[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 09:10

Nee, bij alle drie mijn tattoos heb ik dat niet. Maar over het algemeen aangenomen betekent het dat je tattoo dan te diep is gezet.
Mijn vriend zijn allereerste tattoo heeft dat ook, je kan met je ogen dicht nog voelen wat er staat. Maar die is ook door een slechte artiest gezet toen hij 15 was.
Het kan ook zijn dat je huid er op reageert omdat hij nog niet heel lang geleden gezet is? En heel soms kan het ook wel is komen door het weer. Bij hitte gaan ze wel eens een beetje opzetten, maar dat is dan tijdelijk.

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 09:24

Ik heb het soms bij hitte inderdaad

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 09:28

Die van mij staat inmiddels ook! Is maandag gezet. Vond de houding waarin ik lag vervelender dan de pijn op zich moet ik zeggen :+

Ik heb ook meteen zonnebrand voor kinderen aangeschaft, kan het maar alvast in huis hebben!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 10:19

Ik kan op één stukje van mijn tattoo voelen waar het lijntje staat. Dat stukje is ook net wat dikker dan de rest, terwijl dat niet zou moeten, is het enige wat ik een beetje zonde vind. Gelukkig stoor ik me er verder niet aan.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:11

Mijn tattoo voel ik niet, alleen het stukje waarbij hij is bijgewerkt kan je nog een beetje merken (maar ook dat is al aan het weg trekken) :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:11

marley93 schreef:
Ik kan op één stukje van mijn tattoo voelen waar het lijntje staat. Dat stukje is ook net wat dikker dan de rest, terwijl dat niet zou moeten, is het enige wat ik een beetje zonde vind. Gelukkig stoor ik me er verder niet aan.

Die op mijn schouder heeft dat ook. Die is veel te diep gezet waardoor er nu veel littekenweefsel zit en je de tattoo goed voelt. Het zetten deed ook echt afschuwelijk veel pijn, terwijl ik bij mijn andere twee helemaal geen last had. := Ik wil die op mijn schouder laten coveren, maar helaas kan dat niet door het vele littekenweefsel. :n Dus nu gaan we iets bedenken dat er omheen kan, zodat hij niet meer zo opvalt. Het design ben ik nog wel tevreden mee hoor, alleen vind ik hem gewoon niet mooi gezet (bibberige lijnen etc.) en dus erg diep waardoor hij op de huid ligt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:13

Ik was jullie kwijt :wow:
Maar ik zit bij boo ondertussen voor mijn ontwerp <3 en dan straks zetten, ik ben echt heel zenuwachtig.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:14

Ik heb dat ook met die op mijn enkel, die voel je ook helemaal. Was ook echt mega pijnlijk om te zetten, terwijl ik die op mijn ribben heel goed te doen vond. Eigenlijk precies wat Frummels zegt.
Gewoon een slechte shop.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:16

Ik voel alleen de stukjes zwart die bijgewerkt zijn, waar dus eigenlijk twee keer getatoeëerd is.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 11:27

Iejoorr schreef:
Hebben jullie ook dat je je tattoo voelt? Alsin; met je vinger eroverheen glijden en dan duidelijk de tattoo voelen?
Die op mn pols voel ik absoluut niet, die op mn enkel lijkt wel brailleschrift :')

Oei, als je tattoo goed gezet is, zou dit niet mogen. Als je je tattoo een paar maanden laten nog steeds kan voelen, betekent het dat hij te diep gezet is en er littekenweefsel zich gevormd heeft.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:00

Iejoorr schreef:
Hebben jullie ook dat je je tattoo voelt? Alsin; met je vinger eroverheen glijden en dan duidelijk de tattoo voelen?
Die op mn pols voel ik absoluut niet, die op mn enkel lijkt wel brailleschrift :')

Oh nee dat heb ik niet, denk dat hij dan echt te diep is gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:02

Ik heb er ook eentje die ik voel bij warmte en dan is hij inderdaad wat te diep gezet. Hoeft niet erg te zijn maar hij kan wel 'lelijker' worden na verloop van tijd.

Wat betreft zonbescherming ben ik heel makkelijk. Ik wacht tot hij echt volledig genezen is, tot die tijd bedek ik hem altijd, en als hij genezen is smeer ik hem gewoon in met de rest van mijn lichaam. Als ik het extra voel branden smeer ik er een extra laagje op of wat factor 50, maar doorgaans gaat het gewoon in factor 30 met de rest van m'n lichaam. Nooit echt problemen mee gehad.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:24

Bij m'n vos heb ik ook wel delen die ik duidelijk voel, vooral de harde lijnen zoals het mondje, de neus en oortjes. De eigenlijke shading voel ik niet en bij het gedeelte bij de bloemetjes heb ik ook geen harde lijnen.

Hier jeukt het nog af en toe ook :o Maar zou wel kunnen liggen aan m'n atopische huid.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:42

Die ene die bij mij te diep gezet is, jeukt ook nog regelmatig. (Heb hem 2 jaar geleden laten zetten). :n

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 12:45

Die op m'n linkerarm voel je normaal wel een klein beetje, rechts niet. Die alleen als het erg warm is, en als ik er jeuk heb (ik heb regelmatig jeuk aan m'n armen) willen ze ook nog wel eens beetje op gaan zetten.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 14:27

Iemand van hier misschien:

Afbeelding

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:04

Yasmine schreef:
Iejoorr schreef:

Oei, als je tattoo goed gezet is, zou dit niet mogen. Als je je tattoo een paar maanden laten nog steeds kan voelen, betekent het dat hij te diep gezet is en er littekenweefsel zich gevormd heeft.

Hmm ships, dat klinkt dus niet goed. Had al zoveel pech met die tattoo toen ik een allergische reactie kreeg, wellicht is die dus gekomen door te diep zetten..
En dat terwijl ik mn andere tattoo in dezelfde shop heb laten zetten, alleen bij een andere artiest -O- Volgende keer gewoon weer bij mn eerste artiest dus :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 15:40

Lau schreef:
Iemand van hier misschien:

[ [url=m/Bm4bLI.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben te oud.. stomme leeftijdsdiscriminatie _-:(

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:49

Neee he... moet zo trainen en daar zitten twee rondes van 800 meter rennen bij ... buiten... lekker zo met mijn verse tattoo. Moet ik met dit weer een vestje aan doen om hem uit de zon te houden.
Je moet er wat voor over hebben.
Hij nu aan het vervellen en jeukt, brand al goed ~~}>

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 18:09

Hij staat <3
Afbeelding

Het zijn gladiolen voor mijn paard die verkocht is.
En ik zie bet dat mijn 5 jaar oude ijzers best een touch up kunnen gebruiken :')

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 18:42

Iejoorr schreef:

Ik heb dat in het begin gehad. Erna niet meer en heb er nu ondertussen 3.
Pols en 2x enkel maar alle 3 hebben ze het gehad en pols staat nu bijna 6 jaar

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 19:31

Mooi Lau!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:04

Mooi hoor

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 07:38

Nou de mijne staat ook :)
Rechter enkel geworden, voelde het beste :D
Pijn niet gehad, heel ieninie gekriebel, maar de verdovingen in mn teen alle andere keren voelde ik meer dan dit :+

Afbeelding

Vreselijk gelachen met haar. En heel tevreden. Gisterenavond gezet.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 07:58

x_Jeanine_x schreef:
Nou de mijne staat ook :)
Rechter enkel geworden, voelde het beste :D
Pijn niet gehad, heel ieninie gekriebel, maar de verdovingen in mn teen alle andere keren voelde ik meer dan dit :+

[ [url=m/U7drSp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vreselijk gelachen met haar. En heel tevreden. Gisterenavond gezet.

Ahh lief!