Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wijslander schreef:Het gaat ineens snel hier
Mooie setjes komen er voorbij!
Kaatje, dat ziet er pijnlijk uit zeg...![]()
Glossi, wat grappig dat je benaderd bent door een merk! Wat heb je besteld om te proberen?
[ [url=m/xTtxUS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben een beetje prikkelbaarNog steeds mat trouwens, maar had een beetje geolied.
Shaggy09 schreef:Ik gebruik nu pink alweer een paar weken en het bevalt goed dus ben daar heel blij om.
Enige waar ik tegenaanloop is dat ik soms wel flinke 'bobbels' op sommige nagels heb, als ik dikteverschil van de lak. Terwijl ik toch dunne, gelijke laagjes doe voor mijn gevoel.
Ook is de ene lak wat stroperiger dan de ander voor mijn gevoel.
Zijn hier nog tips voor?
Wijslander schreef:Pluisje88, inderdaad met een stempel en stempellak, deze is van MoYou. Fijn dat de peeloff werkt!
Hier gelukkig nog helemaal geen last gehad van loslatende lak, tenzij er ergens lifting zat. Ik besteed altijd wel veel aandacht aan de prep.
pluisje88 schreef:Wijslander schreef:Pluisje88, inderdaad met een stempel en stempellak, deze is van MoYou. Fijn dat de peeloff werkt!
Hier gelukkig nog helemaal geen last gehad van loslatende lak, tenzij er ergens lifting zat. Ik besteed altijd wel veel aandacht aan de prep.
Gaaf hoor! Heb je een linkje toevallig? Wel op de site gekeken maar kon de stempellak niet zo snel vinden. Stempelde vroeger altijd en vond dat super leuk. Zou leuk zijn om dat weer op te pakken
pluisje88 schreef:Oh my. Heb op ali gekeken naar Born pretty Had ik beter niet kunnen doen
Ik had vroeger zo’n simpel roze stempel ding. Heb de stempel lak vorige week allemaal weggegooid. Nu zie ik allemaal duurdere doorzichtige. Heeft dat meerwaarde of voldoet mijn eigen?
Britt_Sisi schreef:Ik ben wel benieuwd hoe hard jullie nagels groeien!
Dit is na 6 dagen bij mij!
[ [url=m/7dgTS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
pluisje88 schreef:Mijn Peel off blijft verbazend goed zitten in vergelijking tot de normale. Deels zat dat muurvast maar soms kwam de lak van de halve nagel ook aan 1 stuk eraf. Mijn nagels zijn ook erg glad. Voor de Peel base moet je een Prep booster erop smeren die vocht en vet uit je nagel trekt. Zou dit dan toch zo veel verschil maken? Misschien een tip om dat een keer uit te proberen voor de mensen met loslatende lak?
Wijslander schreef:[ [url=m/947Pwu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn uitgroei na 10 dagen, maar ik doe een e-manicure voor het lakken.
Als aanvulling op het lijstje van Glossi zou ik nog een sterke lamp en de correctiestift van Essence (deze:
https://www.kruidvat.nl/essence-nail-po ... /p/5068162) aanraden.
Met goede verlichting (ook overdag) is het veel makkelijker om secuur te werken. Die stift heb ik zelf aangeschaft na een tip in dit topic en die is ideaal om evt. geknoeide lak snel en goed te verwijderen voor je in de lamp gaat en alles vast komt te zitten. Erg handig als je net begint.