Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:37

Oké duidelijk. Bedankt Phor en Britt. Dan ga ik strakjes gewoon lekker nog pannenkoeken bakken. Heb even op het pak gecheckt en het valt best wel mee hoeveel calorieën erin zitten. Ik kom uit op zo'n 361 kcal op 3 pannenkoeken. Dat kan er nog best wel bij. ;)

Balen Bzoem! Gelukkig probeert mijn mams ook echt wel rekening te houden met mijn nieuwe eet- en sportpatroon. Dat stimuleert ook echt wel!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:51

GRRRRR FRUSTRATIE!!!!!

De eerste 2 keer gingen goed, nu IEDERE keer als ik wil shredden (ik kijk steeds hetzelfde filmpje) stopt youtube ermee, na bijvoorbeeld 10 of 20 minuten. En dan zegt hij ook dat hij op zijn eind is (ipv 27 min.)

Is dat een waarschuwing van YouTube dat ik hem niet meer volledig mag kijken ofzo? Ik moet nu iedere keer vernieuwen en dat is bloedirritant!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:52

:wave: Mag ik meelezen?
Die voor en na foto een stukje terug, echt super!!

Net precies level 1 dag 1 en yoga level 1 gedaan, vond het wel leuk om te doen! Bij de yoga merkte ik dat er soms verschil zat tussen mijn linker en rechter kant, het shredden ging me wel makkelijk af.

Hoop dat ik door mee te lezen gemotiveerd blijf, maar het begin is er in ieder geval!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:54

Help!!!! Ik wil shredden en youtube geeft een Error 502 :\ Bij jullie ook?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:55

Britt, Youtube is nu is zijn geheel stom aan het doen, dus het niet om jou te pesten :(:)
Blijf proberen! Na een tijdje laadt het wel.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:56

Http/1.1 Service Unavailable :'(

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:57

500 Internal Server Error

Sorry, something went wrong.

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:

Highly trained monkeys?! What the f*ck :') ? Ik baal wel, heb alles al geinstalleerd, sportoutfit aan.. op en top gemotiveerd terwijl ik amper kan lopen van de spierpijn doet die rot youtube het niet!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:58

Ik wil ook graag de yoga erbij doen, maar ben nu al bekaf na het shredden, dus eerst even hieraan wennen. Wanneer dit makkelijkergaat dan wil ook yoga erbij doen!

Vandaag ook dag 3 gedaan en ging me redelijk af, wel kapot maar minder spierpijn.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:59

Ah balen zeg, dames! Ik heb de filmpjes gedownload via iLivid. Ideaal, want zo ben ik niet afhankelijk van het internet. Vanavond heb ik zelfs level 2 nog gedownload, dus die wil ik eventueel ook wel even mailen, als het bestand niet te groot is.
Liefhebbers moeten anders maar even pb'en.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:15

hier doen de filmpjes het nog wel gewoon

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:19

en zijn gewichtjes van 0,5 kg goed voor te shredden? en een matje heb je toch niet perse nodig? je kan toch ook gewoon op schone vloerbedekking? dat matje gebruik je verder toch nergens voor, en anders ligt het toch alleen maar in de weg,of niet?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:25

ik heb gewoon flesjes water.
matje gebruik ik ook niet maar handdoek of kleed

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:26

Ik heb gelukkig de hele shred uitgeschreven, ik kijk nooit naar de filmpjes tijdens het shredden.

Wat de gewichtjes betreft, Veronique, je kunt het beste even kijken wat je het beste vindt aanvoelen. Een matje gebruik ikzelf niet, ik heb een kleed op de vloer en dat werkt prima.

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:29

ik denk dat ik ook gewoon een handdoek ofzo pak, ik vindt het een beetje onzin om een matje te kopen, dat ding ligt toch alleen maar op de grond te liggen, dat kan een handdoek/kleed ook

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:31

Dat vond ik moeilijk aan de yoga.... Concentreren op de oefening en ondertussen even snel kijken wat je moet doen.. :')

Heb het idee dat ik nog wel een half uurtje kan, ben benieuwd of ik morgen toch spierpijn heb!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:34

Uiteindelijk deed hij het gelukkig wel :) Dus net mn 2e dagje shredden gedaan.. Hoewel ik amper de trap op kon lopen en dacht dat ik echt kapot zou gaan, ging het me vandaag toch een stuk beter af!

Ik wordt echt gemotiveerd van al die cm's die ik hier voorbij zie komen, toppers!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:37

Jaime_ schreef:
Het is ook wel n beetje n manwijf hoor :-P

Ik heb spierpijnnnnnnnn!!

Ik zei al tegen mijn moeder; Jaaaaaaa zo kan ik ook wel zo bad ass zijn! -O-

Haha

Sall schreef:
Ik snap zelf nooit zo, dat het überhaupt 'nieuws' is of iemand op een vrouw of een man valt...

Nee joh?! Ik zat hier heeeelemaal in schock. :roll:

Hallo :? Mag het me verbazen of opvallen of eh?

Ik zag iemand met heeeele gave resultaten! Ben alleen naam vergeten hiih, maar die ging hierna verder met ripped.
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 08-02-13 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:52

M'n moeder heeft appeltaart voor bij de koffie gekocht. Ik kan het niet weerstaan :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:56

Gewoon lekker van genieten Marit! Je bent toch zeker niet van plan om nooit meer appeltaart te eten? ;)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:58

Tuurlijk lekker van genieten! Zolang je maar gewoon gezond eet, 3 maaltijden per dag met gezonde tussendoortjes en regelmatige beweging dan is af en toe wat lekkers eten geen probleem.
Is natuurlijk niet de bedoeling om dan een zak chips en een reep chocola weg te werken als je wil afvallen maar een keer een stuk appeltaart een keertje mag best! Je moet jezelf ook blijven belonen he :) Als je nooit meer wat lekkers 'mag' wordt de drang er naar alleen maar groter, je kan beter af en toe toestaan dan alles maar verbieden, dat houd je toch niet onbeperkt vol!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:05

appeltaart is toch gezond.. nee grapje
tuurlijk mag je daar wel een stukje van. als het maar niet elke dag is.

hier na dag 12 eindelijk weer wat spierpijn in me benen.
maar het pad naar de paarden is ook giga blub dus misschien wel een combi van

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:09

Mijn kuiten zijn echt keihard, voel ook mn kuiten heel goed met het traplopen, hoop dat er ook wat vetjes van mn kuiten afgaan, maar er moet niet teveel spieren op komen want ik hoop juist mn rijlaarzen weer aan te kunnen :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:12

Marit schreef:
M'n moeder heeft appeltaart voor bij de koffie gekocht. Ik kan het niet weerstaan :(

Ah joh appel is gezond! :D

Hihi, gewoon een normaal stukje, zonder slagroom dat is toch prima?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:14

Nou, de opbrengst van vanavond: 1 pannenkoek in de maag en de rest in de koelkast -O-

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:14

Mijn vriend had een briefje op mn laptop gelegd: Sportze vanavond lieverd! Tot straks xx
Dat is wel motiverend, ik ben heel koppig en ik vertik het om een dag over te slaan.

Weet nog een keer dat wij waren wandelen op de utrechtse heuvelrug, samen met mijn ouders en we waren verdwaald, zaten letterlijk een paar dorpen!! verderop.. ik was echt doodop en kon niet meer. Mijn ouders waren aan het overleggen of ze een taxi zouden bellen en ik vond dat wel een goed idee :+ Totdat mijn vriend mij 'mietje' noemde. Toen heb ik het hele stuk terug gelopen wat we nog moesten. Ik ben dan te koppig om me mietje te laten noemen haha! In totaal zo'n 7,5 uur gelopen die dag.. Ik moet mijzelf altijd heel erg bewijzen, niet voor anderen maar vooral voor mijzelf :+ Hoe harder er geroepen worden dat ik iets niet kan of dat iets niet lukt, hoe sterker ik het tegendeel wil bewijzen. Daardoor kan ik goed doorzetten en geef ik niet snel op gelukkig! Maar soms heb ik mijzelf er ook behoorlijk mee, haha