Ik had deze voor mijn piercings! Doe ik erg lang mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:[ [url=m/1INefE.png]Afbeelding[/url] ]
Ik had deze voor mijn piercings! Doe ik erg lang mee
E_J schreef:Arnon schreef:Is het aan te raden om je derde oorbel te laten schieten? Ik heb de tweede gepiercet maar deed hella pijn haha.
Nee! Je 3e gaatjes kunnen al kraakbeen zijn dus dat is niet verstandig om te laten schieten. Sowieso is piercen altijd veiliger dan schieten. Even terzijde dat ik nooit schieten zou aanraden
Even doorbijten, dat prikje duurt gelukkig niet zo lang
MyChoice schreef:Oh heb ze nog niet gevonden! Heb je links?
Met een septum kan ik helaas niet thuiskomen bij m'n man haha! Hij tolereert m'n obsessie tot nu toe zeer redelijk, maar met een septum krijg ik denk echtscheidingspapieren onder m'n septum/neus
chimello schreef:Hey dames, ik overweeg volgende week woensdag een septum te laten zetten.
Ik hoor gemixte verhalen over de pijnHoe veel ga ik lijden?
Is er iets dat ik vooraf kan doen? Tips?
Heb wel al 14 jaar snakebites dus die pijn ben ik allang vergeten
XxLMMxX schreef:Hoi ik heb een Tragus piercing. Een ringetje.
Nu heb ik voor mijn werk oordoppen op maat laten maken en het ringetje eruit halen was een ramp. Zelf lukte het niet, en de piercer heeft me uiteindelijk geholpen maar zat niet echt te wachten op piercings uithalen. Het gaatje zat ook alweer aardig dicht na een uurtje.
Hij kan niet inblijven want dan bestaat de mogelijkheid dat mijn oordoppen geluid gaan lekken. Nu zoek ik dus een ringetje die heel makkelijk in en uit gaat. Zodat ik hem zelf even in en uit kan doen als ik mijn oordoppen ga dragen.
Of een piercing die ik in kan laten, maar dan moet hij een hele hele platte achterkant hebben. Steekt het te ver uit aan de binnenkant van mijn oor dan is het niet haalbaar. In mijn oor laten zitten zou wel super fijn zijn. Als iemand iets weet hoor ik het graag.
Kreeg ook het advies laat maar dicht groeien. Dat zou ik erg jammer vinden. Grote delen van mijn week loop ik zonder oordoppen en dan geniet ik er erg van dat ik de piercing heb.