Boedjang wat leuk! Coco zou dat ook geweldig vinden denk ik.
X2305
Geplaatst: 13-04-25 10:12
Bootsiebob wat leuk weer de logee! Veel plezier!
Gaucho flink stuk gelopen! Dan heb je het terras zeker verdiend.
Goof ook lekker hardgelopen.
Lizard wat een leuke wandeling met je zus. Prachtig gebied en wat een bijzondere grotten.
Noordje succes met werken dit weekend. Ik zou het leuk vinden om een rondje te lopen, maar ik ga helaas een ziekenhuis traject in. Rond die periode worden mijn bloed waardes opnieuw gemeten, tot die tijd mag ik alleen kleine rondjes wandelen van maximaal 5km in verband met opnieuw bloedprikken voor bepaalde afwijkende waardes. Eventueel wel twee maar dan moet het ‘s morgens en ‘s avonds. Beetje vaag verhaal nog, maar ik mag niets wat ook maar een beetje intensief is doen. Dus aan mij heb je denk ik niet heel veel..
Faringo lekker een pannenkoek op het terras. Het was fantastisch weer.
Boedjang wat een geweldige activiteit, nooit van gehoord! Ik denk dat mijn honden dat ook heel leuk zou vinden.
Ik ben gisteravond een ronde de andere kant op gelopen in de vennen en genoten. Wat is het daar toch mooi! En ik ben een uur lang niemand tegengekomen.
Vandaag even kijken waar we gaan wandelen, onze vaste zondag wandel vriendin is een weekendje weg. Ik heb vast een klein rondje gedaan in het bos en door de regen ruikt het echt geweldig.
Bootsiebob
Geplaatst: 13-04-25 13:33
Heerlijk X2305 om niemand tegen te komen. Hele mooie foto! Het ruikt inderdaad lekker buiten dankzij de regen. Maar wij zijn wel flink nat geworden Gelukkig is het helemaal niet koud
Faringo,leuk met de pony op stap. Boedjang ,ook genoten met hond. X2305,ook weer een leuke fot. Bootsiebob, mooie foto's uit Limburg. Die hond is altijd blij,wel jammer van de regen.
gaucho
Geplaatst: 13-04-25 16:13
Wel mooie plaatjes en heerlijke hond Bootsiebob.
Ik liep tussen de buien door, weer eens een rugzak testen dus die mocht niet nat worden.
Kwam nog midden in een men wedstrijd terecht.
Qua rugzak ben ik er nog niet uit, deze is handig, kwalitatief goed en geen last van mijn onderrug, maar voelde na anderhalf uur wel meer in schouders .
lizard
Geplaatst: 13-04-25 16:18
Wij waren vandaag naar Luxemburg stad. Natuurlijk eerst naar de panorama lift. Waar ik te veel foto's van gemaakt heb.
Aan de overkant moet je natuurlijk ook weer naar boven.
Gaucho da’s leuk, midden in zo’n menwedstrijd belanden. Een rugzak die je in je schouders begint te voelen lijkt me niet prettig… Fijn dat je wat droge momenten had om hem uit te proberen
Lizard weer heel veel gezien, gezellig en een goed gevulde dag. Fraaie fotoreportage
De oppashond blijft tot vanavond. Onze wandeling was 11,5 km en daarnaast heeft hij nog flink achter stokken aangehold dus nu is hij tutti kaputti
Prachtig allemaal, mooie wandelingen vandaag. Luxemburg vind ik erg leuk, maar het is ook gewoon zo mooi daar.
Noordje, ik zou wellicht kunnen. Ik zit dan op de Veluwe. Ik durf hem nog niet af te spreken omdat ik gewoon niet zo goed weet hoe ik in mijn energie zit, dus dat is lastig. Komt Nala ook mee??
Bootsiebob
Geplaatst: 13-04-25 18:09
Net nog een klein rondje gewandeld, nu wel zon. En erna lekker chillen
Leek wel wat op sneeuw al die bloesemblaadjes op de grond
Ooh bootsiebob dat hoofd erbij.. X2305 lekker kleine rondjes lopen is ook fijn en mooie chille foto SusanH en X2305 als jullie interesse hebben hierbij de site https://wolfhalla.nl/ faringo toch weer 10.000 stappen. Lizard prachtige foto's, niet heel druk Zie ik, of wel? Gaucho nog steeds niet de perfecte rugzak gevonden dus.
Hier alleen vanmorgen om 7 uur een buiten. Wij kregen na stal vrienden te lunchen, daarna kwam zoon met beste vriendin koken in de avond en tussendoor m'n broer met partner nog de vijver planten uitgraven. Wij hebben een heel grote vijver met vlonder, de een lek, de ander rot..dus dat moet weg. Hels karwij
Ik stap net binnen na 8,5 kilometer. Beetje saai weer maar was wel lekker buiten.
Bootsiebob
Geplaatst: 14-04-25 08:21
Wat mooi Lizard! Het vroege opstaan wordt beloond
Boedjang wat een werk zeg… wel een hilarische foto met de poezel
Heerlijk Faringo. En het geel geeft mooi kleur
Athelas
Geplaatst: 14-04-25 09:01
Wat een mooie foto's komen er weer voorbij! Iedereen is druk aan het wandelen. Ik heb de afgelopen tijd niet zoveel kunnen wandelen helaas Maar nu in NL een weekje, dus dat is wel gezellig.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 14-04-25 09:29
Lizard mooi.
Faringo leuk met al die bloemen.
Boedjang mooie kat, en leuk zo met dat water op de foto.
Coco nam even pauze
Gisteren druk in het bos. Gelukkig kon ik een rustig stukje vinden er stak zelfs nog op zijn dooie akkertje een reebok over.