culaccino schreef:Ja, dat geloof ik. Die persoon voor jou kan ook niet remmen natuurlijk
Zie daar waarom geen remmen veiliger is op de baan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Netjes, T2T! Gedisciplineerd, hoor! Het lijkt me echt geen bal aan met zo'n Tacx, maar wel ideaal om te kunnen blijven trainen! Hopelijk lukt het met de software![]()
Ik heb een week niet gesport na een stom fietsongelukje. Merk meteen dat ik minder lekker in mijn vel zit, haha. Hopelijk na het weekend weer een uurtje spinning met de club!
MuSLi schreef:Het was weer top. Echt onwijs genoten weer en ook flink aan de bak geweest.
Eerst individueel in de baan rijden. Inhalen wanneer nodig. Dan op fluitsignaal twee treintjes vormen en in treintjes op verschillende plekken op de baan rijden. Daarna tweetallen vormen (ervaren/onervaren) en in één lange trein de baan op. Op fluitsignaal moest tweetal een ronde maken om weer achteraan te sluiten. Flink aanzetten dus![]()
Daarna hetzelfde idee alleen dan in één van de bochten kop wisselen met je partner. Dus voor de bocht stuurt de voorste omhoog, tweede komt onderdoor en eerste sluit weer achteraan. Net zolang totdat je weer aangesloten bent bij de groep.
Laatste was een tijdritje met je partner. 5 rondes (200m), verplicht twee keer wisselen van kop. We deden er 1:30 over. 40km/u gemiddeld. We waren best tevreden en ik zeker na het mountainbiken van vanochtend![]()
Kortom superveel zin in volgende week weer!
Weissjee schreef:T2T, gaaf zeg die tacx. Lijkt mij vooral handig wanneer het weer te slecht is om te fietsen. Ofja ik blijf liever binnen met regen haha.
Musli, klinkt heel zwaar die snelheden. Gaat dat dan veel makkelijker dan op de weg? Ik gok eigenlijk van wel haha.
Ik heb ook alweer een week niet gemountainbiked. Vorige week flink hard gevallen met hersenschudding als gevolg. Linkerhelft van gezicht blauw en aan de linkerkant van mijn lichaam nog wat flinke blauwe plekken. Wel super blij met mijn helm en ondertussen al een nieuwe besteld
.
MuSLi schreef:Gemiddeld 33km/u. Maximaal 46,9km/u. En we hebben bijna 40km geredenhad m'n Garmin mee, dus kon het mooi allemaal terugkijken.
We waren vandaag met z'n 12en, dan heb je aan 200m meer dan voldoende ruimte om je plekje te vinden!
Lauraennala schreef:Zwift is leuke he T2T
Heb je de workouts en trainingsplannen ook al gevonden?
Ik had vrijdag een FTP test gedaan: ten opzichte van vorig jaar +27%. Toch best leuk hahaha.
Gisteren op de Tacx een D1 rit gedaan, dat is wel echt oersaai. Heb er Netflix maar bij aangezet