Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 16:24

Flowery, wat een lekker ding. Hier precies het zelfde hoor kwa voeding :o
Vind het totaal onnodig. Dus ze krijgt echt wel als ze honger heeft. En dan maar iets minder als ze wat eerder komt. Maar wel een blije baby.

Indd zoals gnome zegt, ben hier ookal ff stil geweest. Druk alles is wennen en dan is t wat lastiger om op bokt update te geven. Dan is de app groep, echt gezellig gezellig is makkelijker.

Voor degene die twijfelen. Het is gezellig, Snachts als je wakker bent, ben je bijna nooit alleen. Je kan alles kwijt, je mag en kan zeuren over schoonmoeders. Blij zijn als er een poep luier is. En je kan het belangrijkste gewoon lekker je zelf zijn *\o/*

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-23 17:39

Lekker janken en jezelf en loedermoeder voelen haha. Hoort er allemaal bij.

Ik zit weer op het punt van de dag dat Boris moet eten en ik eigenlijk ook. Lijkt alleen of ie adhd heeft dus heb er m'n twijfels bij of ie echt om half 7 gaat slapen

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 13:10

Wie is de beheerder van de appgroep?
Ik heb ook wel interesse. Via een ander forum zit ik nog steeds in een appgroep van de eerste. Daarvan worden alle kinderen in augustus alweer 3!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 13:56

Cabelona schreef:
Ik heb ook wel interesse. Via een ander forum zit ik nog steeds in een appgroep van de eerste. Daarvan worden alle kinderen in augustus alweer 3!

Marlis!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 14:14

Cabelona schreef:

Stuur je nummer maar

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 14:45

Marlis schreef:
Cabelona schreef:

Stuur je nummer maar

Ik wil ook wel in de groepsapp! Ik stuur je mijn nummer ook even per pb :)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 15:05

Ik lees ook nog mee maar reageer meer in de app ook. Die gaat hard genoeg :+

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 15:52

Haha ik had al verwacht dat het in de appgroep een stuk drukker zou zijn. Dat is toch makkelijker reageren :)

JitskeJeldau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 21:53

Marlis schreef:
Cabelona schreef:

Stuur je nummer maar

Ik heb je ook even gepb't!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 22:33

Dan ga ik dit topic ook verlaten.. zonde dat het zo is stilgevallen. Wat dat betreft had Gnome gelijk en was het beter geweest om te wachten met de app groep tot iedereen was bevallen…

Nouja veel geluk allemaal met de kleintjes en voor de paar die nog moeten bevallen heel veel succes.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 23:25

Ook niet bevallen mag je daar meekletsen natuurlijk. Eigenlijk is het niet zo anders dan het topic toch?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-23 00:07

linda2008 schreef:
Dan ga ik dit topic ook verlaten.. zonde dat het zo is stilgevallen. Wat dat betreft had Gnome gelijk en was het beter geweest om te wachten met de app groep tot iedereen was bevallen…

Nouja veel geluk allemaal met de kleintjes en voor de paar die nog moeten bevallen heel veel succes.

Jammer Linda. Had je nog graag gevolgd tot minimaal de geboorte. Stuur je een berichtje als de kleine er is? Veel succes nog met de laatste loodjes.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-23 00:11

Wij zijn enorm aan het stoeien geweest met de voeding voor Boris. Hij zit namelijk nu met regelmaat over de liter heen en hoewel hij nu nog in verhouding is, wil ik ook niet dat hij teveel calorieën binnen krijgt.

Hebben na een hoop gedoe nu Nutrilon Omneo gecombineerd met Nutrilon standaard. Eerste vanwege krampjes, tweede vanwege betere vulling. Hopelijk kunnen we zo terug naar max 5 flessen op de dag en betere nachten.

Tot zover gaat het veelbelovend. Hij heeft bijna de hele dag en avond geslapen op z'n flessen na. Nu lekker aan het uitbuiken voor hopelijk ook een goede nacht. Hadden vandaag geen ideaal ritme voor 'm omdat we op visite gingen dus z'n laatste fles is niet helemaal op gegaan. We gaan het zien. Als ie tot half 4 slaapt ben ik al erg gelukkig.

Hoe gaat het met de rest hier?

Afbeelding

JitskeJeldau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 00:48

Wat een knappe kerel heb je Gnome!

Oliver is ondertussen de 5 kg voorbij, dus het consultatie bureau zei dat we konden gaan proberen wanneer die uit zichzelf zou komen 's nachts. De eerste week zat er 4 uur tussen, maar nu begint hij nachten wat meer door te slapen. We hebben af en toe nachten met 5 of 6 uur ertussen. Dat is echt al genieten. We merken wel dat hij dan overdag wel echt om de 3 uur voeding wil (het liefst vaker) en hij tankt dan ook echt veel wel (vandaag zelfs 2 flessen van 180 8)7)
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
Ik vind het zo leuk om te zien hoe het opgroeien gaat. Hoe hij zichzelf en zn omgeving aan het ontdekken is.
Hij is nu 6 weken en we vinden hem al gigantisch. Helemaal als we dan filmpjes terugzien van dag 1.

Welterusten dames!

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 02:12

Linda, je kan er indd gezellig bij hè! Maar merk hier dat met kleine Whatsapp echt ff makkelijker is, en daar zeker als je ff tijd zit of wat dan ook. Je even makkelijker appt, op elkaar meteen reageert. En meer kwijt durf en wil dan hier op internet. Maar kan ook begrijpen dat het jammer is dat topix nu wat stil valt!

Jitske, netjes hoor! Hier deed ik 2 weken geleden al geen wekker meer zetten (Zoë is nu net een maand) ze drinkt goed en komt duidelijk aan. Dus lekker laten slapen en ze komt vanzelf wel. Meestal zit daar max 5 u tussen hele enkele x 6 u geweest.

Wat gaat het snel hè dat groeien van ze!

Hier gaat alles goed. Zoë was gister dus alweer een maand oud, wat gaat de tijd snel zeg….

Het is een heerlijk meisje, tot nu toe erg makkelijk en weinig te klagen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-23 04:53

JitskeJeldau schreef:
Wat een knappe kerel heb je Gnome!

Oliver is ondertussen de 5 kg voorbij, dus het consultatie bureau zei dat we konden gaan proberen wanneer die uit zichzelf zou komen 's nachts. De eerste week zat er 4 uur tussen, maar nu begint hij nachten wat meer door te slapen. We hebben af en toe nachten met 5 of 6 uur ertussen. Dat is echt al genieten. We merken wel dat hij dan overdag wel echt om de 3 uur voeding wil (het liefst vaker) en hij tankt dan ook echt veel wel (vandaag zelfs 2 flessen van 180 8)7)
Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.
Ik vind het zo leuk om te zien hoe het opgroeien gaat. Hoe hij zichzelf en zn omgeving aan het ontdekken is.
Hij is nu 6 weken en we vinden hem al gigantisch. Helemaal als we dan filmpjes terugzien van dag 1.

Welterusten dames!

Voor die leeftijd is om de 3 uur overdag heel normaal en goed. Zo krijgen ze genoeg binnen voor de nacht en slapen ze dan inderdaad langer door. Wij volgen sinds hij 6 weken is, een slaap en voedingschema. Dat gaat natuurlijk niet iedere dag perfect maar inmiddels hebben we langere nachten en de avonden slaapt ie nu ook steeds beter. Kan 'm met je delen als je daar behoefte aan hebt.

En ja ze groeien zo hard <3

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 07:45

Sorry, echt heel slecht... Maar heb hier niet meer gereageerd.
Maar na een zware bevalling is vorige week zaterdag onze Emiliana geboren. Ze woog maar 2700 gram. Hierdoor moesten wij een nachtje blijven zodat ze suikertestjes konden doen.

Nu thuis doet ze het echt heelberg goed en wij zijn helemaal verliefd. Zo hebben we een new born shoot.

@Linda, kom je anders ook in de app?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:09

Ah gefeliciteerd Nicje! Een klein meisje dus, maar fijn dat het goed gaat :) veel plezier met de newborn shoot!

Leuk om te lezen hoe het met de baby’s gaat :)

Hier nog steeds aan het wachten op de baby. Woensdag uitgerekend, maar heb nog niet het idee dat het dan komt. Dus we wachten rustig af :P

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 11:43

Ballard_L schreef:
Ah gefeliciteerd Nicje! Een klein meisje dus, maar fijn dat het goed gaat :) veel plezier met de newborn shoot!

Hier nog steeds aan het wachten op de baby. Woensdag uitgerekend, maar heb nog niet het idee dat het dan komt. Dus we wachten rustig af :P

Oh Spannend! Wacht je tijdje af of dan bespreken hoe of wat ?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 12:32

Freekieee schreef:
Ballard_L schreef:

Ik moet donderdag naar de verloskundige en dan gaan we het hebben over eventueel strippen, maar ik weet nog niet of ik dat wil. Komt vast vanzelf :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-23 13:37

Zolang je je goed voelt, zou ik inderdaad ook niet prutsen. Inleiden is vaak ook een heftigere bevalling.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 13:56

Precies, ik heb liever geen inleiding als het niet hoeft en voel me verder prima. Ik slaap ook goed en behalve druk op mijn bekkenbodemspieren door de ingedaalde baby heb ik nergens meer last van. Dus we gaan het wel zien :) als het maar niet dit weekend komt als het 32 graden is :')

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:00

Nicje87 schreef:
Sorry, echt heel slecht... Maar heb hier niet meer gereageerd.
Maar na een zware bevalling is vorige week zaterdag onze Emiliana geboren. Ze woog maar 2700 gram. Hierdoor moesten wij een nachtje blijven zodat ze suikertestjes konden doen.

Nu thuis doet ze het echt heelberg goed en wij zijn helemaal verliefd. Zo hebben we een new born shoot.

Gefeliciteerd! En wat een mooie naam! <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:19

Ballard_L schreef:
Freekieee schreef:
[quote="Ballard_L

Ik moet donderdag naar de verloskundige en dan gaan we het hebben over eventueel strippen, maar ik weet nog niet of ik dat wil. Komt vast vanzelf :)

Snap ik helemaal! Al is strippen niet echt inleiden. Was bij mij echt laatste zetje.
Succes nog even!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-23 14:21

Nee dat is waar. Bij jou was het wel al weken aan het rommelen toen toch?