Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Ik ben helemaal klaar met mounjaro. Ik had het in overleg met de arts toch nog een 2e kans gegeven, omdat hij vond dat ik het nog niet in hoge dosis had geprobeerd. Vannacht en vorige week na het zetten van de spuit misselijk en snachts de hele nacht overgeven en aan de diarree, vervolgens nog de gehele dag misselijk en pijn aan me maag.
Maar de rest van de week doet het gewoon niks, net zo honger en foodnoise als altijd. En val er dan dus ook niks mee af, Zelfs iets aangekomen.
Jester_ schreef:Ik ben momenteel ook aant afbouwen met saxenda maar merk dan wel direct dat de behoefte aan zoet terug komt
Jester_ schreef:Zo ik krijf vrijdag mounjaro geleverd. Ik gebruikte altijd saxenda, dat had ik via mp maar was toch onhandig omdat ik er ook niet meer mee afviel en ik nog best graag 10 kg wil, gekozen voor mounjaro via leefstijldirect. Supersnel geregeld en hele aardige mensen ook
Zonnetje81 schreef:Jester_ schreef:Ik ben helemaal klaar met mounjaro. Ik had het in overleg met de arts toch nog een 2e kans gegeven, omdat hij vond dat ik het nog niet in hoge dosis had geprobeerd. Vannacht en vorige week na het zetten van de spuit misselijk en snachts de hele nacht overgeven en aan de diarree, vervolgens nog de gehele dag misselijk en pijn aan me maag.
Maar de rest van de week doet het gewoon niks, net zo honger en foodnoise als altijd. En val er dan dus ook niks mee af, Zelfs iets aangekomen.
Je viel met saxenda ook niet meer af en op de foto zag je er mijn inziens niet te zwaar uit. Misschien is dit het wel voor jouw lichaam? Of is die switch niet handig geweest. Wat zegt de arts?
Zonnetje81 schreef:Ja dat is wel behoorlijk balen hoor! Of je moet ozempic proberen? Misschien kan je niet tegen het stofje van MJ?