Balen Bzoem! Gelukkig probeert mijn mams ook echt wel rekening te houden met mijn nieuwe eet- en sportpatroon. Dat stimuleert ook echt wel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mag ik meelezen?
Bij jullie ook?
? Ik baal wel, heb alles al geinstalleerd, sportoutfit aan.. op en top gemotiveerd terwijl ik amper kan lopen van de spierpijn doet die rot youtube het niet!
Dus net mn 2e dagje shredden gedaan.. Hoewel ik amper de trap op kon lopen en dacht dat ik echt kapot zou gaan, ging het me vandaag toch een stuk beter af! Jaime_ schreef:Het is ook wel n beetje n manwijf hoor :-P
Ik heb spierpijnnnnnnnn!!

Sall schreef:Ik snap zelf nooit zo, dat het überhaupt 'nieuws' is of iemand op een vrouw of een man valt...

Mag het me verbazen of opvallen of eh?
Als je nooit meer wat lekkers 'mag' wordt de drang er naar alleen maar groter, je kan beter af en toe toestaan dan alles maar verbieden, dat houd je toch niet onbeperkt vol!
Totdat mijn vriend mij 'mietje' noemde. Toen heb ik het hele stuk terug gelopen wat we nog moesten. Ik ben dan te koppig om me mietje te laten noemen haha! In totaal zo'n 7,5 uur gelopen die dag.. Ik moet mijzelf altijd heel erg bewijzen, niet voor anderen maar vooral voor mijzelf
Hoe harder er geroepen worden dat ik iets niet kan of dat iets niet lukt, hoe sterker ik het tegendeel wil bewijzen. Daardoor kan ik goed doorzetten en geef ik niet snel op gelukkig! Maar soms heb ik mijzelf er ook behoorlijk mee, haha