Kruip eronder en slaap lekker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:Ik lees hier veel mensen die het behoorlijk te pakken hebben . terwijl de algemene indruk is dat het allemaal wel meevalt. Beetje snot en niks zegt mijn omgeving.
Mag ik vragen of jullie gevaccineerd (met booster ) zijn? Door mijn ziekte ben ik nog niet gevaccineerd (kan nu met Novavax) en ben doodsbang enorm ziek te worden
Tancreda4 schreef:Zonnetje81 schreef:Hoe werkt het als je na 10 dagen nog niet klachtenvrij bent? Mag ik nu wel naar de winkel?
Jep, mag gewoon. Ik heb zelf nog wel een feestje afgezegd omdat ik nog klachten heb en m'n zelftest nog een zwak positief streepje aangeeft.
Zonnetje81 schreef:Hoe werkt het als je na 10 dagen nog niet klachtenvrij bent? Mag ik nu wel naar de winkel?
EdkingEnzo schreef:Beterschap voor iedereen met veel klachten!
Ik zit nu op dag 7, sinds donderdag/vrijdag in de avond af en toe wat steken op mijn borst. Gisteravond was het een stuk erger, sinds vanmorgen ook een zere bovenrug met inademen. Dacht eerst, valt wel mee.. Maar ik heb nu toch continu druk op mijn borst
Herkent iemand dit na zoveel dagen? Had eigenlijk verwacht dat het nu wel klaar zou zijn en ik morgen weer kon werken…
Verder ook nog steeds goed verkouden en veel hoofdpijn.
EdkingEnzo schreef:Beterschap voor iedereen met veel klachten!
Ik zit nu op dag 7, sinds donderdag/vrijdag in de avond af en toe wat steken op mijn borst. Gisteravond was het een stuk erger, sinds vanmorgen ook een zere bovenrug met inademen. Dacht eerst, valt wel mee.. Maar ik heb nu toch continu druk op mijn borst
Herkent iemand dit na zoveel dagen? Had eigenlijk verwacht dat het nu wel klaar zou zijn en ik morgen weer kon werken…
Verder ook nog steeds goed verkouden en veel hoofdpijn.