Hier gaat het de afgelopen weken een beetje wisselend. Weer terug in NL is leuk en ik kan weer wat beter op mijn eten letten, maar tegelijkertijd heb ik ook veel etentjes en drankjes en eet ik heel veel dingen onder het mom 'heb ik vijf maanden niet kunnen eten'. Niet helemaal de goede mindset
Over anderhalve week krijg ik de sleutel van het huis waar ik met m'n vriend ga samenwonen en ik wil dan echt even bewaken dat we niet alleen maar ongezonde dingen gaan vreten. Wil niet aankomen in ieder geval.Oh en ook:
Water-drink reminder!!. Met dit weer is het super belangrijk om heel veel water te drinken en het is het perfecte moment om dat jezelf sowieso aan te leren. Minimaal twee liter dames, kom op
schitterende foto, veel plezier nog!
Vind met warmer weer de pasta's lekkerder, pizza
Geeft wel weer een boost!
en nog een kom soep of bakje rauwkost, ff kijken wat er is
. Daarnaast is het traject gewoon heel vermoeiend. Het is niet niks, van een burn-out afkomen. Ik moet mijn hele leefstijl aanpassen. Over alles wat ik doe moet ik nadenken ('is het niet te zwaar?', 'levert dit mij pijn op?', 'kan ik het later doen?', 'kan ik het voor de helft doen?', 'hoeveel energie kost het?' etc.). En dit allemaal bijhouden in schema's, zodat ik kan zien waar mijn energie heen vliegt. En ik mag niet meer alle rotklusjes heel snel achter elkaar doen zodat ik het maar gehad heb, en dan doodmoe ergens neervallen. Dus het is nogal pittig
.
Ik kan op het werk geen verse boterhammen smeren en dagelijks in de kantine eten is mij echt te duur.