[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 05:54

Ben je niet naar de mac pro store geweest? Dat is zonde.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 08:58

Ah wat balen zeg! Idd waarom niet de pro store?

Aahhhh eindelijk lekker weer wanneer ik vrij ben! Op naar de loonse en drunense duinen! :D
Afbeelding

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:13

After years of making excuses for, and rationalizing Jeffree's inappropriate behavior (including, promoting drug use, racism, and bullying) I can no longer hold my tongue after recent events. I know that over the years, many of you were introduced to Jeffree through me, and regardless if you chose to continue to follow him or not, I just would like to disassociate myself from him and his brand from this point on. I plan on posting a video explanation as to why I felt compelled to make such a statement. But for the time being, I simply want to apologize to anybody and everybody who has ever had to deal with any of his negativity. And yes, with a heavy heart, I will be pulling the shade "Jeffree" from my collection. Sending extra love to everyone out there. ❤️

Kat von D haar reactie op JS

Kan haar geen ongelijk geven eigenlijk

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:15

Tis de afgelopen tijd idd wel raak met mensen die hem beu zijn....
Maar met zoveel verschillende mensen die zich distantieren vrees ik dat hij die oliebol aan zichzelf te danken heeft

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:24

Twilight schreef:
Ben je niet naar de mac pro store geweest? Dat is zonde.

Ben ik niet geweest inderdaad. Toen ik hem eindelijk had gevonden waren de meeste winkels alweer dicht.
:P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 09:49

Had t ook gelezen idd :j
Het is ook gewoon een banketstaaf denk ik

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 10:10

Furrow schreef:
After years of making excuses for, and rationalizing Jeffree's inappropriate behavior (including, promoting drug use, racism, and bullying) I can no longer hold my tongue after recent events. I know that over the years, many of you were introduced to Jeffree through me, and regardless if you chose to continue to follow him or not, I just would like to disassociate myself from him and his brand from this point on. I plan on posting a video explanation as to why I felt compelled to make such a statement. But for the time being, I simply want to apologize to anybody and everybody who has ever had to deal with any of his negativity. And yes, with a heavy heart, I will be pulling the shade "Jeffree" from my collection. Sending extra love to everyone out there. ❤️

Kat von D haar reactie op JS

Kan haar geen ongelijk geven eigenlijk

Ik ook niet... hij was van de week weer bezig.. heb hem van snapchat afgehaald... ook volg ik hem niet meer op Instagram.. hij maakt het echt steeds bonter.

Jeffree zal hierover wel weer een rel beginnen, wedden...

edit, is ie al begonnen uiteraard... lijkt net of het hem niets doet op twitter maar hij heeft al een hele boel berichten gewist.. die mensen gewoon gescreenshot hebben uiteraard...

Geniet ervan Suus!!! Ik ga morgen lekker!

Vandaag alleen hele lichte mascara en highlighter, lekker haar in een knot, ik vind het prima zo :D

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 12:49

Hoe kan je trouwens zien of de Jeffree star liquid nep zijn?. Vriendin van mij gaat na iemand toen om ze op te halen. Maar heb geen idee waar je op moet letten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:03

Afbeelding

één van de tweetrants die weer verwijderd is, ik ben echt genezen om iets van hem te kopen geen zin om zijn 65 chanel te sponsoren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:23

Ik moet ook zeggen dat ik ondanks dat ik zijn producten echt gaaf vind, hij de laatste dagen dit best wel verziekt heeft := ik denk niet dat ik nog wat bij hem bestel

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:24

Wat is er nou precies aan de hand met Jeffree Star?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:34

Eens, ik vind bv. androgyny echt een prachtige kleur, maar ik vertik het om zijn spullen te kopen. Nope...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:50

Vind het ook geen prettig persoon, zal er dus ook niks van kopen.

Mijn pakketje was vanmiddag binnen.
Alles is naar wens behalve de eyeliner.
Zowel solstice als mary lou manizer worden favoriet denk ik

Links naar rechts:
Hot makeup
essence metal glam
Mary Lou Manizer
Sleek Subsolar
Sleek Equinox
Sleek Hemisphere
Sleek Ecleptic
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Avelienvd op 19-07-16 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:50

Ik vraag me ook af wat er nu precies allemaal aan de hand is?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:54

geen idee wat er met jeffree is. Zal me echt niet schelen. Zijn makeup is goed en mooi en daar gaat het voor mij om. God mag weten wat voor verhalen er achter andere merken zitten maar je nooit zal horen.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 15:58

Drunksheep schreef:
Ik vraag me ook af wat er nu precies allemaal aan de hand is?

Jeffree heeft een 'Beautykiller' tattoo, ontworpen/gezet door Kat Von D. Schijnbaar zou het font op Jeffree's nieuwe Beautykiller palette identiek zijn aan het font van de tattoo. Nu zou Kat Von D geld willen omdat haar ontwerp is gebruikt voor het palette. Jeffree weigert dit te betalen en toen heeft Kat Von D haar instagram bericht geplaatst en sindsdien is het aan. :')

Dit zijn de geruchten die ik overal teruglees maar ik weet niet precies wat er van waar is!:o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 16:01

En als je de video van Stephanie Nicole (review over JS) kijkt komt er ook een aardige hoop schijt aan het licht. :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 17:04

Je zou toch denken dat als zoveel mensen een probleem met je hebben het misschien niet aan hen ligt :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 17:10

Fenrir schreef:
Je zou toch denken dat als zoveel mensen een probleem met je hebben het misschien niet aan hen ligt :')

Dit soort dingen zijn ook de redenen waarom ik niks van zowel hem als Doe Deere(Limecrime) koop. Ik vind sommige items van Limecrime prachtig maar ik ben hetniet eens met de praktijken die door Deere zijn uitgevoerd. Gelukkig spreken Jeffree's items mij sowieso niet echt aan. Maar ik vind wel dat iedereen vrij is om te kiezen waar hij/zij zijn of haar geld aan besteedt. :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:20

ze proberen Nikki er ook bij te betrekken en Kat von D heeft een video op youtube online erover gezet :) dit word langzaam nog groter dan elk voor gaand schandaal.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:25

Twilight schreef:
ze proberen Nikki er ook bij te betrekken en Kat von D heeft een video op youtube online erover gezet :) dit word langzaam nog groter dan elk voor gaand schandaal.

Nikki gaat zich er sowieso uit houden, ik denk dat ze door de video's met JS ook aardig centje verdient.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:34

ja, ze had kort der mening gegeven op twitter, iets ala, beide doen dingen waar ik t nii mee ens ben etc.., en dat is alles.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:07

Ja het is 1 en al promotie bij elkaar dus als ze een kant kiest gooit ze ramen in. Alleen zie je duidelijk in de laatste video hoe ongemakkelijk nikkie is in die limo, je ziet dat het allemaal heel geforceerd en awkward is. Daaraan weet je al dat het gewoon een business deal is.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:09

Wat een gemiep in beautyland zeg. Ik heb daar niet zoveel mee eerlijk gezegd.

Om mijn goede voornemen door te zetten trouwens. Wat vinden jullie beter staan?

Oh.. zo zie je maar op twee verschillende plekken genomen wat lichtverschil doet. Aargh!

Zonder sjaal vanochtend colourpop lumiere 2 (ali)vanmorgen genomen:

Afbeelding

En na een werkdag velvetine cashmere (ali):

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 19:14

Vond de kleur van gister mooier als ik eerlijk mag zijn