Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:44

Ik wil graag zo een naked palette. Wil sowieso graag de 3, maar twijfel tussen 1 en 2. Welke vinden jullie mooier? Hou meer van warme kleuren,maar vind het moeilijk om te zeggen welke dan beter is?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:48

Dan Naked1, die is meer bronze/goud. Naked2 is meer taupe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:49

Dan zou ik inderdaad ook voor Naked 1 gaan :j
Die is warm, Naked 2 is koeler.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:49

3 is best koel inderdaad, zitten heel veel roze tinten in. Niet overdreven hoor, ik ben zelf warm en kan hem ook heel goed hebben, maar hij is wel vrij koel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 16:53

Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn witte I love chocolade palette. Merk dat de kwaliteit veel beter is dan Revolution. Die brokkelt erg en is niet zo kleurvast, maw, de kleur ziet er op de huid heel anders uit dan in het doosje. En t blend ook lastig.

Maar de I love Chocolade, geweldig wat een mooie kleuren <3

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:13

Thanks! Vond het op sommige swatches een beetje moeilijk te zien. Sowieso 1 dan! Ik vind 3 gewoon zo mooi, warm of koud ik moet hem hebben al is het maar om heen te kijken :+. Kan mijn vriendinnen ermee opmaken als het mij niet staat haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 17:29

Ik had mijn Mac lipsticks donderdag besteld, en ze komen dinsdag binnen. Waarschijnlijk in een mega doos zoals altijd bij Douglas. :')

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 02:03

Oh nog een vraagje! Heeft hier al iemand de morphe brushes geprobeerd? Heb real techniques ik ben er helemaal niet over te spreken. Ik heb denk ik kwasten gekocht die niet goed gemaakt zijn, maar wil het niet nog eens proberen.

Boozyshop heb ik ook al eens iets goeds over gelezen. Ben benieuwd!

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 03:27

Joliieeenn schreef:
Oh nog een vraagje! Heeft hier al iemand de morphe brushes geprobeerd? Heb real techniques ik ben er helemaal niet over te spreken. Ik heb denk ik kwasten gekocht die niet goed gemaakt zijn, maar wil het niet nog eens proberen.

Waar heb je de real techniques kwasten weg? Ik ben namelijk helemaal weg van mijn real techniques kwasten alleen is de foundation kwast die ik laatst bij de Bijenkorf gekocht heb denk ik ook verkeerd. De haartjes zijn bijna scherp, veel te hard en de haren laten ook los. :(

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 09:47

Joliieeenn schreef:

Kwasten van Boozyshop zijn in ieder geval zacht. Ik weet niet hoe goed ze product oppakken.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 10:03

Ik heb de set van Boozy, oogset. Ben er enorm tevreden over, zijn heel zacht, blenden goed :j

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 10:45

Ik heb set van eco tools bevalt me prima oke ik ben dan geen hele dure kwasten gewend dus kan niet vergelijken

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 11:45

Boozyshop heeft wel fijne kwasten :j

Storm wenst jullie ook een happy new year :D
Afbeelding
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 11:58

Ik ben ook niet weg van Real techniques.. vooral de stippling brush niet, ik hou het bij de beautyblender :)! Verder is mijn blush kwast redelijk hard, alleen een kleinere kwast voor de highlighter vind ik fijn

Mooi suus, ziet er lekker zacht uit :)!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:28

Ah wat een schatje! Hoe oud is die nu? :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 12:29

Ik zweer vanaf nu bij de kwasten van Zoeva. Vind mijn Mac 217 zelfs prikken vergeleken met de Zoeva 228 :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:26

Bijna 5 maanden, time flies

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:46

Ah wat een dotje suus..
Ik heb eigenlijk alleen realtechniques kwasten en wat hema kwastjes. Ik vind ze heel fijn maar kan dus niet echt vergelijken. Voor foundation zweer ik wel bij m'n beautyblender

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:58

heeft iemand ervaring met de kruidvat profesional kwasten?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:26

Die vind ik echt afschuwelijk.. Prikken en zijn kei hard

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:57

Whaa mn vent vond net een tasje met Syrup en yield to love en viva Glam mc lip glossy. Precies de lipsticks die ik kwijt was!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:04

O das fijn!

Nieuwe Dior foundation vanaf 17 januari te koop, ziet er mooi uit! Zie misslipgloss.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:19

Ik heb ze toen op makeupspot.nl gekocht. Maar echt een ramp.. Had ze 3x gebruikt kwamen uit 3 kwasten gewoon alle haren eruit :( .. Dus voor mij geen real techniques meer, de spons wil ik wel een kans geven maar de kwasten echt niet meer.

Thanks voor de opties! Zoeva heb ik idd ook al vaak voor gekeken. Hebben jullie nog bepaalde sets die goed zijn van zoeva? Ik koop graag sets en zij hebben er zoveel dat ik niet weet welke :+

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:51

Ik heb zelf de rose golden set, met oog en gezichtskwasten. Het is denk ik net waar je op zoek bent :) de sets hebben ook allemaal verschillende kwasten volgens mij. Misschien een ideetje om op te schrijven welke kwasten je nodig hebt/het meest gebruikt; en daar dan de juiste set bij te zoeken?
Ik vind mijn zoeva kwasten ook vele malen beter dan die van RT. Van RT gebruik ik maar drie kwasten regelmatig, voor blush de blush kwast en de multifunctionele kwast. Daarnaast is er een dikke oogschaduwkwast die ik heel fijn vind voor concealer.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:12

Joliieeenn schreef:
Ik heb ze toen op makeupspot.nl gekocht. Maar echt een ramp.. Had ze 3x gebruikt kwamen uit 3 kwasten gewoon alle haren eruit :( .. Dus voor mij geen real techniques meer, de spons wil ik wel een kans geven maar de kwasten echt niet meer.

Thanks voor de opties! Zoeva heb ik idd ook al vaak voor gekeken. Hebben jullie nog bepaalde sets die goed zijn van zoeva? Ik koop graag sets en zij hebben er zoveel dat ik niet weet welke :+

Ik he kwasten uit hun Classic reeks. Denk dat je daar sowieso niet mis mee kan gaan. :)