Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ein-de-lijk weer eens tijd om op mijn gemak bij te lezen en te reageren. Mijn laatste werkweek was druk en hectisch en ik was zo vermoeid dat ik ziek werd. Ben nu 3 dagen op de camping en ik lig hier alleen maar bij te slapen, niet normaal. Maar wel lekker, kennelijk heb ik het nodig.
Lizard heeft weer mooie wandelingen gemaakt en een hazelworm gezien. Tof. Ik hoop er ook weer 1 te zien dit jaar. Wat een uitzicht ook bij die burcht. Dat gebied met die rotspartijen is ook echt tof. Ik houd ook van klimmen en klauteren. Dan ben ik helemaal in mijn element.
Moonsparkle, mooie benaming 'nature rocks'. Tof gevonden.
Gaucho, fijne vakantielocatie, genieten zeg. Gaaf dat je zeehonden hebt gezien. En dat skelet joh, tof!
JeaDH, lekker op pad geweest met de honden. Wat is de reden dat de Mechelaar een muilkorf om heeft?
Susanh, wat hangt die ballon laag joh. En mooi zeg, die zon door de bomen!
Befunny, mooie plaatjes uit de polder weer.
Emptywords, heerlijk zo met je hondne bij het water.
Eelmo, prachtig. Geniet ervan!!
Faringo, vroege wandeling van de week. Heel mooi.
Dideh, wat leuk die ingezaaide bermen. Daar word ik nou echt een beetje vrolijk van.
Jojo, slim dat je met die temperatuur zonder poezen op pad bent gegaan. Veel te warm.
Noordje, gele bosbraam ken ik helemaal niet, weer iets geleerd. Mooi uitzicht zeg. En die houten hut ook.
Ik heb, naast mijn uitgebreide slaappartijen, ook nog wel een beetje gewandeld. Zal zo eens kijken of ik foto's heb gemaakt, ik weet het niet eens meer