Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:23

Eight schreef:
Doen jullie blushes wel eens mengen met elkaar?

Doe ik wel eens idd. Sowieso gebruik ik iedere dag bronzer om wat kleur in mijn gezicht te brengen. En dan over de bronzer doe ik blush. Heel soms gebruik ik eens een andere blush die ik nooit gebruik omdat de die wat ligt te verstoffen.. en soms heb ik dan een kleur die ik dan toch niet zo mooi vind of te koel is en dan doe ik daar nog een andere kleur over om ze zo te mengen. Maar vind dat eigenlijk wat te veel gedoe haha.

Vind die Saucebox palette zo gaaf:
http://www.nikkietutorials.com/site/201 ... w-palette/
Echt jammer dat mijn ogen zo gevoelig zijn, anders had ik het wel geweten haha

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:25

Jaaaa die Saucebox paletten <3 Wou al gaan zoeken naar waar die krengen te krijgen zijn maar ben bang dat het moeilijk is en dat ze duur zijn :') Ga ik weer teleurgesteld zijn... Wou ook het MAC Pedro nogwat palette kopen, zooooo mooi.. Maar €42 euro voor 4 kleuren brengt me aan het twijfelen

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:46

Was die van MAC niet al uitverkocht? Dacht op site wel, want ik had vorige week gekeken en toen was die er niet meer :(

Die Sauceboxen zien er ook prachtig uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:47

Ik geloof dat hij in de Bijenkorf nog te krijgen was, zoiets kreeg ik iig mee. Misschien moet ik er maar van af zien _O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:48

http://sauceboxcosmetics.com/products/etude hier kun je hem kopen, 50 dollar.. Ik heb 1 MAC oogschaduw palette en daar ben er ik erg blij mee. Ook al gebruik ik hem eigenlijk nooit.. Maar als ik oogschaduw ga gebruiken wil ik ook iets goeds gebruiken wat fijn werkt. Dan pak ik eigenlijk altijd dat palette haha. Maar die van Saucebox.. wauw.. grote oogschaduws ook. Als ik ooit wat geld over houd :') voorlopig niet.. en eerst staande Hourglass blush en Nars Sheer glow foundation in Siberia op mijn wishlist.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:48

Ja ik moet het helaas met de site doen, kom niet bij een fysieke winkel in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:55

Ik draag echt dagelijks oogschaduw maar grijp 1000 keer liever naar m'n Naked 3 dan naar mijn Sleek paletten. Merk dat ze gewoon liggen te verstoffen nu ik een wat duurder en beter palet heb aangeschaft. Gebruik liever gewoon duurdere producten over het algemeen, een goede drugstore foundation vinden is nog een hele opgave maar met wat duurdere merken sla ik de plank toch over het algemeen wat sneller op de goede plek als het ware.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:58

Herken het Emma, heb een aantal Sleek paletten die ik nooit gebruik. Maar mijn Naked, Naked 2, Too Faced Naked en MAC losse refills gebruik allemaal zeker wel wekelijks. Vind die veel fijner, in gebruik en kleurkeuzes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:02

Ja ik hoef maar één keer mijn Naked palet open te slaan en ik kan daar 10 verschillende draagbare looks mee maken. Met m'n Sleek paletten heb ik dat toch niet zo, voornamelijk omdat sommige kleuren gewoon niet zo draagbaar zijn, niet lekker gepigmenteerd zijn of omdat ik ze gewoon stom vind _O- Af en toe pak ik er wel een kleurtje uit die net niet in het Naked 3 palet zit, als ik dan net even iets anders wil. Maar dat komt echt maar zeer sporadisch voor

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:03

Mijn Naked 2 gebruik ik vrij weinig eerlijk gezegd, vind t al snel te veel shimmer voor het dagelijks leven. Mn mac paletten, naked basics en stila palet gebruik ik daar in tegen wel wekelijks :j

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:04

Sleek.. heb ik ook een oogschaduw palette van. Ik gebruik dus amper oogschaduw maar met Sleek kan ik niets worden. MAC werkt fantastisch. Resultaat word ook gewoon veel mooier. Vind die Naked palettes ook ontzettend mooi :j

Ik ben ook echt van de duurdere merken. Al vind ik de concealer van Catrice nog steeds geweldig! En de Boirjois Healthy Mix Serum foundation is ook prima. Maar verder heb ik alleen maar miskopen gedaan.

Zou wel graag een drugstore foundation willen haha maar alles is te donker :p Ik heb vanmiddag een van Lancome erbij gekocht omdat mijn foundations bijna allemaal op zijn en ik nu restjes zit te gebruiken. Dus ik moet weer aan de self tan want deze is ook te donker :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 21:18

En de True match glossy? Die is erg licht. Ik zag vandaag bij de action foundation van max factor die ik eerst wel eens had voor maar 2 Euro! Toch meegenomen voor die prijs terwijl ik de laatste tijd meestal bourjois of Mac gebruik :)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:04

Ik wil graag Naked 1 of 2 bestellen.. Maar ik weet echt niet welke ik moet hebben. Ik heb een gele/gouden ondertoon, en ik dàcht koele kleuren (en dus Naked 2) te moeten hebben, maar ik weet het gewoon niet zeker. Kan iemand me hierbij helpen?

Die Saucebox hierboven ziet er ook erg mooi uit.. Of kan ik toch beter voor wat MAC kleurtjes gaan? Ik weet het niet meer.. :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:05

Eight schreef:
En de True match glossy? Die is erg licht. Ik zag vandaag bij de action foundation van max factor die ik eerst wel eens had voor maar 2 Euro! Toch meegenomen voor die prijs terwijl ik de laatste tijd meestal bourjois of Mac gebruik :)

Daar zou ik W1 van moeten hebben maar die word hier niet verkocht.. alleen met roze ondertoon of neutraal. Dat kan ik niet dragen, dan lijkt mijn hoofd roze :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:18

Wat staat je beter rood of roze lidewijke?
Echt afhankelijk of koel of warm je beter staat namelijk :)

Ik heb ook wel steeds meer van high end maar sleek vind ik ook fijn dus als iemand ze weg doet ;) pb staat open

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:36

Ooh die saucebox paletten >3
Ik pak ook veel sneller mijn smashbox palette dan de goedkopere. Die werkt gewoon fijner.

Zwarte tube met groen kruis van max factor eight?? Die is eruit en dat was mijn kleur dus dan moet ik even rennen. Alhoewel ik eigenlijk eens naar een mac wilde kijken... als ik alles op heb.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 22:40

Omgggg... mijn ouders gaan hun kamer laten verbouwen en mn moeder krijgt een hele nieuwe kaptafel.. die tekeningen ervan laten me al kwijlen.. ik wil ook :'(

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 23:28

Lidewijke schreef:
Ik wil graag Naked 1 of 2 bestellen.. Maar ik weet echt niet welke ik moet hebben. Ik heb een gele/gouden ondertoon, en ik dàcht koele kleuren (en dus Naked 2) te moeten hebben, maar ik weet het gewoon niet zeker. Kan iemand me hierbij helpen?

Die Saucebox hierboven ziet er ook erg mooi uit.. Of kan ik toch beter voor wat MAC kleurtjes gaan? Ik weet het niet meer.. :')

Ik zou voor Naked 2 gaan, die vind ik persoonlijk completer dan Naked 1 en ik vind Naked 3 wel heel erg een 'thema palette' omdat alles zo roze is. Als je al wel wat meer basiskleuren hebt zou ik voor Naked 1 gaan, ik vind dat daar iets specialere kleuren inzitten. Ik heb zelf Naked 1 en 2 en als ik op vakantie ga oid neem ik toch vaker Naked 2 mee. Ik heb trouwens een warme ondertoon, en Naked 2 staat daar net zo goed mee als 1 dus van je ondertoon hoef je het niet af te laten hangen. :D

Ik heb dat ook met goedkore en duurdere producten, ik grijp nu vooral naar mijn MAC palettes. Ik heb 1 zo'n x15 pro palette helemaal vol met basis/nude/bruin/kopertinten dus dat is gewoon een mooi compleet palette, hoef ik er ook niks anders bij te pakken. :D En ik gebruik de laatste tijd ook wel vaak die cream oogschaduws van Chanel.
Eigenlijk heb ik alleen nog maar high-end make-up nu, alleen potloden enzo koop ik wel van goedkopere merken maar als ik een blush, foundation of oogschaduw koop dan weet ik toch dat ik veel meer plezier van 1 duurder product ga hebben dan van 5 goedkoperen (die meestal toch van mindere kwaliteit zijn). En soms is het ook gewoon het mooie doosje. O:) :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 23:38

Hahaha ik ben ook een sucker voor mooie verpakkingen :))

omgg mijn kamer word misschien ook dubbel zo groot :D :D Dan kan ik mooi een mooie kaptafel maken :))

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 01:10

Ik ben nu eigenlijk ook vrijwel alleen nog maar van high end producten. Behalve potloodjes idd. Heb er zo veel meer plezier van en vind het ook 10 keer fijner werken :) Kan ookecht heel blij worden van een nieuwe mac blush oid. Zou er zelfs de hele dag naar kunnen staren omdat ik m dan zo mooi vind :') En het is duur ja, maar hobby's mogen geld kosten vind ik :D

Oeeeeh nice Navatu!! :))

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:47

Ik vind Naked 2 ook echt niet zo koud als altijd gezegd wordt.. Valt best mee :)
Daarbij als je koel met warm combineert kan een koel type ook warme kleuren dragen en omgekeerd. Ik heb een koele ondertoon, maar warme oogschaduwkleuren staan ook prima. Al begin ik de laatste tijd meer en meer te twijfelen of ik niet eerder neutraal ben. Heb namelijk wel kenmerken van beide..
Kijk gewoon naar welke kleuren je zelf het leukste vindt! Ik vind zelf Naked 2 een stuk mooier dan Naked 1, dus ik heb daarvoor gekozen. Heel fijn palette. Naked 3 wil ik ook nog heel graag, want ik hou wel van die roze tintjes. Maar budget laat dat momenteel niet toe.. Mijn eerste prioriteit nu is namelijk de Hoola Bronzer :D
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 18-06-14 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:49

Klopt helemaal :j
Maar niet iedereen kan dat hebben :)

Wel grappig dat jullie warm en koel ook combineren dat is echt een beetje not. done maar ik doe t ook gewoon :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:56

Ja, heb het nog even aangepast :) Volgens mij ben ik namelijk eerder neutraal. Want kan me voorstellen dat bij iemand die héél koel is, echt geen warme kleuren gaan.
En ja ik doe het ook gewoon _O- Zal wel niet snel een hele koele blush met een warme lipstick combineren, maar met oogschaduw maakt het me echt geen drol uit.

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:11

Heee,
Mijn wimpers willen maar niet krullen,
Als ik ze krul met de krultang zijn ze na een minuut weer naar beneden gezakt, met de fohn erop heb ik ook al geprobeerd.... ;(
Heeft er iemand nog andere tips?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:11

Ik draag voornamelijk koele kleuren, omdat het gewoon overduidelijk beter staat bij mij. Maar ik draag ook gerust een warme kleur erbij. Ik vind Naked 1 ook echt prachtige kleuren hebben, alleen als ik er een volledige look mee maak, is het erg duidelijk dat dit mij toch niet zo staat. Maar combineren van 1 en 2 doe ik wel heel veel. Ik zou niet snel een hele koele zilverkleurige highlighter gebruiken bij een hele warme bruingouden kleur, maar verder is het vaak wel goed te doen.

Naked 3 staat ook hier nog op het verlanglijstje. Vind hem prachtig en ook gewoon om de collectie compleet te hebben O:)