Hier net kort stukje (1,3) met de hondjes aan de heupgordel. Pedaalemmer zak om hand, plakband eroverheen, jas aan maar helaas toch wat nat geregend. Dus hopen op droog weer.
Maar hopen dat het snel droog wordt inderdaad, maar je bent in ieder geval even buiten geweest.
pien_2010
Geplaatst: 28-01-21 12:07
Wat een leuke foto's Mandy en Silby. Heel gezellig.
HIer blijft het maar waaien en miezeren en dan vind ik het leven met al die covid beperkingen wel pittig worden. Dus regenjas aangedaan en ik had een hele grote route uitgezocht over de weg. Alleen was de wind gedraaid en liep ik dus op kop met de wind en smos dus onderweg een andere kortere route gezocht en gevonden en toen was het met precies het zelfde weer toch nog heel aangenaam, zo met de wind in de rug (en de smos regen) en toen het begon te kletteren liep ik in het bosje lekker beschut. Dus weliswaar korter gewandeld maar wel met heel erg veel plezier. In werkelijkheid was het vele male grauwer en natter. HIer lijkt het nog ergens op
Mooie foto's Lizard en Mando. Tja hier ook is het zo vreselijk drassig overal. Mando voor welke schoenen ben je gegaan als merk. Ik vind ze cool eruit zien en ze lijken me heel erg fijn.
Mando
Geplaatst: 28-01-21 17:07
Ze zitten prima. Ik was bang dat ze te ruim zouden zijn maar niets is waar. Ik hang altijd tussen 38 en 39 in.
Ik heb mijn km’s binnen gedaan. Ik werk in een groot ziekenhuis en ben flink aan het lopen geweest. Vanaf maandag heb ik een ander kantoor, dus ik ging mijn spulletjes verhuizen. Kon drie keer heen en weer, tussendoor nog overleggen op andere plekken. Maar 1 keer met de lift geweest, want bureaustoelen kunnen niet traplopen.
Ik grapte nog dat ik ‘m wel gewoon een zetje kon geven, hij moest 2 verdiepingen naar beneden. Maar hij zit zo fijn en we hebben geen contract meer met deze leverancier, dus toch maar niet.