Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xjildou schreef:whooo al die namen.. :|
whaa dn weet ik dus echt niet meer waar t om gaat ma goed, google erbij en ik snap t weer
ik vind eerlijk gezegt die oor piercing niet zo geweldig.. t lijkt me nogal pijn doen..
ik vind wenkbrouw opzich wel mooi.. zou ik nog wel eens willen
en ik moet nog een tattoeage.. maar waar??
@flying angel- ik duim voor je hoor! (Y)
Flying_Angel schreef:Haha, ik hoop zo dat het mag..
Mijn ouders gaan nog overleggen, en tot die tijd mag ik er niet over beginnen, als ze het weten zeggen ze het
sorro1 schreef:xijdou geen tattoo zetten als je het nog niet weet hoor! Je haalt hem er niet ff af of uit zoals een piercing.
Mierellexxx misschien vind je een madison wat????? Ik zag in je profile dat jij een tunneltje in je oor hebt. Ik vraag me al zo lang af hoe zetten ze die nou???? Ik kan er ook nergens er info op het net over vinden.
Anthea schreef:Flying_Angel schreef:Haha, ik hoop zo dat het mag..
Mijn ouders gaan nog overleggen, en tot die tijd mag ik er niet over beginnen, als ze het weten zeggen ze het
Ja dat zei je al
Trouwens,van die industrial in m'n oor heb ik eigenlijk geen last meer van,maar op dat oor liggen kan gewoon niet meer?
En ik kan het beetje bloed wat er nog zit niet weghalen,dat zit zegmaar rond zo'n gaatje,als jullie snappen wat ik bedoel.
Wat moet ik daarmee?Ziet er niet zo lekker uit namelijk.
sorro1 schreef:xijdou geen tattoo zetten als je het nog niet weet hoor! Je haalt hem er niet ff af of uit zoals een piercing.
Nadine240904 schreef:xjildou schreef:whooo al die namen.. :|
whaa dn weet ik dus echt niet meer waar t om gaat ma goed, google erbij en ik snap t weer
ik vind eerlijk gezegt die oor piercing niet zo geweldig.. t lijkt me nogal pijn doen..
ik vind wenkbrouw opzich wel mooi.. zou ik nog wel eens willen
en ik moet nog een tattoeage.. maar waar??
@flying angel- ik duim voor je hoor! (Y)
Nederlands jouw goeiste vak?![]()
wenkbrOU??w, jij met je hoge niveau jil
Ymke schreef:Fieuw mariellexxx, hoelang heeft dat geduurd?
Red_Savage schreef:Ontopic: Ik zou graag zo'n piercing onder mijn lip willen hebben (wanneer ik ooit mijn moeder krijg overgehaald) alleen, ze zeggen dat het heel slecht is voor je tanden en laatst las ik ergens in de krant dat er zelfs tanden konden wegrotten door dat het glazuur er af wordt gekrabt.
Is dit echt waar?
Anthea schreef: