft gemaakt
Draag je kousen, zie ik dat goed?

Lauraennala schreef:@T2T, zwift is leuk he! Vind de trainingsprogramma’s ook echt een uitkomst voor intervaltraining. Je was er overigens vroeg bij vanmorgen,voor een zondag
Zondags is al om 08:45 treffen in de sportschool .