Ballard_L schreef:Nee dat is waar. Bij jou was het wel al weken aan het rommelen toen toch?
Ja klopt, zo’n 2/3 weken. Smiddags rond half 2 gestript en om 22:00 begonnen de weeen. Had toen wel al 4 cm
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Aah Azmay wat een heerlijk meisje.
Het is wel te merken dat er een hoop baby's geboren zijn, wat een rust hier ineens.
Abby doet het goed. Drinkt als een malle. Wordt bij het drinken van de fles boos omdat het zo snel op is. Aan de borst drinkt ze 5x zo langzaam en valt ze in slaap. Maar goed, door vpk van consultatiebureau gewogen en ze was al 500 gram aangekomen t.o.v. laatste dag van de kraamweek. Goed vette melk denk ik
.
Al wel keertje bij de huisarts geweest ook. Op de laatste dag vd kraamweek viel het op dat Abby een hard bultje bij haar ribben heeft. Kraamverzorgster noemde het een middenrifbreuk. Ik gaan Googlen en toen gingen de alarmbellen af, want dat is echt foute boel. Maar verkeerde term en consultatiebureau zou het wel in de gaten houden. Kon geen kwaad verder.
Maar de vpk van consultatiebureau had geen idee, dus dan maar naar de huisarts. Schijnt gewoon botje te zijn wat daar hoort, die alleen bij de ene wat meer gekanteld is dan bij de ander.. Maar goed, in ieder geval gerustgesteld.
Flowery schreef:Dante is vandaag 4 weekjes oud en de tijd vliegt zo snel voorbij! Ben echt helemaal verliefd op mijn ventje![]()
![]()
Hij doet het onwijs goed, krijgt iets te veel voeding voor het mooie maar anders zitten we met een krijsende baby dus mogen gewoon aan zijn honger toegeven.
Ik bedoel, hoe kan je nou niet gek zijn op zo’n knap koppie![]()
(foto even in spoiler ivm privacy)
Spoiler:
[ [url=m/NHOZHp.jpg]Afbeelding[/url] ]
linda2008 schreef:Dan ga ik dit topic ook verlaten.. zonde dat het zo is stilgevallen. Wat dat betreft had Gnome gelijk en was het beter geweest om te wachten met de app groep tot iedereen was bevallen…
Nouja veel geluk allemaal met de kleintjes en voor de paar die nog moeten bevallen heel veel succes.
Ballard_L schreef:Ah gefeliciteerd Nicje! Een klein meisje dus, maar fijn dat het goed gaatveel plezier met de newborn shoot!
Leuk om te lezen hoe het met de baby’s gaat
Hier nog steeds aan het wachten op de baby. Woensdag uitgerekend, maar heb nog niet het idee dat het dan komt. Dus we wachten rustig af
[***] schreef:Gefeliciteerd Nicje!
Heeft iemand hier trouwens al iets qua sparen of beleggen voor hun kleine? Ik twijfel over wat voor product en hoe te regelen. Ik ben benieuwd of anderen gelijk op het naam van hun kindje een bedrag opbouwen, of dat ze het willen schenken wanneer hun kindje volwassen is (en je misschien ook zeker weet dat ze er geen domme dingen mee doen).
[***] schreef:Gefeliciteerd Nicje!
Heeft iemand hier trouwens al iets qua sparen of beleggen voor hun kleine? Ik twijfel over wat voor product en hoe te regelen. Ik ben benieuwd of anderen gelijk op het naam van hun kindje een bedrag opbouwen, of dat ze het willen schenken wanneer hun kindje volwassen is (en je misschien ook zeker weet dat ze er geen domme dingen mee doen).
[***] schreef:Daar dacht ik ook aan, maar ik vroeg me af of ik bij voorbaat al een loedermoeder zou zijn als er tegen die tijd bijvoorbeeld 25k op zou staan en hij te horen krijgt dat hij het wel nuttig moet inzetten.
[***] schreef:Daar dacht ik ook aan, maar ik vroeg me af of ik bij voorbaat al een loedermoeder zou zijn als er tegen die tijd bijvoorbeeld 25k op zou staan en hij te horen krijgt dat hij het wel nuttig moet inzetten.
Charlotte446 schreef:Jammer dat je uit het topic stapt linda, maar ik begrijp je wel (ook nog niet bevallen).
Jij ook heel veel succes met de bevalling! En daarna lekker genieten![]()
Lijkt me lastig Gnome met die voedingen. Hopelijk vinden jullie snel weer een lekker ritme.
Boris is ook iets groter toch? Kan het daar mee te maken hebben? Dat je iets afwijkt van de standaard/cb, etc?
Leuk ventje is Boris![]()
Wauw Jitske, nu al af en toe 5/6 uur slapen, dat klinkt goed
Leuk dat je zo geniet van het opgroeien.
Gefeliciteerd Nicje!
Spannend BallardIs er nog steeds niks veranderd?
Wij willen ook gaan sparen voor de kleine, alleen willen wel zelf ook bij het geld kunnen. Idd door redenen die anderen al hebben genoemd. Haha Gnome, lekker naar Hawaii![]()
Gefeliciteerd met Jari![]()
Dat laatste stukje klinkt heel pittig. Hopelijk herstel je snel van de bevalling!
Hopelijk krijg je snel een beetje slaap Marlis![]()
Ballard, ik denk dat het er misschien ook een beetje vanaf hangt wat jullie financiële situatie is.
Als je over een x aantal jaar heel makkelijk een groot bedrag kan uitgeven zou ik apart sparen ook niet nodig vinden.
Hier ben ik het helemaal zat, mijn torso doet zo'n zeer. Net alsof er niet voldoende ruimte is en hij beweegt/schopt steeds op dezelfde plek(ken). En dan moeten we nog 5 weken![]()
. Ik hoop dat we maandag een datum krijgen, dan heb ik iets om naartoe te (over)leven
Wel lekker bezig geweest in huis de afgelopen dagen/week
De logeerkamer is bijna klaar en omdat ik de verf toch in mijn handen had ook de kleine beschadigingen boven lekker bijgewerkt.