Maar extra mijn hals bruinen en gezicht meer uit de zon houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar extra mijn hals bruinen en gezicht meer uit de zon houden
Gewoon het verschil tussen nek en gezicht viel me op, maar als je nek idd zoveel lichter is dan je gezicht, lastig. 

Leuke vlecht ook.
Met een hapje eruit in de onderlip omdat er een irritant fluisje bleef plakken 

melanie0906 schreef:Grr net een hele post geschreven druk ik op de verkeerde knop....
Mooie look Djilna wel apart van die kleur! Ik heb dat met faux nogal eens!
Wat heb jij toch talent Elke! Wederom een prachtige look! Oogt inderdaad alleen wel erg bruinig.
Wauw mooie collectie zo hoor Memories! Mooie vrolijke kleurtjes voor de winter zo!
Staat je goed die look zo ElineS! En wat leuk die vlecht!
Ik ben ook weer wat aan het experimenteren gegaan met mijn ongeveer nieuwe morphe Plum palette aangezien ik toch ziek thuis zit! Mooie kleuren en goed gepigmenteerd ook! Mijn huid is alleen echt wel een drama. Heb 3 weken aan de zware pijnmedicatie gezeten en ben nu langzaam aan het afbouwen. Alleen heeft mijn huid er niet zo goed op gereageerd...
[ [url=m/YlBRff.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X0TdGt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tHawsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En private labeling, slechte service etc. zijn ze ook niet de enige in. Houdt mij iig niet tegen om er spul van te kopen.
als ik iets mooi vind dan vind ik het mooi en als ik een merk fijn vind werken enz dan koop ik het. Kijk ook totaal niet naar cruelty free of dat soort dingen. Jeffree Star vind ik ook echt een heks en vreselijk om naar te kijken maar bij elke release sta ik vooraan in de virtuele wachtrij
Hehehe.