Succes bij dokkie, hoop dat ie iets kan vinden. Ben helaas expert op gebied van knie- en enkelblessures..
Inderdaad, Negerzoen, beter gelijk blijven dan aankomen! Hopelijk gaan de kilo's die je er af wil er snel af.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Dan kun je mij op de kop spugen, 1m58 (en een halve centimer) ben ik.
Succes bij dokkie, hoop dat ie iets kan vinden. Ben helaas expert op gebied van knie- en enkelblessures..
Inderdaad, Negerzoen, beter gelijk blijven dan aankomen! Hopelijk gaan de kilo's die je er af wil er snel af.
Roosch schreef:Ik zie nu pas dat jij die ene leuk combinatie vormt met je Haflinger, ben jullie vaker tegengekomen, vind jullie zo'n leuk stel!
Blessures zijn niet handig als je af wil vallen, hoop dat het meevalt..
Ik heb m'n knieschijf meerdere malen 'uit de kom' gehad, nog een derde keer en ik ben de Sjaak met een operatie. Ben tijdens deze blessure (jaar 2010 geloof ik) minimaal 5 kilo aangekomen door al het lekkers en de weinige beweging, en na mijn operatie in 2011 nog eens een kilo of 10.
Roosch schreef:Oh help, ik doe een moord voor boerenkool.
Verontrustend trouwens, hoeveel jonge meiden af willen vallen terwijl dat gewoon niet nodig is. Ik lees verhalen van meiden die 20 kilo lichter zijn dan het cijfer achter de komma van hun lengte. Is gewoon niet gezond.