Mijn VO2-max is nu dankzij het hardlopen aan het stijgen, want die was lager dan laag met alleen wandelen. Denk dat je daarmee in de war bent?
Ik begin nu ook de trainingslast meer en meer te snappen en ook de invloed daarvan op de trainingsstatus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danseresje schreef:Die trainingsstatus is van Garmin en is gebaseerd op de activiteiten die je doet, je slaap, je VO2-max en je HRV. Je kan het hier niet op één ding baseren. Maar ook met alleen wandelen krijg ik een trainingsstatus hoor...
Mijn VO2-max is nu dankzij het hardlopen aan het stijgen, want die was lager dan laag met alleen wandelen. Denk dat je daarmee in de war bent?
Ik begin nu ook de trainingslast meer en meer te snappen en ook de invloed daarvan op de trainingsstatus. Soms heeft het even tijd nodig zullen we maar zeggen
muppetmayo schreef:Samantha haha ja, die Fusion broeken heb ik vaker over gehoord, klinken heel fijn. Als ik uiteindelijk blijf hardlopen dan wil ik daar zeker in investeren. Voor nu vind ik het zonde, als ik toch weer opgeef is het wel echt een dure broek voor die paar keer. Zijn die van Kiprun heel kort of je weet? De rijbroeken van Decathlon zoals die Kipwarm oid komen tot ergens halverwege mijn kuit![]()
Germie ik ga eens bij Scapino kijken, bedoel je dan hun eigen merk?