urosa schreef:Abbyblues allereerst welkom! Fijn dat je al mooi wat afgevallen bent in de eerste maand. Wat mij opvalt is dat je niet echt gezond eet en je een beetje leunt op een dieet. Meestal is dit niet duurzaam. Je kunt beter een nieuwe gezonde leefstijl aanpassen. Ik haal al mijn boodschappen bij de Lidl en eet volgens een vast goedkoop schema. Mijn daglijstjes staan hier wel in het topic. Maar er zijn hier mensen nog beter bezig dan ik, die reageren vast ook nog! Ik heb met mijn lijstjes iets gevonden wat fijn werkt omdat ik er ook niet veel tijd en geld aan kwijt wil zijn!
Ja daar heb je ook wel een beetje gelijk in.
Lunchen wordt echt uitzoeken wat werkt voor mij. Vieze kleffe boterhammen die al de hele dag in mijn tas zitten gaat hem echt niet worden.
Ik kan op het werk geen verse boterhammen smeren en dagelijks in de kantine eten is mij echt te duur.
Mijn maaltijden in de weekenden zijn (op de etentjes na) allemaal redelijk gezond. Pasta met witvis, yoghurtsaus en spinazie, gebakken courgette met aardappeltjes en kipfilet, wrap met hummus, spinazie en gerookte tonijn.