Die van mij zat ook niet mee nl. Ik wilde 5km maar uiteindelijk 3.2km gedaan want het lukte echt niet lekker. (bij thuiskomst bleek ik wel een topsnelheid gemaakt te hebben dus dat kan het ook deels verklaren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin_deB schreef:@Namiro, misschien was het gisteren geen hardloopdag?
Die van mij zat ook niet mee nl. Ik wilde 5km maar uiteindelijk 3.2km gedaan want het lukte echt niet lekker. (bij thuiskomst bleek ik wel een topsnelheid gemaakt te hebben dus dat kan het ook deels verklaren)
IMAY1990 schreef:Ik ben dinsdag begonnen met de benchmark run voor een Garmin 10k plan van Jeff. Nu meen ik me te herinneren dat iemand hier dat ook gevolgd heeft en dat de sessies erg veel langer werden dan 10k. Nu lees ik online ook iets over dat er per ongeluk miles zijn geprogrammeerd als parameters in plaats van km. Dus dat er ergens een 24.14km long run in zou zitten maar als je dat deelt door de verhouding miles/km je op 15 uit zou komen. 15k voor een 10k programma vind ik nog best veel maar klinkt al logischer dan 24km. Wie heeft ervaring met Garmin programma's en hebben jullie tips en insights?
Ninus schreef:Als ik het echt als moeten zou ervaren dan zocht ik een andere hobby NamiroIk moest mezelf gisteren wel een klein schopje geven, het waaide echt windkracht 5 en regen, mijn man was Sjaak Afhaak en lag met de hond op de bank, dat was wel een tegenvaller
Ik heb mijn rondje wel ingekort naar 13km, maar ik heb verrassend lekker gelopen en bijna ook helemaal bij daglicht, zo fijn.
Hoe gaat het SV? Klaar voor het weekend? Ik kijk uit naar jullie foto's