Succes bij dokkie, hoop dat ie iets kan vinden. Ben helaas expert op gebied van knie- en enkelblessures..
Inderdaad, Negerzoen, beter gelijk blijven dan aankomen! Hopelijk gaan de kilo's die je er af wil er snel af.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is met lopen toch wel fijn, heb ook een lange vriend en omdat ik ook redelijk grote passen maak kan ik 'm tenminste een beetje bijhouden
Roosch schreef:Dan kun je mij op de kop spugen, 1m58 (en een halve centimer) ben ik.
Succes bij dokkie, hoop dat ie iets kan vinden. Ben helaas expert op gebied van knie- en enkelblessures..
Inderdaad, Negerzoen, beter gelijk blijven dan aankomen! Hopelijk gaan de kilo's die je er af wil er snel af.

Buikspieren trillen behoorlijk, dus ze hebben wel gewerkt
Voor de rest is het helaas weer rust. Zelfs wandelen is weer een pijnlijke aangelegenheid met mijn schouder en mijn paard poetsen is op dit moment ook geen optie. Ik baaaaal!
Zit deze week ook terug in de ziektewet.
Roosch schreef:Ik zie nu pas dat jij die ene leuk combinatie vormt met je Haflinger, ben jullie vaker tegengekomen, vind jullie zo'n leuk stel!
Blessures zijn niet handig als je af wil vallen, hoop dat het meevalt..
Ik heb m'n knieschijf meerdere malen 'uit de kom' gehad, nog een derde keer en ik ben de Sjaak met een operatie. Ben tijdens deze blessure (jaar 2010 geloof ik) minimaal 5 kilo aangekomen door al het lekkers en de weinige beweging, en na mijn operatie in 2011 nog eens een kilo of 10.

Haha maarja ik ben dan ook vegetarisch, dan blijft er enkel groenten over
Ben trouwens wel over gestapt op volkorenpasta en zilvervlies rijst.
gelukkig gaat het nu juist erg goed! Veel bovenbeenspiertraining doen. 
!
Daarom kreeg ik van mijn moeder een bord waar op staat "als je het stampt wordt het heus niet lekkerder hoor!" Alsof ze een soort reminder nodig heft als ze het eten opschept haha.
Ooit kom ik er wel
Roosch schreef:Oh help, ik doe een moord voor boerenkool.
Verontrustend trouwens, hoeveel jonge meiden af willen vallen terwijl dat gewoon niet nodig is. Ik lees verhalen van meiden die 20 kilo lichter zijn dan het cijfer achter de komma van hun lengte. Is gewoon niet gezond.