ClaudiaHS schreef:
Dat is duidelijk, dank je
Enige wat ik moeilijk vindt is de hoeveelheid beweging, ik werk op kantoor, loop toch dagelijks rond de 8000 stappen en heb vier paarden te verzorgen / mesten enz....dus heb maar lichte beweging ingevuld?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Negerzoen schreef:Bedankt voor al jullie reacties en adviezen! Die 1700kcal in rust is inderdaad gebaseerd op een verbruik van zo'n 2060kcal. Ik sport relatief veel en de rustdagen zijn max 2x per week. Tijdens trainen en fietsen verbrand ik tussen de 600 en 1000kcal dus de relatief lage calorieen op die dagen zijn een soort compensatie. Volgende week vrijdag ga ik naar de diëtiste en wil ik vragen of we pas over 3 maanden weer kunnen afspreken. Dan kan ik kijken hoe het werkt voor mij om bijv 1600/1700kcal te eten zonder te verhogen bij sport, en dan zien hoe dat gaat. Ik wil ook vooral even de druk er af hebben. Ik ben al een week in de stress dat ik volgende week weer moet en daar is mijn lichaam heeeeel gevoelig voorik merk dat meteen in buikomvang. Voel me momenteel echt een bol.com.
Gamova schreef:Aan de foto's te zien zouden ik en mijn eetlust zich prima vermaken met jou op vakantie gaucho! Dat is uiteindelijk ook mijn doel; op vakantie wil ik kunnen genieten, wel balans vinden en ook lekker bewegen. Voor nu kom ik rustig en netjes aan voor de termijn van mijn zwangerschap, nu zo'n 5 a 6 kilo met 26 weken
MuSLi schreef:Gamova schreef:Aan de foto's te zien zouden ik en mijn eetlust zich prima vermaken met jou op vakantie gaucho! Dat is uiteindelijk ook mijn doel; op vakantie wil ik kunnen genieten, wel balans vinden en ook lekker bewegen. Voor nu kom ik rustig en netjes aan voor de termijn van mijn zwangerschap, nu zo'n 5 a 6 kilo met 26 weken
Knap Gamova. Hopelijk kun je dat vasthouden. Wat er niet aankomt, hoeft er ook niet afis dit je eerste zwangerschap?
Gamova schreef:Aan de foto's te zien zouden ik en mijn eetlust zich prima vermaken met jou op vakantie gaucho! Dat is uiteindelijk ook mijn doel; op vakantie wil ik kunnen genieten, wel balans vinden en ook lekker bewegen. Voor nu kom ik rustig en netjes aan voor de termijn van mijn zwangerschap, nu zo'n 5 a 6 kilo met 26 weken
Pallatin schreef:Gamova schreef:Aan de foto's te zien zouden ik en mijn eetlust zich prima vermaken met jou op vakantie gaucho! Dat is uiteindelijk ook mijn doel; op vakantie wil ik kunnen genieten, wel balans vinden en ook lekker bewegen. Voor nu kom ik rustig en netjes aan voor de termijn van mijn zwangerschap, nu zo'n 5 a 6 kilo met 26 weken
Gefeliciteerd met je zwangerschap Gamova! Voel je je goed? Geen misselijkheid en zo? Misschien een stomme vraag maar hoeveel komt een vrouw gemiddeld aan bij een zwangerschap? (Ik heb geen kinderen dus heb geen idee)
Sodeknetters Musli! Dat ziet er goed uit!
Esther hoe is de spierpijn vandaag?
Ik lag gister om 21.15 totaal gesloopt in bed, niet van sporten maar van ‘gewone’ werkvermoeidheid. Ik ben duidelijk over m’n grens gegaan want m’n lichaam voelde alsof ik er een halve marathon op had zitten...ook niet meer gegeten, alleen beetje joghurt...als ik geen zin in eten heb is er iets mis...![]()
Vandaag lekker vrij, dus mooi een beetje bijkomen. Nog een bosritje gemaakt, maar zowat van m’n paard gewaaid