Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KellyAV schreef:Goed bezig Cadilac!
Ik wil ook meer gaan sporten, ik ben mezelf aan het overtuigen om naar de sportschool te gaan vanavondAlleen wil het nog niet erg.. Ik weet ook niet wat me nou tegenhoudt, heel stom. Ik denk dat ik heel erg in m'n hoofd heb dat er bij die sportschool alleen maar spierbundels rondlopen en slanke mensen.. Kom ik aan. Terwijl dat bij de sportschool waar ik eerst ging sporten helemaal niet zo was. Dus ik moet het even van me af zetten, vind het gewoon spannend haha
Patt schreef:Veel bewegen scheelt echt enorm!
Bij mij heeft het vele wandelen, fietsen, traplopen en touwtje springen echt enorm geholpen. En echt geen mega afstanden of tijden hoor gewoon wandelen met hond elke keer kilometertje extra dus per dag minimaal tussen de 3-5 km, boodschapjes op de fiets en weer met een ommetje naar huis mooi paar kilometertjes extra, traplopen per 5 minuten per dag beginnen (spierpijn anders) en touwtje springen ook per 5 minuten. Dit alles zijn kleine momenten kan altijd tussendoor en scheelt echt.
Hier weegschaal best lief ondanks het uit eten en bbq-en ach wel wat erbij maar blijft binnen de 0,4 kg erbij en wat later dan anders gewogen vanmorgen maar valt me nog mee.
Ik ben ook altijd standaard wat zwaarder met warm weer, denk toch dat je dan wat meer vocht vasthoud.
LilChar schreef:Kom op! Er is niemand in de sportschool die daar naar kijkt of op let. De spierbundels etc zijn waarschijnlijk toch alleen maar op zichzelf gefocust moet je maar denken.
Je gaat juist naar de sportschool om af te vallen, dus het feit dat je daar bent daar zal iedereen al respect voor hebben, ALS ze er al wat van denken.